POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / De stille meerderheid / Opmerkingen


Gast

#1

2020-07-10 08:24

Wat ik merk is dat de tegenstelling door demonstraties steeds groter worden, waar het eigenlijk niet zou moeten. Streven naar gelijkheid is vele malen belangrijker dan ergens "tegen" demonstreren. Ik bedoel aan te geven dat je wel een tegengeluid kan geven maar streef naar gelijkheid en geef dat ook sterk aan.

Gast

#2

2020-07-10 08:48

Ik ben het allemaal zo zat en dat er ook nooit een tegenreactie van onze organisatie volgt maar een lafhartige reactie van deze en gene waaronder afgelopen week Henk van Essen dat ik heb besloten gauw mijn pensioen te gaan plannen. Na 42 jaar mag dat wel eens maar was niet gebeurd als er eens een tegenreactie van onze laffe organisatie zou volgen.
Martin

#3

2020-07-10 13:24

Ik lees steeds dat we onder een vergrootglas liggen. Dat klopt en dat is al sinds de politie bestaat. Wat mij betreft helemaal prima. Diegenen die hierdoor verrast zijn, hebben het integriteitsstatuut niet helemaal begrepen;. Er zijn, net als in andere beroepen, altijd mensen die misbruik maken van hun positie....zo ook in binnen politie organisatie. 

Het is niet nieuw dat politiemensen zich aangevallen voelen en niet begrepen. Uit betrokkenheid kan ik dit nog wel begrijpen, maar om nou weer te lopen piepen en in de slachtofferrol te kruipen; gaat mij veel te ver. Kom opzeg.....deal with it!!

Hoezo een laffe reactie vanuit de korpsleiding. Dit is toch de enige juiste reactie.

Soms moet het gewoon schuren om weer helder te krijgen waarvoor je ook alweer bij de politie gegaan bent. Misschien kun je je nog herinneren wat het antwoord was op de vraag  tijdens je sollicitatiegesprek. Die was meer ingegeven door idealen dan door de zure reacties van menigeen op dit moment. 

En ja....er zijn politiemensen die verdachten harder aanpakken dan nodig. Ik heb menige keren arrestanten moeten afschermen en klappen voor ze moeten opvangen vanwege een cultuurtje dat men het zelf wel even zou opknappen in plaats van netjes voorgeleiden enz. Kom me niet aan dat er geen misstanden zijn. En dus ja...goed dat de focus op dit moment komt te liggen op ongelijkheid vanwege ras en kleur. 

Weet je...iedereen heeft recht op een zo prettig mogelijk bestaan op deze aardkloot. Dus een beetje je best hiervoor is toch niet teveel gevraagd. Zeker niet wanneer je bij de politie werkt.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...