Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#101

2012-01-24 14:30

Ik hou van Ludwin ben het alleen gaan kijken omdat Lucas en Edwin in gtst zwaren nu is alleen lucas er nog Edwin mag niet doo zij dat mag niet ik hou va raynor arkenbout

Gast

#102 Re:

2012-01-24 14:31

#1: -

Opgeruimd staat netjes, er moeten er nog een stuk of 14 aan het virus bezwijken!!!


Gast

#103

2012-01-24 14:35

Ik vind het jammer dat Edwin maar zo kort heeft mee gespeeld in gtst.
En ik vind het ook heel erg zielig voor Lucas want nu had hij iemand gevonden waar hij echt van hield.

Gast

#104

2012-01-24 14:43

Vind het echt jammer dat Edwin dood is in de serie. Ik was ooit gestopt met gtst kijken omdat het zo saai was geworden of heel erg ongeloofwaardig. Sinds de familie Bouwhuis is gekomen ben ik weer gaan kijken, vond het weer erg leuk. Kijk nou naar Noud wat doet hij nog in de serie, voegt niks meer toe. Het karakter Bing daar hebben veel mensen een hekel aan gekregen die kan er ook wel uit, maar waarom iemand die nieuw en verfrissend is en waar nog veel mee kon gebeuren? Raar hoor, ik stop met kijken

Gast

#105

2012-01-24 14:45

Lucas en Edwin waren zooooo'n ongelooflijk mooi stel! Dat er eens of meerdere keren iemand tussen hun relatie in zou komen staan (zoals Ron) had ik verwacht, maar hoe kan GTST het maken om één van deze twee jongens uit de serie te schrijven, erger nog: DOOD uit de serie te schrijven?
Edwin was een van de populairste karakters in de soap en die kan je er niet zomaar uitschrijven, niet als hij zo ongelooflijk geliefd is. En al helemaal niet omdat er nog zoveel mogelijk is met zijn karakter en relatie met Lucas.

Edwin moet terug, punt uit.

Gast

#106

2012-01-24 14:45

Ik had opzich niet zo veel met Edwin. Hij was ook veruit niet m`n favo personage, maar hij had wel echt een eigen persoonlijkheid en onderscheiden zich van de rest. Ik vind het vooral ook heel erg voor Lucas. Ik vond hun zo leuk samen. Zij waren na Ludo&Janine echt het beste koppel.
Hoop dat hij weer terug kan komen. In GTST kan toch alles gebeuren. Er is al zo vaak iemand dood gegaan die later terug kwam.
richard

#107 Re: Re:

2012-01-24 14:55

#102: - Re:

Rare reactie en ik snap niet wat je hier eigenlijk komt doen , maar ja sommigen vinden het leuk om te stangen.

GTST fan!

#108

2012-01-24 14:56

Ik mis de scenes van Lucas & Edwin nu al!! het ging weer super goed tussen hun ze hadden nog kunnen gaan trouwen of wat dan ook!! ik vind het echt ONTZETTEND jammer dat Edwin dood is :(
Laat hem terug komen!! (hoe dan ook ) dat het serum toch wel heeft geholpen en dat die uit de dood ontwaakt :D IK WIL EDWIN TERUG!!!!!!!!!! :(

Bericht van de oprichters van deze petitie

#109 We staan met onze actie op de site van het AD! Super!! Bedankt AD!!!! :) :)

2012-01-24 14:59

Er is zojuist een artikel geplaatst op de site van het AD over het afscheid van Raynor, en daarin word ook een verwijzing gemaakt naar onze petitie! Geweldig AD, echt heel erg bedankt, dit levert ons nog meer bekendheid op en dus ook nog veel meer handtekeningen :)

Gast

#110 Re: Re:

2012-01-24 15:00

#2: - Re:

Please boycott the show till Raynor comes back..


Gast

#111

2012-01-24 15:13

Ik ben zo boos en verdrietig dat edwin eruit moest! Ik kijk in ieder geval niet meer en veel mensen zijn het met me eens doei
gast

#112

2012-01-24 15:13

Ik keek altijd aleen gtst omdat ik ludwin zo'n leuk stel vond nu is er helemaal niks meer aan:(

Gast

#113

2012-01-24 15:15

Door het vertrek van Raynor zal GTST veeeeeeel minder kijkers hebben!
En dat hoop ik stiekem ooit kutsoap! Als jullie dat zelf niet doorhebben zul je er zelf wel achter komen dat de kijkcijfers dalen zonder Raynor doei sukkels!
Love edwin love lucas!

Gast

#114

2012-01-24 15:17

Geen GTST meer voor mij zonder ludwin kijk zoveel mensen het niet leuk vinden dat Raynor eruit is gegaan! Hy moet terug komen hoe dan ook!

Gast

#115

2012-01-24 15:24

Edwin was een geweldig personage, hij was de rede (samen met Lucas) dat ik gtst ben gaan volgen, elke keer als ik de afleveringen zie waarbij hij dood gaat of waar iedereen rouwt om zijn dood, ben ik troosteloos aan het huilen, Raynor Arkenbout moet terugkomen in gtst!! Ludwin is een gegeven en het is onzin dat xe hen zo ruw uit elkaar getrokken hebben!! Raynor moet terug op de buis <3
Lukas

#116 Nu tijd voor kwaliteit, nu Edwin eindelijk weg is!!

2012-01-24 15:26

Snap de ophef niet, voor mij was het echt een opluchting. De eeuwige nietszeggende twijfelaar is eindelijk uit mijn soap!! Overigens is Raynor absoluut geen acteur. Ik denk dat ie achter de schermen beter uit de voeten komt, erg beperkt allemaal wat hij laat zien. Ik zie hem samen met Nina als de zwakste schakels in het geheel. Laat Lucas nu een leuke jongen (a la Ron) tegenkomen en iedereen is de kleurloze, saaie, zwak acterende Raynor zo weer vergeten. Trust me!!

Gast

#117

2012-01-24 15:28

edwin was tekort in gtst jammer dat hij eruit is :( van mij mag hij terug komen en dan maken ze er maar een draai aan dat hij weer levend is!
Bericht van de oprichters van deze petitie

#118 OPROEP!!

2012-01-24 15:30

Het gaat gelukkig al heel goed met het aantal handtekeningen, iedereen al heel erg bedankt, alleen hebben we er nog veeeeeel meer nodig. Als je, nadat jezelf hebt getekend, ook nog andere mensen kent die zouden willen tekenen, dan heel graag!! Want hoe meer mensen tekenen hoe groter het signaal is wat wij afgeven! Je kunt onze link ook delen op b.v. je Hyves,Facebook of Twitterpagina. Wij zelf zijn ook te volgen op Twitter via: http://twitter.com?#!/actievooredwin. Iedereen die tot nu toe heeft getekend, heeft meegedacht, meegwerkt enz. om deze actie tot een succes te maken alvast heel hartelijk bedankt!! Super van iedereen!!
Anoniem

#119 # zoveelste

2012-01-24 15:30

Edwin moet terug komen!!

Gast

#120

2012-01-24 15:32

eerst krijg je en familie en dan rukken ze er een weg .
sorry dit had nog geen einde hoeven zijn van zijn verhaal....het werd weer zo leuk met hem en lucas
gaat wel saai worden zo als ze er uit gaan al die bekenden

Gast

#121

2012-01-24 15:32

Edwin moet terugkomen hij speelt zo goed!

Gast

#122 Re: OPROEP!!

2012-01-24 15:32


Gast

#123

2012-01-24 15:32

edwin hoort gewoon thuis bij gtst en ik hoop dat hij weer treug komt

Gast

#124

2012-01-24 15:33

De beste en leukste acteur uit gtst moet terug!

Gast

#125

2012-01-24 15:36

Waarom hebben ze de slecht spelende Anton het virus niet laten krijgen.Wat een slechte acteur is dat zeg.Edwin,Sjoerd en Bianca zij een prachtig spelend stel,daarom is het jammer dat Edwin weg valt.Zonde,Charlie ook al weg.Wie volgt??