De basisbeurs voor iedere student!

De basisbeurs voor iedere student! / Mededelingen / OVERHANDIGING / Opmerkingen


Anonymous

#1

2023-02-10 05:56

Marieke, ik ben blij dat deze petitie gestart is. Ik ben nog steeds extreem beduusd dat dit land zoooo'n groot verschil maakt tussen studenten nadat gebleken is dat het afschaffen vd basisbeurs geen goed idee was. Ik heb nog geen goed argument gehoord waarom dit grote onderscheid is gemaakt anders dat het geld er niet is! Maar als ik 1000 eur heb en 2 mensen om het te verdelen, dan geef ik ze ieder 500 eur. Niet de ene 50 en de ander 950. Of de ene 1000 en de ander niks. 


Gast

#2

2023-02-10 06:18

Echt heel goed bezig! Als ik ergens kan helpen doe ik dat graag! Komt er binnenkort nog een protest? Je bent een topper! Groetjes Esmee Bos

Gast

#3

2023-02-10 08:16

Beste Marieke, Klasse gedaan! Ik ondersteun alle initiatieven! Zo oneerlijk hoe de pechgeneratie behandeld is/wordt!!! Marie-Louise Bodewes

Gast

#4

2023-02-10 09:03

Beste Marieke,

Goed gedaan hoor. 

Wel bijzonder dat er geen financiele dekking is, maar wel dekking om nieuwe studenten een extra verhoging te geven. 


Gast

#5

2023-02-10 09:23

Goed bezig Marieke . Is dit de minister die zelf jaren studenten begeleid heeft . Weet waar goede studenten vandaan moeten komen en moeten laten om te studeren . Niet alle studenten zijn in staat om er bij te werken. Een grote groep heeft alle tijd nodig om zich aan de studie te kunnen overgeven . Het kan toch niet zo zijn dat erbij werken de standaard is . De omgekeerde wereld . Hierdoor valt er ook een grote groep eerder af. Steun deze grote groep en knijp ze niet uit … Succes en ik als oud student en nu vader van drie studerende dochters steun jullie van harte

Anonymous

#6

2023-02-10 09:27

Beste Marieke,


Alle waardering en lof hiervoor! Alle steun. Hoezo geen financiële dekking? Zoek een oplossing. Deze generatie geeft zijn financiële bijdrage aan de maatschappij en moet starten met een rechtvaardige en eerlijke basis. Ik blijf niet begrijpen waarom hier niet meer mensen zich hard voor maken. Ik vind het niet eerlijk!  Iedere Nederlander heeft recht op bijstand maar deze generatie moest voor zijn eerste boterham lenen…. Misschien een gang naar de rechter op basis van het gelijkheidsbeginsel?

G.Hendrikman

#7 Steun

2023-02-10 09:57

Blijf vechten voor een rechtvaardiger verdeling. Onze steun als ouders van studentkinderen heb je!!

Manuela

#8 Aanbieden petitie

2023-02-10 11:58

Bedankt! Ik heb zelf alleen maar kunnen studeren dankzij een volledige beurs. Als je uit armoedige omstandigheden komt, is een lening een no-go. In het 'foute' stelsel, was ik dus meteen gaan werken. Investeren in goede opleiding is iets waar je als samenleving ook van  profiteert.


Gast

#9

2023-02-10 12:22

Wat fijn dat je zo gedreven bent en je inzet voor dit onterechte besluit. Ik ga je volgen. Zet m op. Groet Thera

Gast

#10

2023-02-10 13:04

Heel veel succes Marieke!

Gast

#11

2023-02-10 15:49

Hou vol, Marieke, waar ik kan zal ik je steunen Hartelijke groet



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...