Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Bedrijf gevonden voor het printen en........ / Opmerkingen

Keetie

#26

2017-10-17 19:20

Wat ontzettend goed en leuk dat je ons op de hoogte houdt via de aankondigingen. 


Gast

#27

2017-10-17 19:25

Prima. Goede actie van je,!!!
Danzig

#28

2017-10-17 19:34

Geweldig nieuws!

 

Bedankt voor alles. Deze actie is een geweldig succes!

 

Met bewondering,

 

Sander


Gast

#29

2017-10-17 19:45

https://www.tweedekamer.nl/zo_werkt_de_kamer/uw_mening_telt/petitie

Beste Lydia
Neem deze info svp tot je
Zie ook de foto bij het artikel
Petities worden meestal aangeboden in de Statenpassage van de Tweede Kamer
Zo kan ook de pers haar werk doen.
Svp niet slechts Rutte benaderen.

Gast

#30

2017-10-17 19:56

Beste Lydia,

Heel goed dat jij dit gedaan hebt. Had eigenlijk al veeeel eerder moeten gebeuren. Ik denk ook net als de andere reacties hier dat het goed is om zoveel mogelijk publiciteit te zoeken en dat het tijd wordt voor een referendum en acties in Den Haag. Samen sterk voor een veilig Nederland!


Gast

#31

2017-10-17 20:02

Je bent een topper. Succes

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-17 20:12



Gast

#33

2017-10-17 20:15

Geweldig Lydia, je hebt iets losgemaakt in Nederland. Hopelijk gaat de politiek zich eens achter de oren krabben en zo begrijpen dat als daders maar enige medewerking aan bepaalde onderzoeken weigeren dat ze er niet mee weg mogen komen.

Gast

#34

2017-10-17 20:26

Kom op regering. Doe nu eindelijk eens wat. En bescherm de slachtoffers, en na 60 jaar de dader niet meer zo (waarom toch altijd alle aandacht voor de dader?)waarom? Waarom?

Gast

#35

2017-10-17 20:29

Geweldig wat u allemaal voor elkaar hebt gekregen en wat hier, hopelijk, nog voor goeds uit voort zal komen. Groot respect. Uiteraard heb ik de petitie, op de 1e dag al, ondertekend en enkele keren gedeeld. Heel mooi te horen dat u een bedrijf in Enschede gevonden hebt dat alles gaat uitprinten. kan ik ook eindelijk eens trots zijn op de stad waarin ik woon. Fijn dat u ons op de hoogte houdt van de hele voortgang. Heel veel succes verder en zeer veel respect voor uw belangrijke initiatief dat hopelijk een ommekeer teweeg brengt, helaas voor Anne en haar naasten te laat. Met vriendelijke groet, M.E.Lievenboom

Gast

#36

2017-10-17 20:51

Beste allemaal.
Ik vind alleen maar een petitie bij de regering is niet genoeg !!!
Wij moeten met alle een ander ideeën bedenken.
Een marche in de naam van de Eer van Anna Faber b.v in groot steden. Amsterdam of Den Haag. Om onze stemmen laten horen.

Gast

#37

2017-10-17 20:56

Geweldig nieuws Lydia!! Volgende stap misschien een referendum?


Gast

#38

2017-10-17 21:05

All negativity, disease, crimes, mental illness, the money system, corruption, corporations, pollution, inequality, suppression of knowledge and greed is from fear. Each act of negativity spurs endlessly repeating and replicating cycles of negativity. This is the cure. Understand all pain and drama and suffering is due to this, forgive the animals that committed these crimes and heal them with this knowledge. Each time you end a cycle of negativity you end infinite traumas.
Any participation in the perpetuation of all negativity is harmful to all humans, including perpetrators of this system, infinitely.

Instead we must infinitely collectively positively influence things by creating an environment of prosperity for Earth and all humans through sustainability, eliminating all blocks to our potentials, making all knowledge free to all, therefore increasing all development.
We must reeducate everyone to reexamine all knowledge and weed out falsehoods, educate emphasizing strengths and cultivating curiosity, and understand that all pain and trauma everyone committed or experienced in the past was the result of ignorance of this, and that everyone's best interest is looking out for everyone else's, and the Earth's and in refraining from all negativity. Everyone would be happy, fulfilled, productive and stress free.

The Great Bell Chant The End Of Suffering, Thich Nath Hanh And Phap Niem

Gast

#39

2017-10-17 21:11

Je bent een Kanjer Lydia

Gast

#40

2017-10-17 21:12

Hopelijk kan de minister van Veiligheid en Justitie on het nieuwe kabinet invloed uitoefenen op de mogelijkheid voor onderzoek van de verdachte voor oa tbs. Kortom het kan nier zomaar zijn dat dergelijke verdachten geen tbs krijgen. Vanavond bij Spreekrecht(RTL) weer een voorbeeld van onjuiste beslissing rechter.
VEEL SUCCES MET HET OVERHANDIGEN VAN DE PETITIE!

Gast

#41

2017-10-17 21:22

Je bent een topper ...ik sta er zo vierkant achter ....

Gast

#42

2017-10-17 21:22

Heel goed deze actie. We moeten ze na gaan laten denken dat dit niet kan. Nederland is veel te aardig voor criminelen. Ik handel eerst zelf .bel daarna wel een instantie zoals politie of handhavers. Gevolgen neem ik maar voor lief.

Gast

#43

2017-10-17 21:33

Geweldig wat tot nu bereikt is........nu nog het recht systeem wat dus echt verbeterd moet worden,chapeau!!!

Gast

#44

2017-10-17 22:06

Samen Sterk .
Ik wens allen héél véél succes .

Gast

#45 Re:

2017-10-17 22:07

#4: -  

 Tja aangezien van de 17 miljoen mensen die in Nederland leven niet echt iedereen "normaal" is,  dat blijkt uit alle gebeurtenissen sindskort nog zoals ook meisje Savannah en Romy's die klakkeloos vermoord zijn allemaal nog afgelopen zomer 2017,  kunnen het ook geen 17 miljoenen handtekeningen zijn :(

dus indien men alle pedo,s , verkrachters, moordenaren , zwaar gestoorde mensen -die potentiële moordenaars en mishandelaars - en/of zware delict criminelen eruit haalt hoeveel personen blijven over denkt u ?. 


Gast

#46

2017-10-17 22:09

Wat een kanjer wat een geweldige persoon ben je toch Lydia !
Dankjewel dat jij bestaat!!!!! Prachtig persoon ben je !!!!

Gast

#47 Re:

2017-10-17 22:19

#15: -  

 Inderdaad ! 

Helemaal mee eens, misschien moeten wij ook niet meer op deze regering stemmen? 

Veels te soft gaat men met moordenaren om hier in Nederland , de straffen die ze opgelegd krijgen veels te soft veels te tolerant veels te laks !...

☹️

wilma

#48

2017-10-17 22:20

fijn dat er een bedrijf is gevonden,dankjewel voor je grote inzet


Gast

#49 Re: Re:

2017-10-17 22:28

#45: - Re:  

 Vergeet niet dat kinderen en oudere mensen die geen internet hebben dit niet in kunnen vullen. Dus die 17 red je zeker niet en dan nog die figuren die hierboven staan


Gast

#50

2017-10-17 22:56

Oh hulde! Super!... Ik woon trouwens in Rotterdam, als ik op één of andere manier kan helpen let me know!

O. uit Rotterdam.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...