Doe Batman postuum eer aan
Brief Marianne Thieme
Amen!!!!! Helemaal mee eens.
Helemaal mee eens. Zo ook het lot van duizenden grote grazers op de Oostvaardersplassen, daar worden dieren stelselmatig verwaarloosd en gekweld. Partij voor de Dieren vindt dit een natuurlijk proces!!!!
Haarscherp geschreven! Als dit haar niet raakt, dan raakt haar niks en dan kun je haar kronen tot ijskoniningin van het jaar (Of eeuw).
We hoeven het in politiek opzicht niet allemaal met elkaar eens te zijn, maar als een partij wordt opgericht voor dierenwelzijn zal dat ten alle tijden haar speerpunt moeten zijn. En als zo’n partij in een geval als Batman al geen stem laat horen mag je ze er op aanspreken. Ik heb in je bericht geen enkel onvertogen woord gelezen maar duidelijk waar het om draait en in keurige bewoording. Ik ben het volledig met je eens.
Helemaal mee eens! Het wordt tijd voor veranderingen, want het dierenleed moet stoppen!
Heel mooi en goed gezegd ben ik helemaal mee eens. ik zou zeggen ga er vooral mee door. de partij voor de dieren onderneemt inderdaad geen actie dan vraag ik me toch af waarom die partij er is.
Mvgr Selma