Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#1951 Re:

2012-01-27 14:06


Gast

#1952

2012-01-27 14:10

Edwin hoort in gtst hij heeft inderdaad een voorbeelfunktie zoals al eerder gezegt is
zijn rol word gerespecteerd en gewaardeerd dat ze raynor er uit gooien en nog wel op deze manier is gewoon respectloos dat heeft hij niet verdient
ik kijk aleen nog gtst totdat edwin begraven is puur uit respect voor raynor stop ik vanaf dan na bijna vanaf het begin gekeken te hebben naar gtst voorgoed met kijken gefeliciteerd gtst jullie zijn een trouwe kijker kwijt
tot slot wil ik er nog aan toevoegen dat ik zelf ook homo ben en mij hierdoor zwaar gekwetst en gediscrimineerd voel met name omdat ze doodleuk 2 homos dood laten gaan alsof aleen homos doodgaan aan zulke ziektes
en ik dacht dat gtst het familie gevoel wou terugbrengen ???/

Nou daar zien we veel van.......

Groeten vanauit groningen


Gast

#1953

2012-01-27 14:13

hij speelt goed, en vooral omdat hij eigenlijk niks van acteren wist, en dan toch zo goed speelt ! het is niet eerlijk dat hij er nu alweer uit gaat.
robert

#1954 Re:

2012-01-27 14:15

#1942: -

ik ben er helaam voor ik vonmdt in het begin zeer goed gaan en idd de kijkcijers waren zeer og en u opeens al1nmaar lger blijkt en dat is nou ook weerr niet echt nodig op deze manier,

ik d8t al zoeits sinds wanneer komen er opeens turksen meisjes in de serie niet dat het mij ook niet kan schelen het zijn ook mensen maar ja die waren er anders nooit in de serie,en dat vindt wel erg vreems en waarom gaat charlie eigenlijk vidt zij het genoeg geweest ofoz en waarom blijft die ouwe knorre pot rick eigenlijk nog in de serie kom op zeg als het weg moet stop dan gelijk met de hele serie en begin dan met iets nieuws. maar ja  we moeten allemaal bezuinigen enzo. dan zou ik vddrs geen nieue acteurs en actrices inzetten als er toch geen geldt meer is ,

het blijft wel erg vreem allemaal hoor soms snap er ik er de ballen er niet van waarom opeens oude weg nieuwe in,enzonou ja in ider geval is het het er nog maar het blijft vreemd vinden dat he top deze manier moet gaan en dat opeeens zomaar n serum is en dat het opeens hopa arnout weer  terug kijk ik kan weer elven ff 1 dag zieke n morgen ben ik weer klaar wakker nou ja zeg ik dnek dan van Dah!! doe ff normaal kan dus never nooit niet.

maar goed we merken het wel heo het gaat lopen maar he tmoet wel n keer ophouden hoor.

vriendelijk gr van uit arnhem houdoe doei totzienas tjuuus laterzzzzzz bye bye Doei.


Gast

#1955

2012-01-27 14:25

ik vind dat jammer dat Edwin niet meer mee
doet bij gtst groeten van mieke damhuis

Gast

#1956

2012-01-27 14:28

inderdaad!erin blijven..zo lang zat ie er niet eens in...:(

Gast

#1958 Edwin mag niet uit gtst

2012-01-27 14:51

Ook ik vind het, zoals iedereen die op deze petitie heeft gereageert, erg jammer dat ze het personage Edwin Bouwhuis uit Goede tijden Slechte tijden hebben geschreven. Vond het koppel Lucas en Edwin erg leuk samen. Van mij hadden ze rondom deze twee personages nog wel hele leuke verhaallijnen mogen verzinnen. Net als wat al door meer mensen geschreven is vind ik dat er nog genoeg met Lucas en Edwin gedaan kon worden. De schrijvers van GTST hebben normaal gesproken ook genoeg fantasie om verhaallijnen te schrijven, waarom dan niet nog een spannende verhaallijn voor Lucas en Edwin?? De makers van de serie slaan hiermee behoorlijk de plank mis. Ben bang dat door dit besluit veel kijkers gaan afhaken. Ook ik vind het nu lang niet meer zo boeiend om te kijken. Veel acteurs zijn Raynor voor gegaan door de serie te verlaten, vrijwillig dan wel gedwongen, maar dat heeft vaak niet zo heel veel impact op me gehad. Maar in al die 21 jaar dat ik de serie al volg vind ik het vertrek van Raynor wel het meest jammer. Sorry makers van de serie, maar ben bang dat er heel veel mensen niet achter jullie besluit staan, gezien het aantal reacties hier op deze petitie. Denk zelf niet dat we met deze petitie het personage Edwin kunnen terug laten keren, maar desalniettemin wil ik toch middels deze reactie mijn ongenoegen uiten. Hoop dat dit voor de makers van GTST het een goede leer is voor een volgende keer.


Gast

#1959

2012-01-27 15:20

Stomme gtst schrijvers :P

Gast

#1960

2012-01-27 15:25

Geweldig ben het met je eens Etwin moet zeker terug komern
Casper

#1961

2012-01-27 15:30

Dacht dat ik het gisteren van me af geschreven had, maar niet heus, ben nog steeds piswoest. Wat een onsympathieke, arrogante rotstreek van de GTST-lieden om de fans van Edwin dit aan te doen. Nu komen er twee mutsen met hoofddoeken in, ze willen zeker meer kijkers uit die hoek trekken en die houden natuurlijk niet van homo's dus daar luistert de redactie dan weer wel naar. Ze hebben me hiermee niet alleen van mijn favoriete GTST acteur beroofd maar ook van mijn dagelijkse soap, nou bedankt hoor, hoop dat er niemand meer kijkt!

Gast

#1962

2012-01-27 15:31

edwin moet terug komen in gtst!!!!

Gast

#1963 voor de gene die de petitie maakte.

2012-01-27 15:33

Is het geen goed idee dat de oprichter van de petitie, met de petitie naar de studio van GTST gaat? Met de handtekeningen dan he? En ze zelf overhandigen?
en dan met de leuke oplossingen voor het terug komen van edwin. (zodat lucas en edwin weer het super mooi koppel kunnen vormen.)
(dat is beter dan opsturen want dan kunnen ze het gewoon niet openen. En als je het zelf geeft heeft meer effect ;-)(Aanstaande maandag ofso want dan komt edwin zn begrafenis dus dan is edwin nog op tv en dan heeft het meer effect dan als je nog paar weken wacht ;-))

kusjes


Gast

#1964

2012-01-27 15:36

Hallo vind jou petitie geweldig!!!!!!!!!!.
En steun hem zeker weten vind het echt zoon domme set om Etwin er uit te schrijven!!Vond Etwin en Lucas zo leuk koppel samen en Etwin moet gewoon terug komen vind ik ook!! liefs Rebecka

Gast

#1965

2012-01-27 15:39

RDEURLOO
Bericht van de oprichters van deze petitie

#1966 Bericht van de oprichters van deze petitie

2012-01-27 15:59

Heel hartelijk dank allemaal voor jullie mooie,hartelijke en lieve reactie's op deze actie. Raynor heeft echt geweldige fans. Door de vele reactie's is het helaas haast onmogelijk geworden om iedereen persoonlijk te antwoorden. Maar in jullie vraag naar wie deze petitie toe gaat kan ik jullie vertellen dat hij word aangeboden aan 1, de zender die de soap uitzend (Rtl Nederland dus) 2,EndeMol (die de serie produceert) en 3, de makers van de serie zelf (de Gtst redactie. Wij blijven jullie van alle ontwikkelingen op de hoogte houden. Je kunt ons ook volgen op Twitter voor het laatste nieuws: http://twitter.com/#!/actievooredwin . NOG EVEN EEN OPROEP AAN JULLIE; OM NOG EEN SIGNAAL AF TE GEVEN EN OM NOG 1 KEER GROOTS ONS RESPECT EN DANKBAARHEID AAN RAYNOR TE LATEN ZIEN WILLEN WE HEEL GRAAG PROBEREN OM #LAATEDWINTERUGKOMEN VANDAAG TRENDING TE KRIJGEN OP TWITTER. MAAR DAT KAN ALLEEN ALS JULLIE ONS ALLEMAAL WILLEN HELPEN. DOEN JULLIE MEE? Heel erg bedankt alvast :)

Gast

#1967

2012-01-27 16:20

Gemis voor de soap!!!
EDWINWELUVYOU

#1968 Re: Bericht van de oprichters van deze petitie

2012-01-27 16:22

#1966: Bericht van de oprichters van deze petitie - Bericht van de oprichters van deze petitie

ik doe mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar als we vast van te voren begingen en bijv #GTST er bij zetten werkt het ook nog beter

Bericht van de oprichters van deze petitie

#1969 Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie

2012-01-27 16:26

#1968: EDWINWELUVYOU - Re: Bericht van de oprichters van deze petitie

Dat is waar alleen zijn er heel veel mesen over het algemeen die #gtst twitteren, het is wel goed om het ergij te zetten maar dan liever gewoon gtst. Anders zijn we straks met #laatedwinterugkomen in de minderheid en we willen die heel graag trendig krijgen voor onze actie en ook uit respect en gebaar naar Raynor,ook omdat vanavond de allerlaatste keer is dat we hem echt in beeld zien in gtst. Alvast bedanky voor het meedoen, we hopen dat iedereen mee helpt :)

EDWINWELUVYOU

#1970

2012-01-27 16:29

ik ben nu scenes van edwin en lucas aan het kijken echt ik ga kapot hier maar ik moet er overheen komen

Gast

#1971 Re: Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie

2012-01-27 16:30

#1969: Bericht van de oprichters van deze petitie - Re: Re: Bericht van de oprichters van deze petitie

k helpgraag mee en denk ook graag mee edwin was gewoon een speciaal karakter


Gast

#1972 Edwin

2012-01-27 16:37

Een ZEER groot verlies voor de serie, lol is eraf, keek eigenlijk alleen nog maar i.v.m Edwin/Lucas en Edwin's 'Familie', ben het ook erg eens met #1942, #1948, #1952, #1958, #1961 en #1964.
P.S GEWELDIG initiatief van de oprichters, pet af.

Gast

#1973

2012-01-27 16:48

EDWIN MOET BLIJVEN

Gast

#1974

2012-01-27 16:59

Ik was erg teleurgesteld dat Edwin een van de hoofdrolspelers was die dood ging aan het virus. Eindelijk kwam het weer goed tussen hem en Lucas en zouden nog van alles kunnen doen samen. ik dacht eigenlijk dat denny of charlie het zouden worden.

Gast

#1975

2012-01-27 17:04

heel juist #1974, er zit nog zóveel verhaal in die twee, ze hóren ook zo bij elkaar, het zou in het echie ook zo'n leuk stel zijn.