Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#8026

2016-11-08 20:15

Trots op Vaderland en haar geschiedenis. Walg alleen van het heden met name van de discriminatie in EIGEN land

Gast

#8027

2016-11-08 20:17

Sylvana is een naar wijf en zelf een SUPER racist!

Gast

#8028

2016-11-08 20:18

Omdat t een vreselijk mens is

Gast

#8029

2016-11-08 20:21

Omdat het hele verhaal rondom zwarte piet voor haar blijkbaar reden is om bijna iedereen van racisme te betichten.

Gast

#8030

2016-11-08 20:23

Nederlandse traditie moet traditie blijven, ik ga toch ook niet in andere landen proberen traditie ''s af te schafte

Gast

#8031

2016-11-08 20:27

Ze moet eens stoppen met die rasistische uitspraken.
Ze leeft wel van gemeenschapsgeld. Laat ze dan deze burgers hun traditie voorzetten en een kinderfeest niet vergallen.
Behandel iedereen met respect mw Simons

Gast

#8032 Re:

2016-11-08 20:27

#9: -  

 juist ja,klopt helemaal.


Gast

#8033

2016-11-08 20:35

Dit gaat verder dan een kinderfeestje verpesten, deze vrouw gooit olie op een vredelievend smeulend vuurtje. Vreselijk mens. O, En niet omdat ze getint is.

Gast

#8034

2016-11-08 20:37

ik vind na vijf jaar een feest te verzieken voor mijn kind en die van mijn medemens. dat de waterperoxide de iq waarschijnlojk aangetast is. dat na al die jaren overal de egte geschiedenis opduikt maar gewoonweg te dom is om de geschiedenis te begrijpen. er is niks rasistisch aan de turkse st nicholaas een heiligman die een hekel had aan slavenij stelletje prutsers. ik ben ook niet beledigd als ze me een zwart schaap noemen en ik ben blank of voor de ko.ende jaren gaan rellen om blankevla. weet je ik noem een een voorbeeld een immigrant komt na nl krijgt urgentie inclusief 1000 euro uitkering kan een lening af sluiten etc zelfs dan is er altijd wat. ik ben ziek zou graag werken kan geen woning vinden met een uitkering van 700 euro en geen kans op geen enkele lening dus ook geen recht op een huis ben alles kwijt en nu het mooie de gemeente stuurt een brief met daarin zsm een huis anders word ik uit de basis registratie geschreven en dan word ik als immigrant gezien in me eigen maatschappij in nl wotden blanke benadeelt gediscrimineert en rasistisch behandelt. niet jullie omdat jullie niet opgelet hebben op school.Dus ga ergens anders je eigen land of ga het zomerfestival aanvallen want gekleurde vogels voelen zich gediscrimineerd


Gast

#8035

2016-11-08 20:38

Omdat de traditie voor de kleine kinderen onder ons gewoon moet blijven!!
Niet kapot laten maken door zo'n iemand!!!!

Gast

#8036

2016-11-08 20:41

Omdat het klopt wat er in de petitie staat!
Waar gaat het heen met Nederland?!

Ze is zelf een rascist en kan gewoon niet accepteren dat het zo is.

Wel gebruik willen maken van alle faciliteiten en rechten en plichten als Nederlander, maar niet de traditities en cultuur willen accepteren. Het is het een of het ander, je bent Nederlander of niet!
Wil je je niet aanpassen en wil je je eigen cultuur en tradities opdringen aan het Nederlandse volk, dan hoor je hier niet thuis!
Alleen maar komen profiteren en verrekken om zelf te werken... OPZOUTEN!

Kan nog zolang dor blijven typen met redenen, argumenten en noem maar op, maar dat heeft geen zin.

We zullen zien waar het heen gaat met Nederland over een klein halfjaar...


Gast

#8037

2016-11-08 20:48

Deze mevrouw is hypocriet wie de werkelijke geschiedenis van het sint nicolaas feest kent weet dat zwarte pieten vrijgekocht slaven waren die werkten voor de heilige sint nicolaas, als sylvana werkelijk zo begaan was met mistanden in de maatschappij zou ze zich moeten inzetten tegen de achterlijke islamitische doctrine die vrouwen rechten homo lesbienne rechten joden en andere minderheden niet respecteren, eerwraak kindhuwelijken polygamie Sharia huwelijken vrije westerse vrouwen die in de steden voor hoer worden uitgemaakt de minachting van een gedeelte van deze bevolkingsgroep tegen alles wat niet islamitisch is het werkelijke probleem in dit land niet een kinderfeest met vrijgekochte zwarte slaven we gaan terug in de tijd en niemand op die gekke Wilders na die het durft te benoemen we vervuilen onze maatschappij door het toestaan van invloeden uit de satanische golfstaten en wie er wat van zegt wordt door sylvana en haar Turkse denk vriendjes voor racist uitgemaakt 


Gast

#8038

2016-11-08 20:50

Omdat zwarte piet niets met racisme te maken heeft. Nog nooit gezien dat piet 2 weken moet werken en het restaurant van het jaar vakantie kan houden hoezo racisme

Gast

#8039

2016-11-08 20:50

Ik ben geen racist ben en wil niet zo genoemd worden door iemand die zelf discrimineert.

Gast

#8040

2016-11-08 20:52

Bruine boterham. Ik kan ook wel zeggen dat negers niet meer zwart mogen zijn. Dat is toch discriminatie? Een kinderfeest is niet hetzelfde als slavernij.

Gast

#8041

2016-11-08 20:55

Ben het spuugzat het haat zaaien wat sylvana simons doet

Gast

#8042

2016-11-08 20:57

Omdat mevrouw Sylvana nu eens op moet houden met haar haatzaaierij.

Gast

#8043

2016-11-08 20:58

ik wil niet worden neergezet als een 'racist' door mevrouw Simons. Tevens zet mevrouw Simons hiermee aan tot haatzaaierij.

Gast

#8044

2016-11-08 21:00

Als zij zich had ingelezen in de geschiedenis is het namelijk sint nicolaas en zijn helpers geen slafen.
Het us een traditie en geen geschiedenis, dus ook niet inverband er mee te brengen.
Wat moeten de duitsers en jappeners dan die echt elk jaar worden geconfronteerd met het feit dat hun ouders of deel daar van schuldig waren aan miljoenen doden in de 2de wereld oorlog . aangezien het hier om een traditie gaat en niet om echte geschiedenis en ze nu met haar uitspraak alle blanken over 1 kam scheert moet dit maar eens stoppen.
Als ze weet waar ze over praat mag ze weer komen maar voel me door deze uitspraak zeer gekwetst

Gast

#8045

2016-11-08 21:05

Ik las het stuk waarin zij mij betiteld als racist omdat ik van het sinterklaas feest hou. Ben ik dan een rasist? Daarmee vind ik dat zij verdeeldheid zaait. Dat moet stoppen.

Gast

#8046 Re:

2016-11-08 21:10

#110: -  dat vroeg ik mij ook al af.

             waarom geert wilders wel voor de rechter en silvana simons niet. zij is nog veel erger.

 

 


Gast

#8047

2016-11-08 21:10

Omdat ik vind dat er niets mis is met zwarte piet en dat discriminatie en polarisatie door deze onzinnige discussie wordt aangewakkerd. Vond mevr Simons voor deze discussie voorbeeld voor allochtone Nederlander, maar ze heeft zich belachelijk gemaakt

Gast

#8048

2016-11-08 21:10

Ik word echt zo ongelofelijk moe van deze vrouw,
Ze woont hier en heeft zich naar aan te passen aan onze cultuur, waar zwarte piet al zolang deel van uitmaakt... en andere gaat mevr Simons lekker emigreren...

Gast

#8049

2016-11-08 21:12

Omdat ik vind dat zwarte piet moet blijven. Het is een kinder feest. Hoor je kinderen zeggen dat het racistisch is? Nee, ik niet in elk geval niet. Zwarte piet hoort nou eenmaal bij de cultuur. Een dat niet zo blijven. Ik wist niet eens wat racisme of discriminatie was toen ik nog in Sinterklaas geloofde. Een wat maakt mij dat uit. Mag een jodenkoek zometeen niet met jodenkoek geuren omdat dat beledigend of tegen over Joden? Daar hoor ik ook niemand over klagen.

Patrick

Gast

#8050

2016-11-08 21:12

De hele zwarte pieten discussie. Het is een grote grap voor Simons misschien moet ze ook maar aan een aantal NEDERLANDSE feestdagen gaan wennen.