POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / Burgerinitiatief vakbonden / Opmerkingen


Gast

#1

2018-02-09 18:09

Beste Dolf,

Ik lees in de voorstellen niets terug van politieagent tot 62 jaar. Ik ben bijna 63. Hoelang moet ik straks nog gaan sparen?

Groeten,
Geert Nijens
Een teleurgesteld NPB lid.

Gast

#2

2018-02-09 18:56

Weinig vertrouwen in de inbreng van de vakbonden. Zij zijn het die al onze rechten de afgelopen jaren hebben verkocht. Nu willen ze mooi weer gaan spelen middels de inzet van een burgerinitiatief. Het wordt tijd dat de vakbonden eens bewijzen de belangen van hun leden daadwerkelijk te behartigen.

Gast

#3

2018-02-09 19:03

Hartstikke goed en blijf geloof houden in ONZE goede intentie dank je wel voor jullie inzet groet Ko Weijts
JK

#4

2018-02-10 07:36

Hoor nu dat de bonden al weer niet op één lijn zitten mbt de komende CAO onderhandelingen en de daarin ter sprake te stellen pensioen perikelen. Wat ik ervan begrijp is het vooral de ACP (waarbij ondergetekende is aangesloten) dat al weer op de rem gaat staan. Buitengewoon tereurstellend. Laat ze nou eens een keer één front vormen, en er, naar Engels voorbeeld, keihard ingaan. Dit komt de werkgevers prima uit. Werkgevers gedeien bij "verdeel en heers". Met onze bonden hoeven ze niet eens te verdelen, dat doen de bonden zelf al !!




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...