Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Update / Opmerkingen


Gast

#26

2019-07-03 10:25

nou dat is dan duidelijk, lekker kort antwoord en er ook echt over nagedacht.

Gast

#27

2019-07-03 10:30

Het is diep en diep triest, niet normaal meer , overal word je tegenwerkt, als je nu zou komen met als goede doel dat je voor mensen wat zou doen dan doen ze het gelijk, maar als je als goede doel voor dieren komt dan word je tegengewerkt te gek voor woorden, het is voor mij echt onbegrijpelijk. maar we geven niet op, we vechten voor batman en alle andere dieren. het moet toch een keer lukken. en er moet toch iemand zijn die voor de dieren opkomt, dus we slaan de handen in een en zorgen dat we gerechtigheid krijgen voor de dieren. als ik wat kan doen hoor ik het graag van je. Mvgr Selma

Treurniet

#28 Re: sound nix.

2019-07-03 11:47

#1: -  

Tja , alleen als het voor het buitenland is, maar  in eigen  land iets organiseren is Niet Done . Zelfs de partij voor de dieren zit alleen maar in het Buitenland.De dieren hier kunnen verrekken.

Oneens

#29

2019-07-03 15:21

#23: - Re:  

Wat ik hier eigenlijk doe????? Je schrijft zelf dat je het alleen met een petitie niet gaat redden. Houd daarom de petitie op deze pagina en deel de rest van je plannen op een aparte facebook pagina. Misschien kun je zelf benoemen wat de strekking van de petitie was waarvoor zo ontzettend veel mensen getekend hebben.


Gast

#30

2019-07-03 16:01

Geen meerderheid voor in 2e kamer... PVV PvdD misschien forum en GL dan is het bvb kansloos ook

Gast

#31

2019-07-05 17:57

Nou zijn antwoord zegt genoeg.

Gast

#32

2019-07-06 10:43

Michel, dat soort reacties horen er nu eenmaal ook bij. Meteen een TV programma is misschien ook te hoog gegrepen en bij een negatief antwoord meteen opgeven is ook geen optie toch? Ik ken heel veel BN’ers toevallig en die zijn stuk voor stuk dierenvrienden en willen best op een of andere manier hun steentje bijdragen... Dus keep it up!

Anonymous

#33

2019-08-03 11:19

Geloof jij erin? Niet H. Huisman, maar jij? Hij geeft eerlijk zijn mening hoe hij zich nu voelt. Maar dat is zijn mening, dat is zijn recht. Mensen die succes hebben, zijn degene die de meeste risico's hebben genomen en het meest zijn gefaald. De vraag is: " Is dit, waar je je zo voor inzet, het waard om voor te falen?" "Keer op keer, zonder op te geven? " Zo ja, dan zit je op de goede weg. Als je ergens zo sterk in gelooft, dan faal je nooit. You WIN or You Learn ;)



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...