Geen uitbreiding WiFi in publieke ruimtes Huizen

Geen uitbreiding WiFi in publieke ruimtes Huizen / Mededelingen / Hartelijk dank + update / Opmerkingen


Gast

#1

2017-10-30 21:12

Heel goed! Wifivrije woonplekken zouden ook een verademing zijn!

Gast

#2

2017-10-30 21:29

Topactie Ayna! Ik hoop dat nog heel veel mensen de petitie gaan ondertekenen!!!

Gast

#3

2017-10-31 08:15

jij bedankt voor je inzet en het op de kaart zetten. Hoe ben je er achter gekomen dat ze dit willen gaan doen? Ik ben ook benieuwd of ze dit bij ons gaan doen?
Char

#4 Niet alleen in Huizen ben ik bang...?

2017-10-31 08:52

Als dit vanuit de EU komt, zal het in andere plaatsen ook gaan spelen. Kunnen we ons bundelen om dit breder uit te rollen?


Gast

#5 Re: Wifivrije woonplekken inderdaad

2017-11-03 15:34

#1: -  

 Inderdaad, maar eerst moeten we een duidelijk signaal uitzenden dat wij niet gediend zijn van nog meer straling....


Gast

#6 Re: Niet alleen in Huizen ben ik bang...?

2017-11-03 15:37

#4: Char - Niet alleen in Huizen ben ik bang...? 

 Hallo Char, 

Inderdaad, als het Europees Parlement subsidie verstrekt voor overal gratis WiFi in winkelcentra en andere openbare plekken, kunnen we zo langzamerhand nergens meer komen... Veel gemeentes zullen zich aanmelden voor deze subsidie. 

Een goed idee om krachten te bundelen en zo een duidelijk NEE te laten horen.

Ik wacht eerst even af wat de petitie in Huizen gaat doen.

Groetjes,

Ayna


Gast

#7 Re: Dank voor je ondertekening

2017-11-03 15:45

#3: -  

 Dag,

Dank voor je ondertekening.

Het bericht over de subsidie van het Europees Parlement stond in www.huizernieuws.nl (google op CDA wil snel actie voor gratis wifi. (Ik mag geen link naar een website plaatsen)

En hier vind je mijn reactie: ook op www.huizernieuws (zoek op petitie tegen wifi).

Dit zal niet alleen in Huizen gaan spelen, daarom hoop ik dat we een krachtig signaal kunnen afgeven, dat niet iedereen blij is met nog meer straling in winkelcentra en andere openbare plekken. 

Wil je de petitie helpen verspreiden? Over enige tijd ga ik die aanbieden aan gemeente Huizen. Als ik genoeg publiciteit kan opwekken, zijn andere gemeentes misschien minder happig om zich aan te melden voor deze subsidie... dat hoop ik maar!

Groetjes,

Ayna


Anonymous

#8

2017-11-04 13:43

Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie ondertekening.

Komende week (9 november) zal er nog een tweede, grotere advertentie verschijnen in het Huizer Nieuwsblad.
Daarna zal ik de petitie gaan aanbieden aan de gemeente Huizen.

Omdat het Europees Parlement subsidie gaat verstrekken aan gemeentes die de publieke ruimtes (zoals winkelcentra) willen vervuilen met overal gratis WiFi, zal het probleem waarschijnlijk ook in andere gemeentes in Nederland gaan spelen.
Laten we dan ook daar een petitie beginnen! De reeds verzamelde handtekeningen tellen dan ook mee. Deze petitie kan dan als basis gelden voor heel Nederland.

Ik houd iedereen op de hoogte.

Hartelijke groeten,
Ayna Siem