Voor de Oostendse luchthaven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voor de Oostendse luchthaven.


Gast

#76

2016-08-10 22:02

Niveau en economische waarde in Oostende stijgen als luchthaven blijft functionneren. Werkzekerheid verhoogt . Heeft zijn nut MEER dan bewezen na aanslagen van 22 maart... Moet blijven tout court.

Gast

#77

2016-08-10 23:00

Ik vind dat de luchthaven Oostende geen eerlijk aandeel toebedeeld krijgt in het Internationaal luchtverkeer ondanks dat de infrastructuur daarvoor wel voorzien was en nog is ! Door de aanslag in Brussel heb ik hier probleemloos kunnen vertrekken naar en terugkeren van Miami. Voor een luchthaven waaf men tijdelijk het verkeer van Brussel met succes heeft overgenomen is het bedroevend wat men nu dagelijks terug aangeboden krijgt ! Enkele korte continentale toeristische vluchten eb daarmee is de kous af ! Gezever van politiekers van het allure "willoo" kan je dan als luchthaven ook missen als dd pest !

Gast

#78

2016-08-10 23:55

behoud van jobs !!

Gast

#79

2016-08-11 07:00

Daar de toekomst een belangrijk feit is omtrent werkgelegenheid en de economie heeft ONS land ook nodig + werkgelegenheid is zeker een must voor onze doelstelling te bereiken gezien we de werkloosheid in ONS land moeten doen zakken .

Gast

#80

2016-08-11 07:36

Ik woon pal onder de aanvliegroute, midden in willoo gebied. Op de tweede verdieping heb ik een terras waar ik kan genieten van het landen/opstijgen van de vliegtuigen en zicht op de landingsbaan. Ik ben trots op onze luchthaven, voor hetgeen ze in korte tijd bereikt hebben.Er ontbreekt echter nog één schakel in Oostende. 

We hebben dringend een nieuwe ferrylijn nodig en als het huidige stadsbestuur dit niet ziet zitten, moeten we ze dringend vervangen door mensen die er wel achter staan. Dit komt de economie alleen maar ten goede.


Gast

#81

2016-08-11 07:41

De luchthaven is een belangrijke pijler voor Oostende. Jammer dat er geen beleidmensen zijn die dat niet snappen. Kijk naar het verleden!! Wat is Oostende nog op de kaart?? Het is hoog dringend dat er capabele mensen in de stadhuis komen. We hebben nu al de juiste mensen op de luchthaven. Laat de luchthaven groeien. En laat VOORAL al die kinderen van de Wiloo club hier buiten. Ze hebben het verstand niet hiervoor en zullen ze nooit hebben. Ook de media, gebruikt uw gezond verstand, inplaats van jullie bezig te houden met dat kinderclubje.

Gast

#82

2016-08-11 07:52

Wiloo is inderdaad al jaren een amateuristisch clubje van zich vervelende incompetente mensen . Eindelijk terechte reactie hierop om de luchthaven eindelijk in overleg met en met respect voor de omwonenden deze onontgonnen en door de politiek vergeten ruwe diamant te beginnen slijpen ! Oostende en omstreken hebben nood aan dergelijke economische projecten die werkgelegenheid scheppen !

Gast

#83

2016-08-11 08:14

Pro luchthaven biedt werkgelegenheid

Gast

#84

2016-08-11 09:06

voor de toekomst van Oostende

Gast

#85

2016-08-11 09:19

De luchthaven geeft werk in eigen streek . Dit geeft misschien enig ongemak voor de omwonenden maar dit kan nooit opwegen tegen het economische voordeel van de luchthaven.

Gast

#86

2016-08-11 09:28

De luchthaven was er eerst, er was bijna geen bebouwing in de omgeving.
De hinder is de laatste jaren zo goed als weggevallen.
Er zijn meer voordelen dan nadelen aan de luchthaven.

Gast

#87

2016-08-11 09:41

omdat de luchthaven economisch en toeristisch zeer belangrijk is voor Oostende en voor mij nog mag uitbreiden.

Gast

#88

2016-08-11 09:47

Het heeft voor ons Oostendenaars veel voordelen

Gast

#89

2016-08-11 09:51

Vroeger jaagde men met een geslepen steen in het oerwoud. misschien willen er daar enkelen weer naartoe. Maar ik zeker niet. Voorruitgang is nu en dan eens breken met tradities, en nu en dan eens toegevingen doen.

Gast

#90

2016-08-11 09:55

omdat willoo moet gestopt worden in hun niet te verantwoorden boycot van de Oostendse luchthaven.

Gast

#91

2016-08-11 10:00

ik woon al op ,eerst de nieuwe koerswijk, daarna de Troonstraat, sedert 1949. De luchthaven is er altijd geweest zonder enig negatieve commentaar van de omwonenden, tot een bepaalde wijk goedkoop verkaveld werd en er een bende idioten kwam wonen die vonden dat de luchthaven in hun weg stond.
Laat willoo maar zeveren en breid de luchthaven gewoon uit , dit is in ieders belang.

Gast

#92

2016-08-11 10:37

Omdat ik regionale luchthavens, hier dan specifiek Oostende, zeer belangrijk en nuttig vind. Is economisch en toeristisch een meerwaarde voor Oostende

Gast

#93

2016-08-11 10:47

De luchthaven is daar reeds van oudsher, 90% van de bewoners is daar achteraf gekomen met de wetenschap dat de luchthaven er was, excuses als we wisten niet dat het zou uitbreiden is een drog reden. Elk mens met een beetje hersenen weet dat zoiets kan gebeuren en dat men daarmee rekening moet houden. Om dan jaren later op de bres te springen nadat men de bouwgronden heeft gekocht aan een spot prijsje net vanwege de aanwezigheid van de luchthaven is meer dan egotistisch en toont aan dat hier winstbejag speelt als verborgen agenda, men wil gronden en regio opwaarderen , puur winstbejag ten koste van de werkgelegenheid.


Gast

#94

2016-08-11 10:50

In het belang van de luchthaven teken deze petitie! Wiloo zal altijd blijven de voorpagina s halen omdat dit nieuws is!!
manvanepsomlaan

#95

2016-08-11 11:22

Vroeger had Willo een punt. Lawaaierige vliegtuigen, vaak last van kerosinegeur in de straat. Nu is dit allemaal achterhaald. Enlel bovende winkels was er wat lawaai bij het opstijgen, maar in mijn straat geen enkele hinder. Wiloo vertegenwoordigt mij niet.


Gast

#96

2016-08-11 12:12

Tegen de verzuurde van het actiecomité Wiloo
Een bloeiende luchthaven kan de stad en haar economie enkel maar ten goede komen

Gast

#97

2016-08-11 12:25

Nieuwe werkgelegenheid voor de regio kust. Gemakkelijk af-rei-
zen uit Oostende met vliegtuig geen wachttijden zoals in Zaven-
tem.
En zullen de tegenstanders nu eindelijk eens stoppen met dat
gezaag.

Gast

#98

2016-08-11 12:48

De luchthaven volgens WILOO.

 

Onderbenut en zwaar verlieslatend tot er nieuwe initiatieven genomen worden om de luchthaven terug rendabel te maken. Meteen wordt hun raadsman aan het werk gezet om dit alles te verhinderen.

Slechts 0,4 vrachtvluchten per dag, maar als er ééntje komt overgevlogen staan ze met de decibelmeter in aanslag klaar om het geproduceerde geluid op te meten om daarna via hun website deze van de nodige (belachelijke) commentaren te voorzien.

Indien de windrichting het toelaat, zoveel mogelijk landen en opstijgen boven zee en niet boven t'stad. Tot er een vliegtuig land/opstijgt boven zee, dan zijn de arme campingbewoners weer de dupe.

De ochtendwekkers van Jetairfly (shitair), bonenbakken van Egyptair, peruchenvlieger van Aerotrans Cargo, bij Europese voetbalwedstrijden de voetbalbobo's met hun meereizende zatbrallende supporters of het stelletje vakantiegangers die zonodig vanuit Oostende moet vertrekken, alles en iedereen die via deze beschutte werkplaats (wat een vergelijking en een aanfluiting naar deze werkplaatsen) passeert moet eraan geloven.

Dat er een actiegroep bestaat die met een kritisch oog het reilen en zeilen van de luchthaven gadeslaat dar kan ik mee leven. Echter niet met bovenstaande argumenten die in het verleden en heden op de website van WILOO verschenen zijn .


Gast

#99

2016-08-11 12:56

Werkgelegenheid en comfort zijn de voornaamste troeven

Gast

#100

2016-08-11 13:29

Toen de luchthaven opstartte was daar geen mens te bekennen. Over de jaren heen zijn er inwoners rond de luchthaven komen wonen omwille van de goedkope grond. Je kunt verwachten dat er rond een bedrijvige luchthaven lawaai hinder zal zijn.
Ik kan mij niet neerleggen bij de kortzichtigheid van de omwonenden.
Super initiatief !