Handel in Macht en Invloed- Corruptie in Nederland aanpakken.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2011-12-06 21:25


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-12-06 21:52



Gast

#3

2011-12-06 22:13

ga het geld maar eens halen waar het zit, en niet bij de mensen die zich voor 'n habbekrats kapot moeten werken!
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#4 Re:

2011-12-07 11:14

#3: -   Juist, het is altijd extra en eigenlijk gestolen geld dank u voor uw reactie deel de link met uw vrienden

 

 

Moon

#5 Recht

2011-12-07 14:07

Het is mijns inziens niet meer dan een burgerlijk Recht om direct inzicht in Gemeenschapsgelden te hebben en daar ook invloed op te mogen uitoefenen qua verdeling.En zolang de rijken nog steeds rijker worden en de armen steeds armer is het in mijn ogen zelfs een plicht om de meest weerlozen die nu het hardst gestraft worden en die ook vaak het hardst gewerkt hebben te beschermen.

Gast

#6 Re: Recht

2011-12-07 14:34

#5: Moon - Recht 

 Dankje Moon weer een prachtig antwoord. ik hoop oprecht dat nederland wakker wordt,er is ook persbericht uit. verder hoop ik maar dat er een wakkere journalist dit op pakt. Nogmaals dank van Iedereen.


Gast

#7

2011-12-07 14:47


Kijk is op deze site http://www.leoverhoef.nl/
Hoe Uw Gemeente mogelijk de boel verdraaid.
Wat betaald U teveel bij uw Gemeente en Provincie ?

Zoek u gemeente even op .


Gast

#8 Re: leo verhoef goede site

2011-12-07 14:53

#7: -  ja onbegrijplijk wat wel maar niet bij ons kan. aanpakken die hap.

 


Gast

#9 facebook

2011-12-07 15:50

Ik heb er geen maar kan iemand deze petitie op facebook en meerdere sociale media zetten , twitter werkt natuurlijk ook goed . kijken de ministers misschien wel mee !


Gast

#10

2011-12-07 15:50

De burger moet nu eerst maar voorop staan en dan de corrupte banken en politici

Gast

#11

2011-12-07 16:04

Iedereen die kan helpen over de lezing van M van Hulten bij TNO te praten, Er wat aan proberen te doen is hier tekenen. Maar doorgeven aan media, vereniging, vrienden, colega's is het mooiste
Om te beginnen gaat het best leuk ( alvast bedankt iedereen)

Gast

#12

2011-12-07 17:45

U noemt het corruptie, ik noem het gedoogcriminaliteit van de politici onderling.. al wat buiten hun gedoogcriminaliteit valt noemt men criminaliteit en dan sturen ze het OM. wat dus zelf ook corrupt is..

Gast

#13

2011-12-07 17:49

zoals Hulten het zegt uitsluiten kan niet maar beperken wel door heldere procedures en controle
het zit helaas over al. van hoog tot laag. bedankt voor uw reactie. als u het bericht kan delen dan graag

Gast

#14

2011-12-07 22:26

Vind dit een goed planen wel om de volgende reden:
Bij het aantrede van dit kabinet heeft Rutte gezegd dat wij onze vingers erbij zouden aflikken,nou dat is gelukt onze vingers zijn eraf en gelikt nogwel.
En ook Geert likt elke dag zijn gedoogvinger af want de stekker krijgt hij er niet uit zonder vinger,dus door deze rommel van dit ASO nachtkastje moeten wij zien om te overleven en dat gaan wij dan ook doen maar wel zonder ASO kabinet,tot 2012 hou vol het is de moeite waard
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#15 Re:

2011-12-07 22:35

#10: -  zo mag ik het graag horen bedankt voor u reactie probeer te delen

 

 

Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#16 Re:

2011-12-07 22:37

#14: -  Bedankt voor uw reactie doe mijn best, ik hoop dat velen delen  THX

 


Gast

#17

2011-12-09 14:21

Teken nu!

Gast

#18

2011-12-09 15:22

Het zou mooi zijn als corruptie zou verdwijnen...

Gast

#19 Re: teken nu

2011-12-09 16:03

#17: -  ja dank u , maar als u het kan doorvertellen / delen zou nog mooier zijn ik ben digibeet ha ha ik zou het mooi vinden als iemand op twiiter begint ik weet niet hoe dat werkt. al begint het op gang te komen hoe meer handtekeningen hoe beter.

 


Gast

#20

2011-12-09 16:04

Ja nr 18 Het komt echt over al voor, van laag tot hoog, hoe hoger hoe meer, beter dat aanpakken als bezuinigen op zorg / bij de gewone man. toch wel zo eerlijk
piet

#21

2011-12-09 17:10

Banken en politici zijn 4 handen op een buik. Politiek heeft er altijd bij gestaan en geaccordeerd dat banken zoveel geld uitleenden wat er eigenlijk niet was. Nu het fout is gegaan laat de politiek de belastingbetaler opdraaien voor hun stommiteiten ( Zalm, Duisenberg en Kok voorop. ) Iedereen (politiek) wil toch graag in Brussel zijn zakken gaan vullen; met overgewaardeerde salarissen en dan nog belastingvrij. De stomme belastingbetalers ( wij ) kiezen de volgende keer toch wel weer deze volgevreten welke zichzelf omhangen met allerlei leuke extraatjes. In Rusland was dit jaren de gewoonte en nu is het in Europa nog erger.Lees maar eens Animalfarm !

Gast

#22 21 bedankt piet ik kan het alleen maar met je eens zijn.

2011-12-09 17:35

nieuwe regeling 5% belasting als ze meer dan een dubbel jaarsalaris ontvangen. dat doen ze dan natuurlijk net niet en wie gaat dat betalen. natuurlijk de consument. afschaffen die handel

Gast

#23

2011-12-10 09:56

GEEN AFBRAAK MEER VAN NEDERLAND.

Geen afbraak meer van de Nederlandse cultuur en natuur!
Geen geldroof meer van de gewone burger!
Geen geld verslinden aan nog meer megastallen!

Het is inmiddels duidelijk geworden dat dit huidige kabinet niet voor de burger is. De gewone man moet meer inleveren, zorgpremies worden te hoog, woekerverzekeringen schieten als paddestoelen uit de grond en armoede neemt toe. Het blijkt echter dat de hoogste inkomens ongeschonden blijven, er schijnt zelfs sprake te zijn van corruptie terwijl bezuinigingen op andere plekken doorgevoerd kunnen worden dan op de 'gewone man' en de natuur die een kwetsbare schakel vormt in onze ecologie. Bleker heeft inmiddels flinke internationale en nationale kritiek gekregen en dat moet genoeg zeggen over het falen en gebrek aan inzicht van deze man tav Nederlands cultuur.
Er zijn andere oplossingen voor megastallen, dieren moeten humaner gehouden worden en er is wel degelijk geld ervoor zonder de gemiddelde burger er mee te belasten. Eigenlijk kan ik niet wachten tot dit flopkabinet valt; een kabinet waarin christelijk CDA als een Farizeeër zijn christelijke normen en waarden verkoopt aan de Partij Voor Verloedering. Ook het VVD heeft zijn liberale ziel verkocht in ruil voor macht en pluche. Geen afbraak meer van Nederland; een land die internationaal bekend stond voor zijn natuur en tolerantie maar nu symbool staat voor kleinzieligheid en kille hardheid.


Moon

#24 Re:

2011-12-10 10:46

#23: -  Geachte gast , hier 1 samenvatting van mijn antwoord bij de petitie  " onbehoorlijk bestuur schiedam " , omdat het ook bij deze petitie past.

Aantal mensen onder de armoede grens : in 2010 : 529.000 huishoudens = 7,7 % , Daarnaast 462.000 op de armoedegrens = 6.5 % is samen 1.1 miljoen huishoudens  = 14,2% , maal 2, 3 personen per huishouden = 2.5 miljoen mensen. Reken dan de mensen er nog bij die er krap boven zitten of door de crisis anderzijds in problemen gekomen zijn of uitgebuite illegalen in prostitutie en dergelijke . Dat brengt ons al snel op 5 miljoen mensen in de armoede helaas.

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/1DCEF6C0-4DD5-42EF-913F-452C3493E4CE/0/2011persberichtarmoedesignalement2011.pdf

en dan deze link ook van onbehoorlijkbestuur schiedam , hier kunt u lezen waar het geld te vinden is .

http://www.leoverhoef.nl/dossiers/schiedam.html

 Dikke knuffels gast


Gast

#25

2011-12-10 17:03

Goede petitie.