Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dergelijke wetgeving moeten we om meerdere redenen niet wille. Dit werkt alleen maar willekeur in de hand gaat een hoop onnodig leed veroorzaken en zet de deur open voor bijzonder onfrisse praktijken.
Mijn inziens is zij een verwarde egotripper!
bron petitie
Wellicht zijn er anderen die ook graag de bron van deze petitie willen weten en niet voetstoots aannemen dat wat er wordt beweerd ook waar is. Kijk dan op: https://www.rijksoverheid.nl/ actueel/nieuws/2016/07/07/ schippers-scherpt-wetsvoorstel-verplichte-ggz-aan Overigens: de strekking van de petitie is juist.
Mensen die bewust worden kapot gemaakt Door haar vind ik het zelf terecht dat ze eens zo behandeld moet worden
. Geen NWO als het tegen de vrijheid van de mensen is. Geen robot/mensen die alleen maar als slaven worden gebruikt, vrijheid van denken wegnemen is waar het allemaal om gaat, dit kan niet en het mag niet! Dus weg met al die puppets die nu deze rare wetsvoorstellen lanceren.
Omdat ik tegen dit voorstel ben. Schandalig om burgers zonder onderzoek en dus zonder diagnose medicatie toe te dienen. En af te zonderen zonder recht op steun, in welke vorm dan ook. Mensen hebben dan geen rechten meer. Aftreden lijkt mij t beste. Belangenverstrengeling in uitvoering van taken!
Eng, griezelig, bah!
Dit moet direct de kop ingedrukt worden
| This discussion has been closed. |