“ Meer dan 1000 onopgeloste moorden schreeuwen om een oplossing"

“ Meer dan 1000 onopgeloste moorden schreeuwen om een oplossing" / Mededelingen / Argos radio onderzoekt “ Aanpak Cold Cases Nederland “ / Opmerkingen

Johnny B

#1 petitie onopgeloste moorden

2018-09-17 13:27

hallo

Ik woon sinds ruim een jaar weer in Nederland.Ik zag  de petitie voorbij komen in het tv-programma M. Ik ben meteen naar mijn computer gegaan en heb getekend.

Ik las het aantal mensen, dat sindsdien getekend hebben en ik schaam me diep voor Nederland.

Dit land loopt alleen warm voor  "één plus één gratis" Je struikelt over  de reclames waarin je wijs wordt gemaakt, dat je met hun product een individualiteit bezit. Hoe leeg kan leeg zijn.

En dan  de opwinding  als het "volk"niet tevreden gesteld wordt, men schreeuwt moord en brand.

Emoties slechts, zo dun als een aardappelschil.

Hoe kan het ook anders. De voorbeeldfuncties vanuit religie en politiek zijn weg.

Een alibi? Nee - een dwingende uitnodiging , om je eigen verantwoordelijkheid te nemen.

Zo weinig mensen, die het wegvallen van een dierbare raakt? Ik kan en wil het niet geloven.

Ik leef intens met jullie mee, ik prijs jullie kracht om door te gaan - never give up.

In liefde,

een mens.


Gast

#2

2018-09-23 12:44

Hoi wil jij mij mailen?