Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
ik voel me gediscrimineerd door haar. Wij zijn geen racist wij houden van onze cultuur hebben veel culturen binnen Nederland en hebben nooit problemen gehad. Tot dat er is begonnen met haatzaaierij
Re:
Ik ben het zo zat
dat zwartepieten gezeur moet gewoon stoppen. Dat loopt uit de hand. En degene die dat moet doen is de Regering. Laat nederland massaal maar stemmen. En dan is het klaar. Wij ons feestje weer terug zonder dat gezeik.. zo simpel kan dat zijn. ... mevr Simmons wekt bij mij zoveel haatgevoelens op. Heb ik nooit zo sterk gehad.
Ik word al boos bij het zien van haar gezicht. Wat een naar mens is dat.
Omdat door dat zielige gezeik van haar het sinterklaasfeest van mijn kinderen verpest wordt.
Ze moet onze tradities maar accepteren.
Bovendien, NIEMAND dwingt haar om ook sinterklaas te vieren! Waar houd het op? straks gaan de lilliputters zeggen dat de kerstman discrimineerd met de elfjes.
Belachelijk gewoon!
Haar uitspraak is haatzaaierij.
"De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!"
Als we elkaar moeten respecteren moet dat wederzijds zijn en moeten andere culturen ook respect hebben voor onze tradities e.d.
Het is een Kinderfeest !!!
Niet meer en niet minder ... Laten we deze eeuwenoude jaarlijkse magie levendig houden ... !!!
Dit feest heeft niets maar dan ook niets met racisme te maken ... Kinderen discrimineren niet of ze moeten dit als zodanig meekrijgen in hun opvoeding... !!!
het is gewoon opmerkelijk om door de grootste racist uit nederland als racist te worden bestempeld.
dat terzijde, zorgt zij met haar haatzaaierij voor onveilige situaties voor kinderen bij bijvoorbeeld, de sinterklaas intocht.
ook zorgt zij hiervoor dat kinderen op deze manier juist racisme aanleren ipv. iedereen als gelijke te zien.
en dan is er ook nog het feit dat zij wel wil dat allerlij andere culturen hier worden geaccepteerd en uitgevoerd moeten mogen worden. maar onze eigen cultuur moeten wij opzij zetten. dit kan niet!
Silvana, als het jou de Nederlandse cultuur niet bevalt. Waarom ga je dan niet ergens anders wonen waar je je wél in thuis voelt, in plaats van je idealisme en racisme door te drukken #EGO
Re:
Ben eigenlijk van mening dat dat ritueel slachten van dieren maar afgeschaft moet worden!
Maar hoor je mij daarover zeuren !
| This discussion has been closed. |