Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Petitie overhandigen / Opmerkingen


Gast

#1351

2017-10-17 09:43

Als iedereen die tekende een €1 naar een speciaal daarvoor geopende rekening stuurt, is er meteen geld genoeg om een stichting te beginnen die zich in kan zetten voor meer van dergelijke acties e.o. slachtofferhulp.


Gast

#1352

2017-10-17 09:43

Geweldig ,het recht systeem moet nodig op de schop,wij het volk bepalen de uitgezette lijnen ,en niet de orde van advocaten...!

Gast

#1353

2017-10-17 09:44

Goed zo, Lydia! In een tijd waarin ik regelmatig een VOG moet overdragen om op kindjes te passen moet er ook streng toezicht zijn op inrichtingen. Als je in een inrichting zit hoort die instelling gesloten te zijn, zodat je er niet uit kunt. En eerst je straf uitzitten. En een boete is ook een straf. Ik heb ook nog nooit korting op een boete gehad. Wat zijn dit voor grappen om mogelijk te maken dat je hem peert? Kan alleen maar door een idioot bedacht zijn. Sluit die dan ook maar gelijk op! Hebben we daar geen last meer van.

Gast

#1354 Je hebt nog al vertrouwen in de watjes van de tweede kamer!Re:

2017-10-17 09:45


Gast

#1355

2017-10-17 09:45

hopen dat er nu eens wat aan gedaan word

Gast

#1356

2017-10-17 09:45

Lydia, dank je wel voor het in het leven roepen van de petitie, het gebeuren is een teken van onmogelijke bezuinigingen op van alles en nog wat.
Stef Blok zal het een zorg zijn, door hem vallen er genoeg slachtoffers die nog wel het leven hebben maar diep in de armoede zitten.
Ik hoop dat er koppen gaan rollen en dat er veranderingen in de wet komen, en dat de kans op herhaling tot een minimum wordt teruggebracht.

Gast

#1357

2017-10-17 09:46

Ik ben benieuwd. De regering weet niet hoe snel ze van het recht op een referendum af moeten komen. Ze vinden de mening van het volk blijkbaar nogal lastig.

Gast

#1358

2017-10-17 09:48

ik wil gerechtigheid hoe dan ook.!!!
Gerrit van ES.

#1359

2017-10-17 09:49

ga zo door dat tuig mag nooit meer vrij komen.Gerrit van ES geen pseudoniem iedereen mag weten hoe ik er over denk.


Gast

#1360 Re: printen

2017-10-17 09:50

#22: gast - printen 

 Ook ik ben bereid tot een bijdrage in de kosten van het uitprinten van de handtekeningen.


Gast

#1361

2017-10-17 09:52




ANNE FABER REMEMBER


EEN HEEL LAND FLUISTERT; ANNE
WAT HEBBEN WE GEDAAN, WAAROM
HEBBEN WE JOU NIET BESCHERMD?

ALS WE HET WISTEN WAREN WE
ALLEMAAL OP ONZE FIETS GESPRONGEN
GERACET NAAR WAAR JIJ WAS EN
HADDEN WE HEM BEWERKT
MET WAT? EEN PARAPLU, ONZE
WOEDE, EEN LAATSTE STROHALM.

ANNE WE ZOUDEN EEN SCHILD OM JE VORMEN
WE HADDEN ALLES GEDAAN
ZODAT DIT NIET WAS GEBEURD
IN PLAATS DAARVAN CHECKEN WE STEEDS
MAAR WEER HET NIEUWS DAT
ONS NIETS ANDERS VERTELT
DAN DIT:

JIJ BLIJFT VOOR ALTIJD 25.

HET MEISJE DAT EEN BIERTJE
VOOR ONS NEERZETTE MET EEN
GULLE LACH.

JIJ KEEK DE WERELD IN MET ZOVEEL VERTROUWEN
NIET BANG VOOR DE REGEN
JE KENDE DE WEG.

ANNE WE ZOUDEN EEN MUUR VOOR JE BOUWEN
ZO HOOG DAT HIJ JOU NIET EENS HAD GEZIEN.

ANNE WE WETEN
NIET WAAROM WIJ ER NOG ZIJN EN
JIJ NU NIET MEER.

ANNE WE ZOUDEN
ANNE WE HADDEN
EEN HEEL LAND LAND FLUISTERT: ANNE.

JAN BAYER KOCH

Gast

#1362

2017-10-17 09:52

Wij hopen dat de petitie de politiek er van overtuigd maatregelen te nemen dat dit nooit meer kan voorvallen.

Gast

#1363

2017-10-17 09:54

Vraag dan ook hoe het toch mogelijk is dat Volkert van der Graaf alweer een paar jaar vrij rond loopt en ook nog regelmatig een grote mond heeft en duidelijk geen spijt heeft van het vermoorden van Pim Fortuyn. "Meneer" en zijn advocaat beroepen zich op de rechten die ze zouden hebben. Wat mij betreft verlies je - een deel van - je rechten als je door moord of verkrachting het leven van een ander willens en wetens kapot hebt gemaakt. Onder andere Anne en Pim zullen nooit meer in vrijheid rond mogen wandelen ... hun moordenaars wel en dat zou nooit meer mogelijk moeten zijn. In het buitenland zitten bijvoorbeeld de moordenaars van Robert Kennedy (sinds 1968) en de moordenaar van John Lennon (sinds 1980) nog steeds gevangen. Het rechtssysteem MOET veranderen!
lot

#1364

2017-10-17 09:58

In de media wordt het alweer een beetje stiller rondom de petitie daarom moet er nog iets meer over bekend gemaakt worden in een of ander programma op tv, over hoeveel nu bijvoorbeeld de teller staat en dat er nog meer mensen kunnen reageren, dan ga je makkelijk de 600 halen.

Direct een dag later dat meisje van 12 in een auto door zedenmisdrijf om het leven gebracht, hij was al eerder voor zeden bij de politie onder de aandacht gebracht, maar helaas niet genoeg bewijs???

dit kan toch niet langer zo. 

U bent een topper dat u deze petitie bent begonnen. 

 

 

 


Gast

#1365

2017-10-17 09:59

Ik kon de link om petitie tekenen niet openen dus nu als nog

Gast

#1366

2017-10-17 10:00

Uitprinten is 1800 zouden mijn kinderen zeggen. Net als het notariaat ook 1800 - afschaffen deze ontransparante napoleontische instelling en onderbrengen in een transparante overheid stelling cf kadaster. Graag zie hier ook een petitie voor!

Gast

#1367

2017-10-17 10:00

Om na 77 jaar te moeten vaststellen dat mijn avondland tot een criminele vrijstaat aan het verworden is, waar moord, doodslag, beroving en overige misdrijven welig tieren en daders als goden worden behandeld en straffen een goed verzorgt verblijf garanderen maar, waar slagtoffers en hun omgeving in de kou achter blijven is het een deprimerend resultaat na mijn geleverde positieve bijdrage aan de samenleving. Ik mag hopen dat de samenleving wakker wordt en zich bewust wordt van de glijdende schaal op weg naar naar de eerder genoemde vrijstaat.
Ik zou hard willen roepen: Fatsoenlijk Nederland sta op en beklim de barricaden, u bent opweg naar een vreselijke samenleving waar ook uw veiligheid in gevaar dreigt te komen. De huidige overheid laat de burger in de steek. Vandaag werd bekend dat ruim 50 % van aangiften niet worden behandeld wat een geweldige misser is om dat uit deze vernietigde data aanwijzingen en maatregel kunnen worden gedistilleerd. Nederland wordt wakker ! ! !

Gast

#1368

2017-10-17 10:01

We moeten die dag massaal de straat op.
Om ons te laten horen.

Gast

#1369

2017-10-17 10:01

Gewoon een vaste straf voor moord - ongeacht de gemoedstoestand. Het kan toch niet zo zijn dat familie levenslang gestraft wordt en bij moordenaars gekeken wordt hoe het geestelijk met hun gaat.

Gast

#1370

2017-10-17 10:01

Het wordt hoog tijd dat we ophouden met het pamperen van misdadigers. Iemand die een ander van het leven berooft of levenslange trauma's bezorgt, hoort nooit meer in de samenleving losgelaten te worden. Zulke daders hebben geen recht op een tweede kans. Burgers hebben recht op bescherming en horen geen slachtoffer te worden van zulke minderwaardige schepsels.

Gast

#1371

2017-10-17 10:02

Goed initiatief ook goed dat er zoveel steun is. Hopelijk zijn ze in Den Haag een keer niet doof en nemen ze de burgers eindelijk serieus. En wordt er zonder dat er maanden/jaren over heen gaat actie ondernomen. (LEES: het zgn rechtsysteem op de schop genomen) Zodat slachtoffers en nabestaanden recht wordt aan gedaan. En niet zoals het nu, dat daders meer en betere begeleiding krijgen dan slachtoffers (Als ze al overleefd hebben) en nabestaanden/ familie. Want de daders zijn in ons rechtsysteem slachtoffers van hun zgn stoornis

Gast

#1372

2017-10-17 10:02

Fantastisch initiatief. Wakker worden den Haag!!!!!

Gast

#1373

2017-10-17 10:04

Lydia, ik hoop dat wij met zijn allen er toe bij kunnen dragen dat er voor dit probleem een goede oplossing komt. Deze mensen zijn een gevaar voor de maatschappij en mogen niet los rondlopen en moeten achter slot en grendel blijven.

Gast

#1374

2017-10-17 10:05

Wij hopen dat er wat gaat veranderen in het rechtssysteem !

Gast

#1375

2017-10-17 10:05

Goed bezig.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...