Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Opzouten met zulke personen
Re:
Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat ze ooit is gepest op school of op straat. Dat ze steeds Zwarte Piet of Zwarte Sylvana werd genoemd o.i.d. en hierdoor zwaar getraumatiseerd is geraakt. Op haar Facebook pagina toont ze ook pesterijen die naar haar geuit zijn via Twitter of andere sociale media.
Allemaal heel vervelend en misselijk makend maar ze oogst wat ze zelf zaait. Als ze niet gepest wilt worden dan moet ze niet steeds van alles aanhalen. Hiermee geeft ze haar pestkoppen alleen maar voeding en wordt de vuurbal alleen maar groter.
Misschien een lugubere suggestie maar als ze haar mentale/emotionele pijn niet kan verdragen dan kan ze beter haar vader achterna gaan door haar leven te beëindigen.
Ik laat me niet door deze mevrouw of wie dan ook afschilderen als een racist als ik voor MIJN CULTUUR op kom! Wij Nederlanders moeten al zo veel pikken en slikken van andere culturen die hier maar binnen komen waaien en doen alsof het hun land is. Dit is nog altijd Nederland en dat zal het blijven ook, en dus ook met zwarte piet, Kerstmis en pasen!!
Mevrouw Simons, stop met U altijd maar schijnheilig achter de racisme kaart te verstoppen terwijl U zelf de grootste racist bent die hier in Nederland rondloopt op het moment.
Omdat zwarte piet niet gediscrimineerd wordt...Hij is zwart van de schoorsteenroet ....vandaar hij gewoon moet blijven en die sylvana Simons doet het alleen om weer in het nieuws te zijn
Re: Re: Re:
Re: Re:
Helemaal mee eens!
Ik ben opgevoed met de weet dat kleur in de mensheid niet bepalend is van origine.
Alleen het gedrag van een persoon is bepalend.
Nu maak ik voor het eerst in m'n leven mee dat racisme gigantisch in de schijnwerpers wordt gezet op de meest negatieve manier.Waardoor het evt effect hiervan wel eens enorm de verkeerde kant uit zou kunnen gaan.De borg hiervan zou nu wel eens onder de schijnwerpers gezet mogen worden.
En Sylvana moet flink op haar vingers getikt worden.Zij acteert alsof zij 1 of andere professor is...die al jaren onderzoeken heeft gedaan.Ik vind haar niet bevoegd deze houding aan te nemen.Ze heeft het recht niet om zoveel onrechtvaardige commotie te veroorzaken.
| This discussion has been closed. |