Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik klaag Sylvana Simons aan tegen discriminatie van de blanke mens , ze is zelf de grootste zwarte racist wat er bestaat , wat doet ze nog hier en gaat ze niet emigreren als ze hier overal zo'n hekel aan heeft
Omdat dit mens moet stoppen met deze onzin wat ze uitbalkt.ik zeg wat zwart is moet zwart blijven dus ook zwarte piet. Ze moet gewoon doen, ze horen onze waarde te accepteren wij komen ook niet aan hun tradities.
ik zou zeggen, Opbergen die meid ,niet 100% bij de hoofd.
Omdat ze zelf verdeling creëert. Ik ben het feit dat ze zo'n podium krijgt meer dan zat. Buitenlandse tradities worden ook geaccepteerd zoals het Kwakoe festival? Ramadan. En dan zijn autochtone Nederlanders racisten?
Het gaat nergens over en zorgt alleen maar voor meer negatief gedoe in de samenleving en zorgt ook voor uiteendrijven ipv dat we dichter bij elkaar komen als mensen onderling
Overigens heeft zij ook geen goed woord voor zwarte mannen blijkens publicaties. Dus deze dame moet snel voor de rechter met haar beledigingen en hetze en opruiing.
Het is een cultuur van ons land, en daar moet je, je aan aanpassen als je in ons land wil wonen. En ons niet uit makenvoor racist
| This discussion has been closed. |