POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / Algemene Nabestaanden Wet / Opmerkingen


Gast

#1

2018-01-29 22:31

Dolf,
In een stukje waarin staat "ik heb met laten vertellen" zegt het al genoeg als je vindt dat wij ons goed moeten laten voorlichten. Waar moet je zijn als je al niet meer kunt vertrouwen op je eigen politie intranet. Je mag als integere diender toch verwachten dat jou zogenaamde integere organisatie een integere partner in de arm neemt om een en ander goed te regelen voor de medewerker. Niets van dat alles dus...

Gast

#2

2018-01-30 05:42

Succes mannen!

Gast

#3

2018-01-30 06:53

Hallo Dolf,

Dat snijdt inderdaad koek: niet gek laten maken en je goed omhoren / zoeken naar mogelijk goedkopere alternatieven. Indien het dan toch echt moet, ook eens kijken naar een overlijdenrisicoverzekering, maar dan lineair dalend, immers, naar gelang men ouder wordt, wordt het ANW gat ook kleiner, de premie is aanzienlijk lager, er wordt doorgaans een hoger bedrag uitgekeerd, alleen ontvangt men dat in een keer. Mogelijkheid bestaat dan om deze gelijk door te storten in een lijfrente met maandelijkse uitkering ... bijvoorbeeld... geduldig zijn en goed informeren!

;-) !
Peter


Gast

#4

2018-01-30 07:23

Helemaal mee eens ik doe nergen niks geen afstand van.
DJ

#5

2018-01-30 08:28

Dolf, wat stel ik het toch op prijs dat je dit soort berichten maakt! 

Ik doe het te weinig, maar ik wil je echt complimenteren voor je inspanningen en het delen van je informatie! 


Gast

#6

2018-01-31 17:52

nu dat idee had ik ook en derhalve deze zooi weg gemieterd. DRUK LEGGEN ZE MAAR BIJ EEN ANDER GROET CHRIS W

Gast

#7

2018-01-31 17:56

nr. 1 de organistie is niet zo integer  je hebt criminelen en die begrijp ik ( af en toe)  witte boorden ja criminelen,  begrijp ik niet dat zijn de VARKENS NOOIT GENOEG.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...