Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Volwassenen zoals dit mens zorgen dat volwassenen zich ermee bemoeien en
Traditie verdwijnt. Zwarte veeg pieten. Doe normaal of blauwe piet enz
Het is gewoon een leuk kinderfeest en zwarte piet hoort erbij...geen gekleurde piet of schoorsteenpiet....maar zwarte piet !
Voorzover het betreft alle opmerkingen met betrekkin tot zwarte piet hier : die hoeft van mij helemaal niet weg.
Maar zoals jullie je allemaal laten opjutten om aangifte te doen tegen Simons is om je te bescheuren; de insteek van de "aangifte" draait helemaal niet om Simons, maar is niet meer dan een aanval op DENK via Simons; enige bedoeling is om DENK te beschadigen c.q. de zaak nog wat verder op te stoken.
Als jullie je voor een kansloze aangifte willen laten gebruiken : mijn zegen heb je, des te groter jullie frustratie wanneer blijkt dat dit een zinloze actie was.
En verder : als je een aangifte opstelt, zorg er dan in godsnaam voor dat die in fatsoenlijk Nederlands is opgesteld en zonder spelfouten ; geschreven nederlandse taal is immers ook een onderdeel van de nederlandse cultuur; jullie schrijven hele Facebookpagina's en blogs vol en vullen hele kroegavonden met klets over de nederlandse cultuur ; diep triest dat jullie je opwerpen als beschermers van de nederlandse cultuur terwijl jullie die zelf niet eens beheersen.
Re:
Nee we leven niet tweehonderd jaar terug, maar waarom willen jullie zo graag terug naar die tijd??
Dit is onze cultuur en gaat al jaren mee en hoop ook dat het nog jaren mee gaat met sinterklaas en zijn zwarte pieten .
Ik wordt doodziek van het haatzaaien en gezeur van mevrouw Simons.Het wordt tijd dat ze eens wordt aangepakt.Dan bedoel ik uiteraard niet met geweld maar politiek gezien.
Trouwens mag van mij mevrouw Anouk Teeuwen op dezelfde manier worden aangepakt.Ook zij is flink bezig met haatzaaien.
| This discussion has been closed. |
Ik ben Nederlander en ben opgevoed met sinterklaas en zwarte Piet, ik wil dat mijn kleinkinderen dat ook mogen.
Ik wil de traditie in ere houden!!
Voel me nl zwaar gediscrimineerd!!!