Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#8151

2016-11-09 08:05

ze moeten van kinderen afblijfen

Gast

#8152

2016-11-09 08:10

Mevrouw Sylvana Simons schildert alle Nederlanders af als racisten, hierdoor voel ik mij aangevallen en bedreigd. Door haar uitspraken helpt ze mee aan het bouwen tussen een kloof tussen autochtone & allochtone Nederlanders. Zeker in deze tijd vind ik dit kwalijk en voel ik mij hierdoor bedreigd. Ik werk veel met allochtone Nederlanders en ook in mijn prive leven kom ik er veel mee in aanraking. Ik zie de haat tegen autochtone Nederlanders onder hun groeien en Sylvana SImons werkt hier moedwillig aan mee. Er is geen plaats in de politiek voor mensen zoals zij.

Gast

#8153 Re:

2016-11-09 08:12

#8152: -  #held, helemaal met u eens meneer of mevrouw

 


Gast

#8154

2016-11-09 08:12

Zei spoort niet! Mvr Simons is ZWAAR in de war!!!
jootje

#8155

2016-11-09 08:12

hoeft toch eigenlijk niet ,want als ik haar goed heb begrepen wil ze terug naar de Antillen ,mocht ze haar zin niet krijgen ,dat over het paard getilde verwende trutje 


Gast

#8156

2016-11-09 08:17

Tis gewoon te gek voor worden het is een kinder feest volgens mij heeft ze zelf nooit wat gekregen en is ze daarom boos bah bah
Oeteltje

#8157 Re: Re:

2016-11-09 08:21

#1265: - Re:  

 Kunnen we een crowdfund opzetten waarmee we een top advocaat kunnen financieren en het reguliere rechtspraak zijn werk kan doen? 

Iedereen fund een paar euro. Met meer dan 40,000 handtekeningen en een paar euro per handtekening kan een rechtszaak gefinancierd worden. 


Gast

#8158 Re:

2016-11-09 08:24

#1: -  

 Zet een crowdfund op om een rechtzaak met een top advocaat te financieren. Met meer dan 40,000 handtekeningen en iedereen een paar euro kan het goed worden gefinancierd en krijgt dit een constructief vervolg. 

 


Gast

#8159 Re:

2016-11-09 08:25

#1: -  

 Nu nog petities tegen burgemeester van amsterdam en andere steden die Zwarte Piet in de ban doen! 

Weg met Eberhard vd Laan. 


Gast

#8160

2016-11-09 08:33

Van onze Nederlandse tradities, blijf je af!!
En ten tweede, het is een kinderfeest, waar we allemaal mee opgegroeid zijn!!
Zelfs op Aruba en diverse vieren ze dit feest!
En als mevrouw dit niet kan accepteren rot ze maar op naar Kazachstan!!

Gast

#8161

2016-11-09 08:44

Zwarte Piet weg = aantasting van het Nederlands cultuureel goed

Gast

#8162

2016-11-09 08:49

Mevrouw denkt dat ze overal mee weg komt,
En probeert nu alles en iedereen te intimideren door te dreigen met gerechtelijke vervolging.
Dus, hopelijk leert ze hier van.

Gast

#8163

2016-11-09 08:50

ga zo door

Gast

#8164

2016-11-09 08:54

Het sinterklaas feest is een Nederlandse traditie , en moet zijn Nederlandse identiteit behouden.
Wij zijn immers tolerant voor andere kulturen en traditie's , laat anderen dat dan ook zijn voor de onze.

Gast

#8165

2016-11-09 08:56

Ik wordt er idd van beschuldigd racist te zijn omdat ik een Nederlandse traditie wil behouden waar naar mijn mening geen racistische achtergrond aan vastzit...je kan op alle slakken zout strooien...schijnbaar ook als er geen slakken zijn!

Gast

#8166

2016-11-09 09:01

Traditie is traditie. Iets wat decennia nooit een probleem is geweest, is ineens racisme?!!
Dat terwijl het los staat hiervan!!

Gast

#8167

2016-11-09 09:01

Wegens het zwartwitdenken van Sylvana en het veroorzaken van tweedeling en het verpesten van slands grootste kinderfeest teken ik mee

Gast

#8168

2016-11-09 09:02

Laat Nederland zoals het is, donkere kinderen worden na de zwartepieten discussie vaker gediscrimineerd als daarvoor

Gast

#8169

2016-11-09 09:09

Ik wordt idd beschuldigd van racisme door Sylvana Simons omdat ik wil dat een Nederlandse traditie blijft die mijn's inziens iets te maken heeft met racisme..
Je kunt op alle slakken zout strooien.....schijnbaar ook als deze er niet zijn!
Laten we ons niet verlagen tot een niveau waar wij haar zwart maken en haar gaan beledigen!

Gast

#8170

2016-11-09 09:14

Goed initiatief, zij moet ook haar grens weten, Die is wat mij betreft bereikt.

Gast

#8171

2016-11-09 09:15

Het spijt mij dat ik deze petitie moet ondertekenen. Mijn vraag aan mevrouw Simons: Mag ik nog bestaan? Ik ben een blanke vrouw, ik werk hard voor mijn bestaan en ik doe mijn best iedereen gelijk te behandelen. Maar blijkbaar ben ik toch een racist, want ik ben blank. Ik moet volgens mevrouw Simons bloeden voor iets wat mijn voorouders ooit mogelijk hebben gedaan. Ik weet niet wat mijn voorouders hebben gedaan; ik was er niet bij. Ik kan er dus ook geen mening over hebben. Ik ontken niet dat Nederland fouten heeft gemaakt in het verleden. Elke natie heeft fouten gemaakt. Door te vallen, leer je op te staan. Maar in plaats van boven de fouten uit te stijgen, wil mevrouw Simons niets anders dan wraak. Wraak (naar aanleiding van iets van honderden jaren terug) wat haar niet persoonlijk is aangedaan, maar iemand anders, mogelijk zelfs iemand die ze niet eens persoonlijk kent en de situatie dus niet kent. Dus terwijl ik hard werk, mij inzet om de wereld van kleur te voorzien en geloof in de gelijkheid van de mens (ongeacht kleur, gender, voorkeuren, religie etc), ben ik volgens mevrouw Simons een slecht mens: want ik ben blank. Ik weet niet wat het is om achtergesteld te worden. Mevrouw Simons, moet ik mijn baan gaan opgeven aan een willekeurige gekleurde man of vrouw? En op straat gaan leven? Moet ik mij laten onderdrukken; weet ik dan pas wat men honderden jaren terug heeft meegemaakt? Of moet ik zwijgen in mijn prachtige ivoren torentje (die niet eens van mij is)? Mag ik geen mening hebben? Moet ik dan ook maar gelijk mijn kiesrecht inleveren? Mijn mening doet toch niet toe. Is dit wat ik mijn kinderen moet leren: Lieverds, jullie moeten lief zijn voor iedereen die een kleurtje heeft, want wij zijn wit. Wij zijn altijd de baas geweest (oh ja? Niets van gemerkt in mijn leven...) dus nu moeten wij zwijgen. Wij moeten 4 stappen achteruit doen. Wij mogen geen kansen hebben in het leven. Die mogen zij nu hebben. Dus, het spijt me, kinderen, jullie hebben geen bestaansrecht meer. Mevrouw Simons zegt dat. Zij zegt dat alle blanken, ook zij die nog niet geboren zijn, discrimineren en geloven in blanke onschuld en superioriteit. Zij zegt dat wij niet weten wat het is om onderdrukt te worden, dus wij mogen geen mening hebben. Wij mogen enkel nog monddood zijn. Dus, mevrouw Simons, wederom de vraag: mag ik nog bestaan?

Gast

#8172

2016-11-09 09:16

Omdat je de geschiedenis niet kan veranderen.

Gast

#8173

2016-11-09 09:18

Ik heb aangifte gedaan vanwege haar racistische uitingen en gedrag. Vanwege haar invloed op domme mensen is ze daarin ook erg gevaarlijk. Zelfs onze regeringsfunctionarissen worden door haar aangezet om onze cultuur te verraden.

Gast

#8174

2016-11-09 09:21

mevrouw simons loopt haat en discriminatie te zaaien onder de nederlanders en dat moet nu eens afgelopen zijn.

Gast

#8175

2016-11-09 09:24

Omdat zij een onschuldig kinderfeest naar de klote heeft geholpen.