Geen grote centrale fysieke locaties voor tentamens Open Universiteit 2020

Geen grote centrale fysieke locaties voor tentamens Open Universiteit 2020 / Mededelingen / Petitie gesloten: geen verloren tentamenkans november 2020 / Opmerkingen

Student010

#1

2020-10-29 21:27

Fijn dat jullie het initiatief hebben genomen en de OU deze petitie ter harte heeft genomen!

LJSHINE
Gast

#2

2020-10-30 12:07

Aan AJV.
Dit is zeer ophelderend. Ja en fijn deze informatie komt goed uit i.v.m.uitstel examens en geen verloren kans examens aangezien ik onderliggende klachten heb en voorzichtig moet zijn voor besmettingen. Dit brengt al enorme druk met zich mee en de teleurstellingen op basis van de uitslagbeslissing van OU. Deze goede afloop is fijn en ja een opgelucht hart geeft rust in 2020 en dit is motiverend naar 2021 aangezien 2020 een enorme strijdend, onrustig en uitputtend jaar is geweest dan voorgaande jaren en waar je steeds weer zeer oplettend en extra waakzaam moet zijn binnen je omgeving van familieleden en vrienden kennissen afzonderen niet op bezoek gaan voor je eigen gezondheid en laat staan daarbuiten een omgeving dat je niet kent qua hygiëne. Top goed gedaan, ik ben zeer blij met deze uitslag. Ik ben nu er gerustgesteld.Nogmaals zeer Bedankt.
Ludgarda J.Chakoetoe