Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#6051

2016-11-07 17:54

Er uit met die kankerzooi genoeg is genoeg 


Gast

#6052 De waarheid

2016-11-07 17:55

Beste Sylvana,

Er kwam de Sint iets naars ter oren
Wat hij toch liever niet zou horen
Jij wilde graag een groene Piet
Een zwarte, nee dat kan echt niet
Geel of blauw is geen bezwaar
Desnoods een zilver exemplaar
Maar bruin of zwart dat is verkeerd
Omdat je dan discrimineert
Zo wordt de Sint de bonte hond
Maar ken jij wel de achtergrond?
Ik denk het niet, maar 't is niet gek
Die kleine zorgt voor tijdgebrek
Daarom legt sint het nu maar uit
Want van jouw visie klopt geen fluit
Mijn Pieten zijn geen echte negers
Maar doodgewone schoorsteenvegers
Ik heb wel wat bewijs daartoe
Wat dacht je van de Piet zijn roe?
En ook zijn prachtige kledij
Is functioneel en hoort daarbij!
Als je vaak door de schoorsteen schiet
Wordt je vanzelf een zwarte piet
Knoop dit maar heel goed in je oren
Mijn Zwarte Pieten, dat zijn Moren
Een Moor, dat is een Arabier
En ik heb ook nog Berbers hier.
Ikzelf sluit daarna de rijen:
Sint Nicolaas komt uit Turkije
Ik ben in Patara getogen
Daar is geen letter van gelogen
Ik zeg het nu dus maar gewoon:
Ik ben een echte allochtoon
Het toppunt van de integratie?
Mijn intocht, waar de hele natie
Voor een Turk en Marokkaan
Vrolijk aan de wal gaat staan
Daar is dus niks racistisch aan...
Dus voor de blauwe variant
Ga je maar naar smurfenland...

Groetjes van de Sint.


Gast

#6053

2016-11-07 17:55

Mediageil en ze schaamt zich voor haar huidskleur, niet nodig hoor, maar ze moet zich wel schamen voor haar grote mond, ze zet mensen tegen elkaar op daarom doe ik hierbij aangifte

Gast

#6054

2016-11-07 17:55

Ze moet haar mond houden, en spreken voor zichzelf

Gast

#6055

2016-11-07 17:55

Omdat ons kinderfeest me lief is, en als je je verdiept waar het vandaan komt is er totaal geen spraken van wat Mevr. Betweter verkondigd..angezien het nog steeds NL is het ons feest....schaf anders ook het onnodige dierenleed zoals offerfeest af dat is discriminatie van het DIER

Gast

#6056

2016-11-07 17:55

Omdat het een kut hoer kk buitelanders is die tegen zwarte piet

Gast

#6057

2016-11-07 17:56

Omdat ik als nederlander ook rechten heb! rechten waar onze anderskleurige gasten zich maar bij hebben neer te leggen. zoals ik ook de regels waarden en normen respecteer als ik te gast ben elders. En groot respect zou hebben voor de mensen die me met open armen onthalen, opvangen of vooruit helpen!

Gast

#6058

2016-11-07 17:56

Aandachtsgeil kutwijf wat een feest van de kinderen bederft! Trouwens als zwarte piet niet meer zwart mag zijn dat is toch discriminatie?

Gast

#6059

2016-11-07 17:56

Omdat ze zoveel haat gezaaid heeft! Donkere mensen en kinderen worden nu juist gediscrimineerd en dat was hiervoor helemaal niet zo.
Nederland moet zich schamen dat ze haar zover hebben laten komen!!!

Gast

#6060

2016-11-07 17:56

Stop mevrouw Simons wegens haat tegen de blanke mensen, ik voel mij gediscimineerd door mevrouw Simons, daarom doe ik aangifte


Gast

#6061

2016-11-07 17:56

kruispuntdenken of intersectionaliteitsleer is een verdeeldheidzaaiende theorie die mensen via hun huidskleur en geslacht verdeelt in op marxistische principes gebaseerde sociale klassen. Hierdoor zijn alle zwarten intrinsiek benadeeld aan alle blanken, en het koloniale verleden van Nederland wordt zo op een oneerlijke manier als pathos gebruikt om witte Nederlanders te beschuldigen van het hebben van privilege en voordelen tegenover alle niet blanken.

Zodra genoeg mensen geindoctrineerd zijn in dezedeze - op onwetenschappelijk en oneerlijk verkregen academische - verdraaiingen van de realiteit, kan men

Dat is wat Sylvana en co doen. Persoonlijk ben ik van mening dat er - vooral in linkse academia en genderstudies / social justice - cursussen een groot wetenschappelijke push voor peer review onderzoek moet komen. Waar sociologen, biologen en historici de op ideologische waarden gebaseerde theoriën toetsen aan de echte geschiedenis en de realiteit.

Vaak zijn genderstudies cursussen op gevoelens en feministische agenda punten - gebaseerd, en heeft men ideologische filosofiën van OA Gloria wekker en Simone debeauvoire op een subjectieve manier als waarheid voor alle vrouwen/zwarten in academische kringen geprofesionaliseerd.

De mensen die social justice cursussen studeren komen vaak in de wereld met bekrompen historisch besef en menen te kunnen bewijzen dat privilege en onderdrukking alleen kunnen bestaan tussen zwarten en blanken, ze beseffen niet dat de vooruitgang van de mens in het algemeen een kluwen is geweest van onderdrukking, slavernij en godsdienstig dogmatische oorlogsvoering.

Als types als Sylvana blijven verder doen zoals ze bezig zijn, met het gedachten en morale politie willen spelen over alles wat racisme aangaat, gaan wij situaties meemaken, zoals in amerika, waar kleine kinderen zichzelf moeten verontschuldigen tegen zwarte kinderen voor de slavernij. Want volgens Arzu Aslan krijg je white privilege via een gemengd huwelijk met het bloed mee.

Als westerse maatschappij willen wij naar een kleurenblinde samenleving waar ras er niets toe doet, en zoals MLK zegt, moet men iemand op z'n karakter beoordelen en niet op ras.

Sylvana gaat weg van deze principes en zorgt er voor dat ras onlosmakelijk verbonden wordt met een identiteit van treurnis, onderdrukking en ontneming van kansen, of belediging. Door te stellen dat iedereen die mee doet aan zwarte piet een racist is, ontmeent zij andere perspectieven, en dwingt zij iedereen om het zelfde te denken. Dit moeten wij tegen gaan. Er is een andere waarheid die evengoed recht heeft, namelijk als kinderen een zwarte kencht niet persé willen associeren aan slavernij, moet dit kunnen. Anders krijg je een dogmatische ingesteldheid die er net voor zorgt dat zwarten altijd te zwak zijn om een karakter te laten afbeelden.

Mensen een ideologisch beeld opleggen dat blanken per definitie omwille van hun huidskleur de vijand zijn van zwarten, is ook racisme. Dat is zelfs veel erger dan die éne verdwaalde racist die wat roept op de straat naar iemand met een kleurtje.

En ik verontschuldig mij hoegenaamd niet voor dingen die ik niet gedaan heb. Ik ben niet schuldig aan de slavernij die gebeurde toen ik nog niet geboren was. Als we ons dit laten aanpraten, creëren wij juist een tribalistisch beeld waar wij in de seculiere wereld geen nood aan hebben!

Gast

#6062

2016-11-07 17:57

Omdat ik het meer dan zat ben dat onze tradities afgepakt worden...en ik wens geen racist genoemd te worden. Ik probeer ieder in zijn waarden te laten maar dit gaat me echt te ver.

Gast

#6063

2016-11-07 17:57

omdat ze gewoon verkeerd bezig is zwarte piet is zwart altijd geweest en zo moet het blijven.

Gast

#6064

2016-11-07 17:58

Ik heb deze petitie getekend omdat ik en vele andere mensen het zat zijn dat Sylvana zoveel aandacht krijgt en haat verspreid. Ze wil Nederland veranderen naar haar eigen belangen en ik ben het daar niet mee eens. Laat haar maar emigreren als ze het niet met onze cultuur eens is.

Gast

#6065

2016-11-07 17:58

omdat sylvana de grootste racist in nederland is, en ze zaait enorm veel haat naar de blanke mensen toe. ze is puur vergif in nederland.

Gast

#6066

2016-11-07 17:58

Sylvana Simons respecteert de Nederlandse cultuur niet.

Gast

#6067

2016-11-07 17:58

Omdat ze vieze haatzaaiende hoer is die in ONS land leeft dus zich maar aan ONZE tradities hoort te houden zo niet ROT LEKKER NAAR JE EIGEN LAND VIEZE HAATZAAISTER

Gast

#6068

2016-11-07 17:58

Omdat mevrouw Simon's niet bijdraagt aan de eeensgezindheid in Nederland

Gast

#6069

2016-11-07 17:58

Omdat ik mijn kinderen heb opgevoed met de wetenschap dat ieder mens gelijk is, dat bv niet alle duitsers rotmoffen waren. Kinderen van NSBers niet verantwoordelijk zijn voor de daden van hun ouders. Nu word ik voor racist uitgemaakt omdat ik blank ben en moet ik mij schuldig voelen over iets wat mijn verre voorouders fout gedaan hebben. Het ergste is dat ik mij nu bewust word dat we niet allemaal gelijk zijn in de ogen van anderen.

Gast

#6070

2016-11-07 17:58

Omdat het al een eeuwen oude traditie is, vind het een schande voor de samenleving dat hier commotie over de rug van onze kinderen gemaakt wordt alles moeten we maar in leveren blijf van onze sint en zwarte pieten onze traditie af dus!!

Gast

#6071

2016-11-07 17:58

Ik heb geen hekel aan Sylvana Simons omdat ze zwart is maar omdat zij een ongelooflijk irritant wijf is die zal blijven zuigen tot het einde der dagen. De frustraties waar deze vrouw onder gebukt gaat zijn voer voor psychologen. Graag zo snel mogelijk opnemen in een gesloten inrichting!

Gast

#6072

2016-11-07 17:59

Ik teken omdat ik het beu ben dat wij als blanke niets meer mogen zeggen of kunnen doen zonder racistisch te zijn, te discrimineren, of aan etnisch profilering te doen. Maar ondertussen mogen wij onze eigen cultuur niet eens meer behouden en moet alles aangepast worden op de wensen van een paar azijnpissers die aandachtsgeil zijn. Daarom.

Gast

#6073

2016-11-07 17:59

Omdat Sylvana Simons een keertje op moet houden met dat zielige aandachttrekken en mij te beschuldigen van racisme terwijl ZIJ juist degene is die racistisch is !

Gast

#6074

2016-11-07 17:59

Het komt mijn strot uit met al die narigheid over zwarte piet!!!!!
Laat het gewoon een kinderfeest blijven zoals het altijd is geweest.
Heb nu 3 kleinkinderen en vindt het niet leuk dat dit nu allemaal moet gebeuren

Gast

#6075

2016-11-07 17:59

Omdat ik mevrouw Simons de zwarte piet toespeel