zeg nee tegen het pietenpact
Neem contact op met de schrijver van de petitie
zwarte piet
Zwarte piet is nooit racistisch geweest ! We moeten die traditie behouden .Al wie het pietenpact tekent boycotten AUB ! Je kan ze niet harder treffen dan in hun portemonnee.
Re:
wat ik mij afvraag, 93% van de mensen is tegen het pietenpact en toch komt het er ? werkt dit nu zo in een democratie ? dat is net alsof er 93% van de mensen op hillary clinton zou hebben gestemd en toch trump aan de macht zou komen. Ik vind dit een schandalig iets. racisme kan niet.... maar verwijt de mensen geen racisme bij zaken die er geen hol mee te maken hebben. Het enige die mensen daar nu mee bereiken is net ..... jha racisme...
Maar wij zouden dan wel ons smoel moeten houden als het gaat over onverdoofd slachten, terwijl dat een barbaarse gewoonte is van moslims (die hier niet thuis horen, gezien ze zich nooit aanpassen en enkel maar profiteren)
En dan verschieten dat er éénen à la Trump verkozen wordt. De kruik gaat zolang te water tot ze barst, of het nu een witte of een zwarte is.
in Alle ernst, ik denk dat deze discussie nooit had moeten plaatsvinden, Wouter had het gewoon moeten vragen aan de Sint dan was deze roetpiet zever nooit gebeurd :-)
(een beetje humor mag nu ook wel eens af en toe)
| This discussion has been closed. |