POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / BRANDBRIEF AAN INFORMATEUR, KAMERFRACTIES EN KORPSCHEF / Opmerkingen

Ko
Gast

#1

2017-06-30 18:32

SuperDolf e.a. Bedankt namens ons groet Ko Weijts

Dat geeft weer door- en instroomruimte voor jongere collega’s. Maar niet voor een habbekrats dus let op je/onze tellen (geld/doorbetaling pensioen/ verhouding tov 13 periode betalingen en vakantiegeld) collega’s en bonden!!!!!Incluis indexering!!! Aandachtig zijn !!! Super brandbrief grote complimenten!!!!

 

Ad Van stijn

#2 Geen geloof meer in wergever en vakbonden

2017-06-30 18:41

Ik ben tijdens het IBT gewond geraakt (lichamelijk) .Daarna ben ik geestelijk gewond geraakt door de wijze waarop de werkgever mijn blijvende letsel heeft afgehandeld. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in deze organisatie en ook niet meer in de vakbonden omdat echt alles maar dan ook echt alles bestaat uit loze woorden en afspraken die toch steeds weer worden terug gedraaid omwille van bezuinigingen. Ik ben nu bijna 59 jaar en werk 36 jaar bij deze werkgever. De laatste verplichte 8 jaar tot mijn 67ste zal ik dan ook op passende wijze (aangepaste wijze) geheel conform de beloning en waardering vol maken. Ik geloof er niet in dat er een regeling komt om te stoppen op mijn 62ste. Het overhandigen van een petitie zie ik dan ook als een referendum bij de huidige regering. Men doet er toch niets mee. Beterschap met je herstel na je dienstongeval. Tip kijk uit wat voor informatie je verstrekt want alles wat u bekend maakt wordt tegen u gebruikt. Mijn blijvende letsel werd ook afgedaan als restschade veroorzaakt door een operatie ipv het gevolg van fysiek geweld tijdens IBT oefening. Vr. GR. AD VAN STIJN


Gast

#3

2017-06-30 19:00

Dat geeft weer door- en instroomruimte voor jongere collega’s. Maar niet voor een habbekrats dus let op je/onze tellen (geld/doorbetaling pensioen/ verhouding tov 13 periode betalingen en vakantiegeld) collega’s en bonden!!!!!Incluis indexering!!! Aandachtig zijn !!! Super brandbrief grote complimenten!!!!

Beantwoorden

Gast

#4

2017-06-30 19:23

Zo'n duidelijke begrijpbare brief heb ik de politiebonden nog nooit aan de polititiek aan zien bieden. Mijn complimenten. En alle werkbezoeken van de politici ten spijt, zullen ze nooit echt begrijpen wat het politiewerk allemaal inhoudt. En hun persoonlijke beloftes zullen door nog-minder-begrijpenden vrij snel van tafel worden geveegd.

groet van

'n bezorgde diender die ook na 43 jaar nog steeds het politievak geweldig vindt maar ook beseft dat er het multitasken wat minder wordt.


Gast

#5

2017-06-30 19:54

Graag gedaan jammer dat het zo moet .Groetjes Rob

Gast

#6

2017-06-30 22:55

Huup, huup Barbara truuk, de politiek heft allang bekokstoofd dat agenten die verdwijnen via het UWV vele male goedkoper is dan een regeling. Ze zeggen dan ook kijkhard nee tegen vervroegd pensioen tenzij je een koekje uit eigen doos wil hebben. Noot in de laatste 5 jaar bouw je 25% van je pensioen op. Dus het mes snelheid aan alle kanten in het voordeel van de werkgever.

Gast

#7

2017-07-01 06:45

Beste Dolf, zo breed mogelijk maken, dus met name media en politiek.
Rene

#8

2017-07-01 07:12

Beste Dolf,

 

Sterkte met je herstel en bedankt voor je investering in onze toekomst...je blijft hopen he...

Peter Vooges

#9

2017-07-01 18:51

Als ik het stukje van Ad van Stijn hierboven lees, sterkt mij dat in mijn keuze om tijdens de IBT niet meer mee te doen aan de FVT. Ik had al niet zoveel vertrouwen in de organisatie als het op letsel aankomt tijdens het werk en de kans op letsel tijdens (zeker) deze oefening is aanzienlijk.

Wat betreft de petitie, zoals hierboven al verteld een erg net stuk dat de pijnpunten juist weer geeft. Of er wat mee gedaan gaat worden, uiteraard hoop ik het, maar als ik even gauw een schatting maak van wat de organisatie of de politiek dan moet oplossen aan financiële en personele problemen als er een grote groep plotsklaps uittreed, dan heb ik er een hard hoofd in. Dan hadden ze jaren eerder moeten starten met het maken van voorbereidingen.

Desalnietemin, ik hoop dat Dolf en de zijnen het een en ander voor elkaar krijgen en uiteraard mijn dank voor wat tot nu toe al is gedaan. 


Gast

#10

2017-07-02 11:07

Dolf en anderen, prima brief en hopelijk ook het goede moment. Ik ben het met andere reacties eens dat er wel veel onderwerpen in staan en dat het primaire onderwerp wat op de achtergrond raakt. Bovendien geeft dit voor de politiek de kans om te gaan onderhandelen en de pensioen leeftijd wordt uitgeruild.  Dus wat mij betreft focus op pensioenleeftijd de rest komt later tijdens de parlementaire enquête over de totaal mikte reorganisatie die 'm.i. straks meer heeft gekost dan opgebracht. 


Gast

#11

2017-07-02 12:59

Goed bezig Dolf............
Peter Vooges

#12

2017-07-02 16:31

 Misschien is het zuurste ook wel dat "Nederland" er 2 jaar bij gekregen heeft tot het pensioen en wij een jaar of 7. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...