Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Brief Marianne Thieme / Opmerkingen


Gast

#1

2019-06-30 04:52

Heel mooi en goed gezegd ben ik helemaal mee eens. ik zou zeggen ga er vooral mee door. de partij voor de dieren onderneemt inderdaad geen actie dan vraag ik me toch af waarom die partij er is.


Mvgr Selma


Gast

#2

2019-06-30 05:43

Amen!!!!! Helemaal mee eens.


Gast

#3

2019-06-30 05:53

Ik vind al veel langer dat de PvdD niet zijn en doen waar ze voor zeggen te staan... neem alleen maar halal slachten daar zijn ze ook niet tegen wat in principe wel zou moeten. Het heet partij voor de DIEREN maar nu heeft het klimaat ineens ook weer voorrang op de DIEREN... dus ik vind dat je een hele goede brief hebt geschreven en nog netjes ook!!! Die van mij zou veel groffer geweest zijn!!

Gast

#4

2019-06-30 05:53

Ik ben niet echt politiek onderlegd, maar denk dat de partij niet zoveel kan doen omdat ze simpelweg te klein zijn. Ben het verder met je eens, heb de pvdd zelf ook geschreven en dan krijg ik zo'n linkje door mijn strot geduwd waarin ze duidelijk maken dat ze zich wel degelijk bemoeien met dierenleed in Nederland, maar zelf gaan ze er niet inhoudelijk op in en dat vind ik zwak. Ze moeten zich specifiek bezighouden met batman en de hond in de kist, dat is wat wij willen zien en dat blijft uit. Dus met je eens .

Gast

#5

2019-06-30 05:57

Het gaat inderdaad om de dieren en het leed dat hen door ons mensen wordt aangedaan en mensen die verantwoordelijkheid hebben genomen om hier iets aan te veranderen mogen mijn inziens daarop worden aangesproken/bevraagd.

Gast

#6

2019-06-30 06:21

Fantastisch verwoord want zo is het.

Gast

#7

2019-06-30 06:23

gelijk heb je

Gast

#8

2019-06-30 06:47

Mee eens.

Gast

#9

2019-06-30 06:50

Mee eens. Zo ook het lot van duizenden grote grazers op de Oostvaardersplassen, daar worden dieren stelselmatig verwaarloosd en gekweld. Partij voor de Dieren vindt dit een natuurlijk proces!!!!
I C

#10

2019-06-30 06:51

Helemaal mee eens. Zo ook het lot van duizenden grote grazers op de Oostvaardersplassen, daar worden dieren stelselmatig verwaarloosd en gekweld. Partij voor de Dieren vindt dit een natuurlijk proces!!!!


Gast

#11

2019-06-30 06:52

Mee eens. Zo ook het lot van duizenden grote grazers op de Oostvaardersplassen, daar worden dieren stelselmatig verwaarloosd en gekweld. Partij voor de Dieren vindt dit een natuurlijk proces!!!!

Gast

#12

2019-06-30 07:03

Heel goed geschreven en verwoord. Het maakt indruk op mij en hoop op zeker dat het ook indruk zal maken bij Marianne

Gast

#13

2019-06-30 07:12

Haarscherp geschreven! Als dit haar niet raakt, dan raakt haar niks en dan kun je haar kronen tot ijskoniningin van het jaar (Of eeuw). 


Gast

#14

2019-06-30 07:42

goed gesproken

Gast

#15

2019-06-30 07:44

Politicians and diapers must be changed often and for the same reason. Mark Twain.

Gast

#16

2019-06-30 07:50

goed bezig, helemaal mee eens
Bert.B

#17

2019-06-30 07:51

We hoeven het in politiek opzicht niet allemaal met elkaar eens te zijn, maar als een partij wordt opgericht voor dierenwelzijn zal dat ten alle tijden haar speerpunt moeten zijn. En als zo’n partij in een geval als Batman al geen stem laat horen mag je ze er op aanspreken. Ik heb in je bericht geen enkel onvertogen woord gelezen maar duidelijk waar het om draait en in keurige bewoording. Ik ben het volledig met je eens.


Gast

#18

2019-06-30 07:52

Zijn de IFAW en PETA ook ingelicht ? Alle beetjes helpen. Zelfs de PvdD helpt want vroeger hadden we niets. Ze kunnen zeker veeeel meer doen en liefst radicaler. Als we nou allemaal net zo fanatiek worden tegen dierenleed als dat "we" tegen immigranten zijn gaat het zeker lukken.... Links en rechts kent grote dierenvrienden, laten we hierin hand in hand gaan !!

Gast

#19

2019-06-30 07:57

Als de weg naar wetgeving moet gaan over de tere ziel van politici heen dan zal ik de eerste zijn om deze weg te plaveien want politici gaan pas luisteren als het ze persoonlijk raakt. En zo is het precies En ik geef je op een briefje dat veel protest partijen veelal naar binnen zijn gericht en zo nooit de kern van t probleem aan zullen pakken Blijven in de luwte met mooie berichten... Al sinds 10 jaar kijk ik niet meer naar tanende politieke schermutselingen om en lees ook de berichten niet meer.. Echter heel soms word ik weer fel.. En al heb ik daar tussendoor "Het zal mijn tijd wel duren" soms moet ik... en kan niet wegkijken EN zoals mijn leermeester zei Er is een nuanceverschil in de benadering zichtbaar geworden... En dan gingen wij erop af... confrontatie op nette manier Even een babbeltje maken Of als men niet luisterde De hond paaien & lokken en naar een echte liefhebber brengen... Ach .... het beest werd niet eens gezocht. Ik heb geen huisdieren meer en wil ze ook niet meer.. Maar het gemak waarmee dieren worden aangeschaft is verontrustend. Volgens mij zijn zelfs de controle en huisbezoeken afgeschaft nadat een dier uit een asiel wordt gehaald. Sorry voor de uitweiding! Eltien, Zuidlaren

Gast

#20

2019-06-30 08:14

Bouncers Against Animal Abuse ook ingelicht hoop ik ?
Claudje

#21

2019-06-30 08:21

Helemaal mee eens! Het wordt tijd voor veranderingen, want het dierenleed moet stoppen!

 


Gast

#22

2019-06-30 08:49

En zo is het!

Gast

#23

2019-06-30 08:55

Mee eens. Laten we hopen dat er eens een keer doorgepakt gaat worden in de politiek. We hebben het over levende wezens en niet over een stuk vuil.

Gast

#24

2019-06-30 08:56

Droog ze maar af Michel, die volgevreten, zelfbevestigende, egocentrische en vooral onbetrouwbare politici. Macht corrumpeert weet ik, maar om het tot een kunst te verheffen.... Het ergste is nog dat ze schijnen te denken dat de complete Nederlandse bevolking een IQ dump heeft gehad, zodat we met zijn allen een IQ van 100 moeten delen. Ik ben alleen bang dat het ze van de rug glijdt als van PTFE...

Gast

#25

2019-06-30 09:22

Laten we de politiek aanschrijven en actie ondernemen een protest houden.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...