Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ben benieuwd wat de schrijvers gaan zeggen!
Een voetbalclub zet haar beste spits toch ook niet uit de selectie op het moment dat hij elke wedstrijd scoort, pas bij de club speelt en zelf niet weg wil.
Ik hoop nog steeds dat het de beste in scene gezette dood is (compleet met afscheidsinterview).
Re:
Ik hoop, dat het vanaf het begin gepland was om Edwin terug te laten komen. Raynor als een ander karakter is niet wat de mensen willen. Edwin moet terug!
Re:
Bij elk bedrijf zouden de werknemers na zo'n grote fout meteen worden ontslagen. Dat moet ook met de schrijvers gebeuren als Edwin echt dood blijkt te zijn.
Re: Re: Re:
En met jou velen. Als Edwin niet terugkomt hoop ik dat de kijkcijfers tot onder de 500.000 dalen.
Re: Re: Dankjewel!!
#64: Bericht van de oprichters van deze petitie - Re: Dankjewel!!
Een demonstratie voor het gebouw van Endemol of bij de GTST studio's moet te volgende stap zijn. Als Edwin echt dood is, moeten de schrijvers weg
Het enige wat er dan nog op zit, is gewoon NIET meer kijken.
Re:
You are so right. How stupid can you be as writer? Life sentence would be the only option for them.
Kiki
het is een hele stomme zet geweest om edwin uit de serie te schrijven.
Hij is een geweldige en zeer geliefde actuur die de serie de moeite waard maakt om toch iedere avond weer voor de tv te zitten. als ik het niet kan zien kijk ik de zelfde avond nog op uitzending gemist.
dus schrijvers bedenk iets anders zijn jullie binnenkort een trouwe kijker kwijt.
| This discussion has been closed. |
Het zou mooi zijn als de 5000 nog word gehaald voor de oprichters & Raynor :)