GEEN NEGENTIEN VERDIEPINGEN OP HET SINT-BERNARDUSPLEIN

GEEN NEGENTIEN VERDIEPINGEN OP HET SINT-BERNARDUSPLEIN / Mededelingen / Reactie Burgemeester / Opmerkingen


Gast

#1

2021-03-09 11:28

Dag Herman, Bedankt voor uw inzet. Het voorstel van een park met ondergrondse parking , zou een hele mooie en goede oplossing zijn. Mvg

Gast

#2

2021-03-09 12:11

" ondergondse parking verbinden ... onder Elisalaan naar parking Nieuwlandplein. ... ingang op het Sint-Bernardusplein en een uitgang op het Nieuwlandplein.(of omgekeerd) . Zoals de kaarten nu liggen is verkeerstechnisch enkel 'omgekeerd' mogelijk. Maar ik vrees spijtig genoeg niet meer haalbaar.

Gast

#3

2021-03-09 12:24

Super. Bedankt voor inzet. Wij steunen de door jullie ondernomen acties en gemaakte voorstellen. Nieuwpoort leeft ! Proficiat.
Ann

#4

2021-03-09 12:41

Condius ziet voorlopig af van het idee van een toren op de zeedijk (op de plaats vd 5 geschilderde villas). Er is een bouwaanvraag van condius lopend voor een gebouw met 10 bouwlagen kant zeedijk en minimale bebouwing kant albert 1 laan.
Maar deze toegeving op de zeedijk mag geen aanleiding zijn om in ruil toestemming te krijgen voor een toren achter de kerk. 


Gast

#5

2021-03-10 11:28

Dit is idd goed nieuws in beide gevallen. mvg Vervaet MJ

Gast

#6

2021-03-28 08:34

Ik sta er volledig achter om geen gedrocht van 64m hoog te zetten. Maar voor de rest, ik heb de petitie NIET getekend voor meer dan dat. Speelplein en garages zijn een persoonlijke mening en stonden niet in de petitie vermeld. Maak dus aub geen misbruik van de petitie. Geen plat opportunisme aub. Trouwens wil ik ook partij-neutraal blijven en vind het storend dat U ondertekend met verwijzingen naar een politieke partij! Geen stemmetjesjagerij op basis van een petitie die de partijen zou moeten overstijgen!
alpha tango

#7 Re:

2021-03-31 09:15

#6: -  

Tegen 'iets' zijn is een eerste stap. Een aanzet geven voor een alternatief  vergroot de kans dat de eerste stap meer gewicht krijgt.
Ik zou kunnen beamen dat de petitie de partijen zou moeten overstijgen ware het niet dat Nieuwpoort al jaren opgescheept zit met een dictatuur van de democratie, ttz. een abolsute meerderheid waar de oppositie zelfs geen kans krijgt om een positieve bijdrage te leveren.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...