Koningsweg N411 Veilig

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Koningsweg N411 Veilig.


Gast

#26

2016-08-25 09:53

Fiets regelmatig over deze ventweg richting Bunnik naar Rijnauwen. De landbouw voertuigen zijn echt levensgevaarlijk en horen op de hoofdbaan thuis gezien hun snelheid. Als de snelheid op de hoofdbaan naar 50 gaat kunnen hier ook de brommers rijden die echt geen 45 rijden. Snelverkeer naar Bunnik hoort op de A12 thuis !

Gast

#27

2016-09-10 09:39

Landbouw voertuigen op de ventweg N411 zorgen regelmatig voor gevaarlijke situaties , met name voor fietsers (woon werk verkeer op de fiets, schoolgaande jeugd)

Gast

#28

2016-09-13 14:28

Landbouwvoertuigen MOGEN STRAKS 40 RIJDEN, DAN KUNNEN EN MOETEN ZE OOK NAAR DE HOOFDRIJBAAN EN DIE 60 KM WEG WORDEN.
bewoner Bunnik

#29 bezint eer ge begint

2016-09-17 10:29

 

Heeft iemand van deze hele petitie wel eens bedacht dat er door het rijden van tractoren op de N411 er vooral in de spits enorme files kunnen ontstaan én daardoor dus enorm smerige uitlaat gassen? Da's pas fijn voor het milieu! 

Mijn mening is dat de ventweg gewoon een goed fietspad moet krijgen, waardoor landbouwverkeer geen gevaar kan vormen.

Toen de bewoners hun betreffende huis kochten wisten ze dat ze naast een ventweg met tractoren woonde. Daar koos je toen voor! 

Wij wonen ook vlakbij het station, overlast van goederentreinen, maar dat wisten wij van tevoren.

Ik hoop dat de gemeente gewoon investeert in veilige fietspaden dan komt er ook geen extra co2 uitstoot en nodigt dit uit om vaker te gaan fietsen.


Gast

#30

2016-11-08 15:51

Omdat ik er elke dag langs fiets naar school, en ik vind het heel vervelend en gevaarlijk om bijna elke dag tractoren tegen te komen.
Mirjam Stoppels,12 jaar