Bescherm kinderen tegen justitie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bescherm kinderen tegen justitie.

Gast

2016-09-29 11:34

Geen enkele veroordeelde pedofiel , ook al hebben ze hun straf uitgezeten zou het recht mogen hebben op bezoekrecht van een kind ! Als slachtoffer van seksueel misbruik door mijn eigen vader in het verleden voel ik me eens te meer verplicht om voor de rechten van dit kind op te komen .

Gast

2016-09-29 13:10

Politieke inmenging, gemanipuleerde verslagen, omkoperijschandalen om van de rest nog te zwijgen. Het "rechtvaardige" pad om kinderen te helpen is hier zoek
integendeel, ze worden nog meer door het slijk getrokken.
Dit is schandalig en dan sta je stom dat het aantal heroïne- en drugsverslaafden bij de jongeren toeneemt

Gast

2016-09-29 16:06

Maak hetzelfde mee met mijn dochter, mijn eerste ex is in relatie met pooier en pedo die mijn dochter heeft misbruikt en in seksindustrie geduwd, door de schuld van een toenmalige vrouwelijke procureur die nu jeugdrechter is in Kortrijk ! Meer dan de helft die in justitie werken zijn pedo's !!! Heb zelf een groep opgericht in facebook " Justitie & Overheid Faalt " https://www.facebook.com/groups/1417854378512945/

Gast

2016-09-30 07:35

Vanwege dat er verandering komt in bijzondere jeugdzorg,de incompetente personen vanuit assistent (rechterhand van jeugdrechter) jeugdrechter enzovoort ontslagen worden, er naar beide ouders wordt geluisterd en rekening wordt gehouden met de bewijsstukken erbij, gerechtigheid geschied.

Gast

2016-10-06 11:50

Pedofielen zouden vanaf hun eerste misdrijf preventief ge-euthanaseerd moeten worden. Geen tweede kans als je een kinderleven hebt verwoest.