Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re:
en dat was juist het mooie, edwin en lucas allebei zó anders en toch bij elkaar.
Re: Re: Re:
Nou prima dat je dat vind
maar laat ons dan met rust! deze site is voor edwin fans!!
Ga jij maar lekker kijken naar die zoetsappige burger trutjes!
wij willen edwin KLAAR!
Tevens vind ik het juist erg leuk dat we nu ook 2 nieuwe personages van Turkse komaf mogen begroeten in Meerdijk! Leuke meiden, hoop dat ze beiden een spraakmakende rol gaan spelen!
Ze denken nu lekker veel publiciteit
Maar ik weet bijna zeker dat ze edwin of een andere rol
Voor raynor echt niet doen hoor
En daar baal ik van maarja zo zie je maar
Dat de makers van gtst ze niks boeit of we het leuk vinden of niet
Zonder ludwin hoef ik geen gtst meer te zien.
Hij was een hele goede acteur, dus bij deze wil ik dat hij terug komt!!!!
Dallas
In de serie Dallas, ging Bobby Ewing (Patrick Duffy) ook dood... maar ze brachten hem terug vanwege dalende kijkcijfers. Het seizoen waarin hij ontbrak werd een "droom" zodat hij levend en wel kon terugkeren.
Ik heb jaren niet meer naar GTST gekeken, maar door de verhaallijn van Ludwin vond ik het weer interessant (ook de andere verhaallijnen overigens). Nu zie ik wel wat ik doe. Maar ik weet zeker dat ik niet meer zo vaak (lees: niet) zal gaan kijken.
Ferry en Raynor hebben mooie en spraakmakende scènes op hun naam staan. Zo ook hun laatste scène samen. Goed gespeeld. Jammer dat de makers (schrijvers/producenten) hiervoor gekozen hebben. Ze gaan dit zeker merken in de kijkcijfers en reacties (zoals deze petitie).
Makers; verzin maar iets en regel het maar... dan kom ik misschien als kijker weer eens om de hoek kijken (en velen met mij).
Hallooooo het is televisie hoor...een soap..geen real live pfffff
Maak je liever druk over iets wat echt belangrijk is.
Re:
Tja blijkbaar zo belangrijk dat je wel hier komt reageren, als alle mensen die dit niet belangrijk vinden gewoon weg blijven met hun commentaar is het toch opgelost en hoef je je niet te ergeren Jessica?.
Re:
#1490: Jessica - Jessica, ik vraag mij af wat je hier doet??? als het je toch niet intreseert blijf je toch lekker weg :) geloof mij niemand hier zal je missen, dus: DOEI DOEI DOEI JESSICA!!!!!!!!!!!!!!!
Edwin terug laten komen als ééneïge tweeling
| This discussion has been closed. |
Re: Re:
#2: - Re:
Ik snap al die ophef niet zo. In mijn ogen is de personage Edwin een saaie kwijlebal van het eerste uur. Hij paste er totaal niet tussen. Er zit totaal geen pit in, dit in tegenstlling tot de lekkere verwijfde Lucas, de kenau Nina en de stoere Sjoerd. Wij ergerden ons altijd dood aan dit karakter en waren blij verrast dat ie er echt uit is. Geen droom, of opstaan uit een begraven kist, nee, gewoon weg... prima zo.