steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#1226

2011-09-19 01:38

ik ben nog uit het tijdperk van Coen Moulijn. Seizoenkaart, eretribune vak B.... hellup.... waar is de tijd gebleven...

Gast

#1227

2011-09-19 01:39

Kwetsen is zinloos, steunen is goud!

Hand in hand kameraden.


Gast

#1228

2011-09-19 01:42

zijn dit wel feyenoord suporters?

Gast

#1229

2011-09-19 01:43

gaaf dat jullie dit doen
nightguy

#1230 Re: steun

2011-09-19 01:44

#1: -

ik ben geen feynoord supporter maar dat wil ik zo graag wel worden. Geweld hoort niet thuis in voetbal. Feyenoord heeft veel geleden onder financiele wanprestaties. Nu zijn ze op de goede weg naar boven zowel financieel als sportief.  hulde voor deze actie van echte supporters.

 

 


Gast

#1231

2011-09-19 01:44

Ik heb er schoon genoeg van om over een kam te worden geschoren met dit tuig. Dit zijn geen suppoters maar reltrappers. Aanpakken dat zootje.

Gast

#1232

2011-09-19 01:44

Ik denk dat het de hoogste tijd is om ons vertrouwen uit te spreken voor onze club en iedereen die het beste met deze club voor heeft!!!
Ik hoop, dat deze onbezonnen acties niet meer voor komen, want het breekt veel meer af dan er opgebouwd wordt. Het werkt absoluut niet in het belang van onze club!!

Gast

#1233

2011-09-19 01:44

Deze "mensen" maken onze prachtige club kapot !!

Gast

#1234

2011-09-19 01:46

Goed initiatief deze petitie!!!

Die snotneuzen hebben mijn plezier bij Feyenoord nu lang genoeg vergald. Tottenham thuis, Dusseldorf, Leverkussen, Nancy, La Coruna en nu dit.

OPROTTEN, JULLIE MAKEN DE CLUB KAPOT !!! NEPSUPPORTERS !!


Gast

#1235

2011-09-19 01:46

Vanuit Zuid Afrika met schaamte naar een stelletje holbewoners gekeken die mijn club kapot maken. Als oud vakkie Z supporter wens ik ze alle wijsheid toe om gezond verstand boven rellen en overdreven media aandacht te stellen. Sta samen achter onze club!

Gast

#1236

2011-09-19 01:51

uitstekend initiatief. Laat die mafkezen hard straffen
geen woorden maar daden.
Samson

#1237 Oogkleppies op, kop in het zand mensen.

2011-09-19 01:56

Niet getekend, ik wil namelijk niet mezelf enige schuld kunnen aanrekenen voor het faillisement volgend jaar.

Voor Feyenoord, tegen het bestuur en geweld.

Gast

#1238 BESTUUR GA ZO DOOR.

2011-09-19 02:03

Als je als club te maken heb met een grote schuld en je bent door de KNVB in categorie 1 gezet. Moet je saneren. Hiermee kan je onmogelijk vrienden maken. Dan moeten we met z’n alle op 1 lijn zitten, er keihard voor knokken om zo snel mogelijk van onze schuld af te komen en binnen 3 jaar uit categorie 1 komen. Volgens Gudde gaat het allemaal volgens plan en komen we dit jaar uit categorie 1. Dan levert het bestuur een buitengewoon goede prestatie en kan ik ze alleen maar een compliment geven. Echter is het heel erg spijtig om te zien dat er een aantal hersenloze figuren rondlopen die zichzelf Feyenoord supporter noemen en alleen maar onrust willen stoken. Ze zijn zelfs zo dom, dat ze hun eigen club waarvoor ze zoveel liefde hebben vernielen. Schandalig. Dus laten wij als echte FEYENOORD supporters ons horen en stop met het geweld tegen de club. Sterker nog… laten we ervoor zorgen dat deze hersenloze figuren nooit meer het stadion in komen.!!

Bestuur ga zo door.

Gast

#1239

2011-09-19 02:04

egt schandalig dat ondanks de goede sportieve prestatie's weer mensen zo gaan onrust stoken.
Jorien weetjenogwel

#1240

2011-09-19 02:04

Helemaal goed deze actie. Stelletje onbeschaafde rotjochies die nooit willen nadenken en alleen maar uit zijn op hun eigen gelijk, wat niet meer is dan hersenloos gekanker. Ze moeten maar eens zien en horen dat de ECHTE FEYENOORDSUPPORTERS hun hersenloos gezwets meer dan zat zijn. Na jaren ellende gloort er iets van nieuwe hoop . Niet dankzij de glorieuze daden van deze heren maar dankzij de direktie en de huidige technische staf. Schuld vrijwel gesaneerd (ja ik heb ook gedoneerd) goede transferpriode achter de rug en redelijk vrolijk voetbal. Beste domme jochies tel je zegeningen of doneer zelf al je geld en kom niet met gekanker en geschreeuw maar met een plan dat de club verder helpt. Zoniet hou je bek en zing heel hard ; hand in hand kameraden. Gelukkig kunnen we als fans via deze actie laten weten dat we achter het beleid van deze directie staan en dat met nog ietsje meer geduld we er volgend jaar of wie weet dit jaar weer staan. Mocht dat niet lukken, dan toch houden we van die club en dat betekent bevuil je eigen nest niet en denk na voor je je eigen liefde in elkaar ramt. Dom, dom ,dom .
,

Gast

#1241

2011-09-19 02:05

Het moet eens stoppen, de laatste tijd lijkt het alleen te draaien om geweld ipv voetbal

Gast

#1242

2011-09-19 02:10

een heel erg goed idee!!

Gast

#1243

2011-09-19 02:13

Geweld is niet alleen zinloos, geweld doet pijn raakt gezinnen. en op deze manier kunnen we nooit meer gezellig naar het voetbal toe zonder angst. Laten we stoppen met vernielen, en met geweld en het angst inboezemen van kleine kinderen die zo graag met papa gaan kijken naar het voetbal.

Gast

#1244 niet meer in het stadion??

2011-09-19 02:14

Jongens wat doen we moelijk kleine aanpassing aan de poorten van de kuip
geef deze hersenloze idoten een enkelband die ze nooit van hun leven meer afkrijgen
op het moment dat je door een poort van de kuip wil lopen 380 volt door je donder heen
wedden dat ze niet naar binnen lopen
en dan die hetze tegen het bestuur
kom op waar hebben we het over iedereen heeft er een mening over maar kunnen jullie het beter dan??
Miss is de hele negatieve spiraal van slechte prestatie en geen geld wel juist ontstaan door dit soort idioten want wie wil er zich nou in dienst stellen van een club waar een aantal figuren zitten die als ze het er niet mee eens zijn hun eigen stadion en omgeving slopen eerlijk gezegd zou ik niet voor zo'n club willen werken laat staan er geld in pompen
dus laat de ongedierte bestrijding maar komen en roei dit soort randdebielen uit

Feyenoord is onze club
en we laten ons niet kapot maken

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-09-19 02:14


CAMBUUR-FAN
Gast

#1246

2011-09-19 02:16

Respect voor Feyenoord, met name haar supporters. "Gekloot en gekut' snap ik, sommige dingen gaan te ver en ik hoop als club en volksclubliefhebber dat de club Feyenoord hier niet onder gaat leiden en weer lekker verder gaat waar het mee bezig is, al snap ik frustratie en machteloosheid van supporters wel.. Maar getrokken pistolen gaat nergens over!

ik

#1247 Re:

2011-09-19 02:17

#4: - Rust in de tempel

+1


Gast

#1248

2011-09-19 02:20

De idioten die voor een diskrediet van Feyenoorder zorgen hoeven van mij niet meer naar het stadion te komen.

Gast

#1249

2011-09-19 02:21

Super actie. Wij steunen Feyenoord door weer en wind.
Geweld is geen oplossing. Daarom moeten de echte fans zich nu laten horen.

Gast

#1250

2011-09-19 02:23

Ook ik vind dat het geweld nu moet stoppen. Het doet meer kwaad dan goed, niet alleen tegenover de club, maar ook haar supporters. Enkele doorgesnoven types met bontkragen die het Maasgebouw willen bestormen moet je toch niet serieus nemen? Ik neem aan dat die lui geen fatsoenlijke studie economie of management hebben gevolgd. Het komt goed met Feyenoord, hand in hand, kameraden, steun ons Feyenoord één!