Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #6061

2016-11-07 17:56

kruispuntdenken of intersectionaliteitsleer is een verdeeldheidzaaiende theorie die mensen via hun huidskleur en geslacht verdeelt in op marxistische principes gebaseerde sociale klassen. Hierdoor zijn alle zwarten intrinsiek benadeeld aan alle blanken, en het koloniale verleden van Nederland wordt zo op een oneerlijke manier als pathos gebruikt om witte Nederlanders te beschuldigen van het hebben van privilege en voordelen tegenover alle niet blanken.

Zodra genoeg mensen geindoctrineerd zijn in dezedeze - op onwetenschappelijk en oneerlijk verkregen academische - verdraaiingen van de realiteit, kan men

Dat is wat Sylvana en co doen. Persoonlijk ben ik van mening dat er - vooral in linkse academia en genderstudies / social justice - cursussen een groot wetenschappelijke push voor peer review onderzoek moet komen. Waar sociologen, biologen en historici de op ideologische waarden gebaseerde theoriën toetsen aan de echte geschiedenis en de realiteit.

Vaak zijn genderstudies cursussen op gevoelens en feministische agenda punten - gebaseerd, en heeft men ideologische filosofiën van OA Gloria wekker en Simone debeauvoire op een subjectieve manier als waarheid voor alle vrouwen/zwarten in academische kringen geprofesionaliseerd.

De mensen die social justice cursussen studeren komen vaak in de wereld met bekrompen historisch besef en menen te kunnen bewijzen dat privilege en onderdrukking alleen kunnen bestaan tussen zwarten en blanken, ze beseffen niet dat de vooruitgang van de mens in het algemeen een kluwen is geweest van onderdrukking, slavernij en godsdienstig dogmatische oorlogsvoering.

Als types als Sylvana blijven verder doen zoals ze bezig zijn, met het gedachten en morale politie willen spelen over alles wat racisme aangaat, gaan wij situaties meemaken, zoals in amerika, waar kleine kinderen zichzelf moeten verontschuldigen tegen zwarte kinderen voor de slavernij. Want volgens Arzu Aslan krijg je white privilege via een gemengd huwelijk met het bloed mee.

Als westerse maatschappij willen wij naar een kleurenblinde samenleving waar ras er niets toe doet, en zoals MLK zegt, moet men iemand op z'n karakter beoordelen en niet op ras.

Sylvana gaat weg van deze principes en zorgt er voor dat ras onlosmakelijk verbonden wordt met een identiteit van treurnis, onderdrukking en ontneming van kansen, of belediging. Door te stellen dat iedereen die mee doet aan zwarte piet een racist is, ontmeent zij andere perspectieven, en dwingt zij iedereen om het zelfde te denken. Dit moeten wij tegen gaan. Er is een andere waarheid die evengoed recht heeft, namelijk als kinderen een zwarte kencht niet persé willen associeren aan slavernij, moet dit kunnen. Anders krijg je een dogmatische ingesteldheid die er net voor zorgt dat zwarten altijd te zwak zijn om een karakter te laten afbeelden.

Mensen een ideologisch beeld opleggen dat blanken per definitie omwille van hun huidskleur de vijand zijn van zwarten, is ook racisme. Dat is zelfs veel erger dan die éne verdwaalde racist die wat roept op de straat naar iemand met een kleurtje.

En ik verontschuldig mij hoegenaamd niet voor dingen die ik niet gedaan heb. Ik ben niet schuldig aan de slavernij die gebeurde toen ik nog niet geboren was. Als we ons dit laten aanpraten, creëren wij juist een tribalistisch beeld waar wij in de seculiere wereld geen nood aan hebben!