Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie overhandigen / Opmerkingen

goos kamphuys

#1301 goos kamphuys

2017-10-17 09:12

de minister van justitie de opvolger van stef blok moet opstappen


Gast

#1302

2017-10-17 09:13

Okay dan wachten we het af.
Maya

#1303 Top actie

2017-10-17 09:13

Top, wat u voor elk aar heeft gekregen. Dit opent ogen en zo is het overlijden van Anne niet voor niets geweest. 


Gast

#1304

2017-10-17 09:13

opstappen van het hele kabinet verwijderen van de ouwe jongens krentebrood de banen toeschuivers

Gast

#1305

2017-10-17 09:14

Op TV een documentaire gezien over een geval dat erg veel lijkt op dat van Anne Faber. Ook hier kidnappen en verkrachting en daarna moord. De dader kreeg de doodstraf middels een dodelijke injectie. Wat gaan we hier doen? Toch niet een toch al te lage straf vervangen door 30% korting en de laatste jaren haast vrijwillig opgesloten blijven? Wanneer rechten onze rechters hun rug en beschermen ze het volk beter dan de misdadiger?

Gast

#1306

2017-10-17 09:14

Ik hoop van ganzen harte dat er nu iets gaat veranderen in ons rechtcisteem.

Gast

#1307

2017-10-17 09:16

We wachten het af en we gaan met z'n alle naar Den Haag het moet nu eens klaar zijn de straf die je krijg zit je uit.

Gast

#1308

2017-10-17 09:17

En niet alleen Anne. Het rechtsysteem kraakt aan alle kanten. Het is vreselijk dat deze ongeleide projectielen weer terugkomen in de maatschappij. Het gaat erop lijken dat de vrouw vogelvrij verklaard is in Nederland..

Gast

#1309

2017-10-17 09:20

Ja,het volk spreekt en het wordt tijd dat het "gezag" daar NU eens op anticipeert.

Gast

#1310

2017-10-17 09:21

Politiek en rechterlijke macht is corrupt wij zijn niks beter dan China of Rusland

Gast

#1311

2017-10-17 09:21

Ik zou er heel graag aan meebetalen om de petitie in meervoud te printen

en tevens te overhandigen aan de Rechters en Officieren van Justitie.

 

De wet stond toe om TBS te geven en de wet stond toe om 16 jaar te geven.

De Rechters en Officieren van Justitie wilden dit niet.


Gast

#1312

2017-10-17 09:23

oplossing : geen chemische castratie evenwel de meest effectieve nl. verwijderen van orgaan, dwz. ballen ! En dan de zwart jurken ( rechters) medeaansprakelijk stellen voor de dood van Anne. Overigens lijkt nu wel overduidelijk aangetoond dat de patiënten vele malen intelligenter zijn dan de dames en heren psychologen en de psychiaters. Ook die mag en moet medeschuld worden aangerekend. Eenmaal in het volle bewustzijn deze daden plegen, dan ook levenslang ! Geen zwijgmogelijkheden. Dat recht moet hen worden ontzegd zoals zij ook anderen ( lees ; slachtoffers, het recht op kunnen leven ontnamen). Deze slachters moet de toegang tot de maatschappij worden onthouden. Bijna 80 % is recidivist !! De rechters ( zwart jurken) moeten meer courage tonen ! Dank je wel Lydia met goede groet roy dreves

Gast

#1313

2017-10-17 09:24

zou het toch uitprinten er is vast wel een sponser te vinden zo,n stapel papier heeft toch wel zijn waarde heel veel succes jan

Gast

#1314

2017-10-17 09:25

Als je dit soort misdaden pleegt staat toch wel vast dat je compleet gestoord bent
of ben ik nou gek?

Gast

#1315

2017-10-17 09:26

Geweldige aktie veel succes gewenst.
Jan Hageman Castricum

Gast

#1316

2017-10-17 09:26

Samen sterk.

Gast

#1317

2017-10-17 09:27

Nooit meer op vrije voeten deze gestoorden! !
Toeschouwer 1947

#1318

2017-10-17 09:27

Als de politie al zo corrupt blijkt te zijn, als ons is overkomen[ [gewonnen bij de NOM] en medewerking geeft aan geweld, is het klachtentraject bij de politie ook al een zinloze procedure! Bij het opheffen van SANCTIONEEL politieoptreden, verdwenen door bezuinigen, verwordt Amsterdam centrum op dit moment tot een onleefbare jungle en doet de burger, waarin deze trek heeft en wel op ALLE GEBIEDEN. Wat ons treitert als samenleving is de afdekcultuur en rechtpraten wat krom is. Dat MANAGEMENT opruimen! Ook in de zorg kan je verrekken en worden blunders intercollegiaal afgedekt. De thuiszorg is hier gewoon maar afgeschaft, de boodschap is dat men de individuele burger doorlopend in de kou zet. Vraag verkrachte vrouwen er maar naar! De politie doet er te vaak niets mee. Bij enorme dreigende huisvesting van een psychopaat in ons portiek, was het antwoord van de wijkagente: "ik moet verder en mijn bekeuringen halen, bekijkt u het maar".

Laat OOK zien dat wij domme Nederlanders doorlopend stemmen op de VERKEERDE PARTIJ! Maar er is geen echte alternatieve partij meer, die de werkelijke veranderingen nastreeft! Niet de doodstraf herinvoeren! Niet reactionair reageren. Wel de dubbele agenda's van politici doorlopend aan de kaak stellen. Voorts de VROEGSIGNALERING ter hand nemen. Verwacht niets van de psychiatrie! Men weet weinig en is tezeer mild gestemd in deze walgelijke zaken en stelt, evenals ik een rechter hoorde spreken enige tijd geldeden: "dit zal altijd blijven optreden en wij kunnen niets."

Waarom gebeurt er niets? Dit komt door ongebreideld opportunisme in de politiek, men woont veilig in Wassenaar en dure luxe gemeenten, de zorg en de bescherming kopen zij voor zichzelf in.

Men roept VOOR de verkiezing van alles en eenmaal in het parlement, draait iedereen mee in operant en opportunistisch gedrag. Wat Den Dolder overkomt is al even walgelijk en optreden? Ja, zoals bij alles en wat ik al las: ALS HET SCHAAP VERDRONKEN IS, DEMPT MEN DE PUT. DAT met name is ons landje ten voeten uit! We moeten beseffen dat er personen bestaan, die dermate zijn verwilderd of hersenschade hebben, dat daarvoor een definitieve oplossing moet worden gevonden, maar ook ik weet echt niet, hoe wij deze samenleving beter krijgen. En ook niet wat we moeten doen met recidiverende moordlustige verkrachters, die ons gevoel van veiligheid OVERAL EN BIJ VOORTDURING ONDERMIJNEN. Ik ben er voorstander van dat burgers zelf mogen aangeven DIT WILLEN WIJ NIET en dat dit dan wordt gerespecteerd. Een Godgeklaagd dillemma, dat wel wederom in de doofpot zal belanden, de burger wordt NIET GEHOORD en dat is onze eigen schuld, omdat we doorlopend WEL KLAGEN, MAAR HELEMAAL NIETS DOEN. IK riep mijn co-dochter op het strand terug, 15 jaar geleden, indien zij zich van ons afzonderde en leefde er toen al mee! Wat mij als oudere man opvalt, is dat de RAMP altijd uit onverwachte hoek komt en op het verkeerde moment. En waar het te verwachten is, doet men al helemaal niks. De NATIONALE VEILIGHEID kan worden bereikt door 1. meer geld uit het BNP laten afvloeien naar de leefbaarheidsvraagstukken van dit land en 2. het nationale bewustzijn dat IN de kern verrot is, aantonen en daarin volharden. MEN MOET NIET ALLEEN "BRAVO" ROEPEN, MAAR ZELF IETS ONDERNEMEN! 

De overleden Seth Gaaikema zei ooit: "deze maatschappij schreeuwt om kritiek" en  mijn Prof. Van Dantzig [kindermishandeling] zei ooit op de TV: "in de jeugdzorg loopt alles fout, terwijl wij beschikken over een enorm probleemoplossende organisatie". Besef dus dat de enorme maatschappelijke onrust op meerdere fronten moet worden begrepen. Van de politiek alleen, hebben wij amper iets te verwachten, zo geheel niets. Sebrenica, Marianne Vaatstra, noem het en we duiken weg, klokkenluiders wordt het leven zuur gemaakt, men wil NIET HOREN WAT ER FOUT LOOPT. Ik ben zowel in de psychiatrie als psychologie opgelopen tegen enorme domheid, luiheid zich te bekwamen en dat geldt evenzeer voor de politie. En voor Justitie en voor ons rechtsysteem en in de "zorg". Het eigen baantje telt en de ware betrokkenheid is ver te zoeken. Breek daar doorheen! Het zal het uiterste vergen, indien de fall-out is geweest en alles blijft bij het oude. Wees daarop beducht! Hopelijk komt ooit een einde aan gruwelen, die men allang tevoren kon vermoeden en naliet om er iets tegen te ondernemen. Men moet zelf maar ervaren wat de kwestie rond Anne aanricht. Dan is het snel voorbij. Maar onze bestuurders zitten droog en veilig en het zal ze uiteindelijk een zorg zijn. Rangschik alle factoren en kom goed beslagen ten ijs! Ik ben academicus en heb de kolderrieke visies op mens en samenleving al vele jaren geleden doorzien, maar werd NIET GEHOORD. Daarna werd ik solist en zal ik voor mijn dood mijn eigen overkomen onrecht benoemen en zomogelijk aankaarten. Dat is een full time job, wegesn de doorlopenbde weerstand om tot echte en goede oplossingen te komen. Moge ons worden bespaard dat we nog verder afglijden dan thans het geval is!


Gast

#1319

2017-10-17 09:27

Bedankt voor dit initiatief.

Gast

#1320

2017-10-17 09:28

We ervaren hoe slachters zich te buiten aan willoze slachtoffers , die - bijna geen uitzondering - allemaal VROUW zijn !! Waar blijft de vrouwen beweging !? Hier moet actie worden ondernomen door bv. feministen en andere organisaties. Het is twee voor twaalf. VROUWEN LAAT JE HOREN roy dreves

Gast

#1321

2017-10-17 09:28

Laten we dit nu eens voor goed en duidelijk regelen! Op de wijze zoals deze mazen in het rechtssysteem nog steeds de mogelijkheid aan deze veelplegers bied, zullen we hiermee geconfronteerd blijven! Niet langer je kop in het zand steken en je hand boven deze uitzonderingen in de maatschappij houden, zachte heelmeesters maken zeer stinkende wonden! Dit uitschot NU voorgoed aanpakken en geen tweede kans meer geven!

Gast

#1322 iedere ondertekenaar Re: printen

2017-10-17 09:28

#22: gast - printen 

 iedere ondertekenaar een euro en de kosten zijn zeker gedekt.  Restant naar bv slachtofferhulp ofzo


Gast

#1323

2017-10-17 09:28

Regering LUISTER eens naar de BURGERS .

Gast

#1324

2017-10-17 09:29

Lieve Lydia,

Dank je wel voor al je moeite!

Liefs

Gast

#1325

2017-10-17 09:30

Hier moeten ze wat mee doen.omgooien dat rechts systeem.nooit meer los laten dat soort mensen



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...