VOLKSSTEMMING 13 MAART OM 19:00

VOLKSSTEMMING 13 MAART OM 19:00 / Mededelingen / Dit is de petitie geen corona paspoort / Opmerkingen


Gast

#1

2021-05-05 15:53

Ik zelf denk dat niet eens de (biomassa corona virus ooit aanwezig is geweest) OMDAT ik AL zo ZIEK (20 jaar, voor de corona) ben... Zou ik AL lang DOOD moeten zijn... Maar leef nog telkens tot dag van dag toe... Probeerde iedereen te vermijden (maar vele mensen (ook ex zieken (voor het gemak noemen we het weer "corona", omdat elke zieke wordt DOODLEUK een corona patiënt genoemd... En ook alle doden in Nederland!)) Maar ze liepen DOODLEUK minder dan 50cm van me vandaan... En dan na een lange tijd van de corona aanwezigheid (zeer besmettelijk (is de vraag?!)) huidige datum 05-05-2021 ZOU men BINNEN EEN half uur DOOD ziek moeten worden van een zeer besmettelijke virus (corona)... En niet 1 keer wordt of werd ik zo (NOOIT) ziek... En dan een super grote kans maken om DOOD (?DOOD waar ben jij?) te gaan... En de meeste mensen die ziek werden (van welke ziekte ook? ) die werden als corona patiënt genoemd... En ze WAREN SUPER gezond... En er waren zelfs gezonde mensen die gewoon weg (van een onbekende oorzaak dood gingen!)... En wat werd er weer doodleuk door de media,ziekenhuizen,artsen,etc gezegd "Het is de corona die de mens ziek maakt of aan dood gaan(?)" Want natuurlijk stoppen alle andere virussen om mensen NIET te doden! Dat geloof jullie? Natuurlijk gaan alle vormen (virussen,etc) "wat het met je doet om dood te gaan!" door tijdens alle tijden van epidemieën of wat dan ook... Maar er leven MÉÉR mensen ZONDER de vaccin DAN met de vaccin genomen! En de meeste mensen die dood zijn gegaan zijn echt niet door deze virus dood gegaan maar ook door andere oorzaken... En als de bio massa virus was? Dan zit daar waarschijnlijk een tricker erin! Die bepaalt wanneer hij pas echt iets moet doen qua zijn innerlijke opdrachten moet doen... Dit is jan met de pet!

Gast

#2

2021-05-05 19:03

Dat ze dit ze met ons van van plan zijn Is totaal geen Bevrijding meer want als je er mee in ga dat moet je juist niet meedoen aan deze onzin!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...