Gemeente Buren moet GLASVEZEL krijgen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gemeente Buren moet GLASVEZEL krijgen!.


Gast

#76

2012-12-04 15:32

Het is van de zotte dat heel Nederland zo langzamerhand glasvezel heeft, behalve de gemeente Buren.
Ik heb jaren in Zeeuws-Vlaanderen gewoond; zogenaamd een achtergebleven gebied. Maar daar hadden we jaren geleden al glasvezel.

Besteed het geld eens aan de mensen, i.p.v. van van alles en nog wat waar niemand wat aan heeft.

Gast

#77

2013-05-11 17:42

Top

Gast

#78

2013-08-16 21:00

We leven ondertussen in 2013 in een hoog ontwikkeld land, maar qua internet scoren we in de gemeente Buren net zo hoog als een derde wereldland.

Gast

#79

2015-07-01 15:08

Snel internet vereist om thuis te kunnen werken.
Sandra

#80 glasvezel hard nodig voor particulieren!

2016-07-30 22:14

Glasvezel is niet alleen hard nodig om vanuit huis te kunnen werken als je in het buitengebied woont. Het gaat er als particulier ook om dat je internet niet iedere keer uitvalt en toch wel een bepaalde minimale snelheid heeft, dus dat je gewoon kunt appen, facebook kijken en dat mijn kinderen kunnen inloggen in de digitale studieprogramma's van hun school en dat soort gewone zaken. En met ons huidige internet is een YouTube filmpje kijken eigenlijk al niet echt mogelijk en dat is toch niet zo extreem veel gevraagd (over uploaden praat ik dan maar helemaal niet...). Dus....glasvezel? Ja heel graag!!


Gast

#81

2016-09-05 11:20

Thuiswerken moet mogelijk zijn met een snelle internetverbinding is dit mogelijk