Juf Sare moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Juf Sare moet blijven!.


Gast

#1

2016-06-29 11:54

Juf sare is een super enthousiaste juf. Jolien moet nog een jaartje wachten voordat ze bij haar zou zitten maar kijkt daar nu al naar uit, want ze is super leuk en lief en kordaat wanneer het moet ;-)
Wij gaan voor stabiliteit in het juffenkorps en vervanging zou ondoordacht zijn. Kleutersl willen mensen die ze kennen en vertrouwen en dat is bij sare zeker zo! Houden dus!!

Gast

#2

2016-06-29 11:57

Ik wil -na nog een jaartje bij juf Karen- ook bij juf sare kunnen zitten!

Gast

#3

2016-06-29 13:26

omdat juf Sare een top juf is en een eerlijke kans meer dan verdient. Er zijn al vertrouwensbanden aangemaakt die zullen verdwijnen als juf Sare niet mag blijven. Kindere hebben structuur en een veilige omgeving nodig om zich goed te voelen.

Gast

#4

2016-06-29 13:54

Ik weet dat ons zoontje Ferre enorm opkijkt naar juf Sare en dat zij die ene juf is die nog lang in zijn hartje zal blijven. Ook zijn zusje zou blij zijn om door juf Sare klaargestoomd te worden voor het eerste leerjaar. Voor ons is het de enige juiste beslissing. Juf Sare zit in ons hart en in het hart van onze kindjes, dat KUN je niet negeren. Dus daarom willen wij dat juf Sare blijft

Gast

#5

2016-06-29 20:40

Juf Sare is een superjuf!
Ik wil dat onze zoon ook de kans krijgt om een geweldig jaar bij haar in de klas te beleven.

Gast

#6

2016-06-29 21:37

Juf Sare is een juf die van goud is.Een geschenk voor de hele school!

Gast

#7

2016-06-29 21:43

Ook wij als grootouders vinden juf Sare 1 uit de duizend. Ze heeft echt talent om met kinderen om te gaan:enthousiast, lief, juiste technieken om kinderen iets aan te leren en ook kordaat wanneer het moet. Ze moet gewoon blijven.

Gast

#8

2016-06-29 23:01

Juf Sare was voor onze dochter de perfecte juf: lief, boeiend, creatief, muzikaal, geduldig, vindingrijk, sportief, zorgzaam, ... Ze kan de kids uitdagen en boeien, entertainen en bijleren, motiveren en stimuleren, ... Dit is een droom van een juf! We vinden het ontzettend spijtig dat onze jongste zoon er op dit ogenblik niet meer kan bij zitten, maar we hopen dat er nog op de beslissing wordt terug gekomen. juf Sare haar inzet was steeds enorm. Wij vertrouwden haar als ouders volledig en we voelden ons altijd welkom in haar klas! Er was een open communicatie toe en je voelde dat ze elk kind graag zag. Steeds opnieuw wist ze de kinderen en ook ons als ouders, te verrassen met knappe lessen en toffe thema's. Juf Sare verdient niet 1 pluim maar een ganse bos pluimen! Hopelijk krijgt ze haar plaatsje terug!!!! She's simply the best!!!!!
Fieme

#9 superjuf

2016-06-29 23:03

juf Sare is mijn allerbeste superjuf!!!


Gast

#10

2016-06-30 08:31

Ik ken de juf niet maar ik geef mijn steun

Gast

#11

2016-06-30 12:19

Juf Sare heeft zeer bewust voor het onderwijs gekozen, niet als 2e of 3e keus zoals velen, maar doelbewust als 1e gewoonweg omdat ze graag met kindjes omgaat en ze hen oprecht graag ziet. Ze werkt bovendien zeer hard, straalt aanstekelijk enthousiasme uit en doet haar job zeer graag en dit tot grote tevredenheid van kindjes, ouders en collega's. Maar blijkbaar is dit niet genoeg en spelen er andere, hogere belangen. En dan zijn we straks met z'n allen, de overheid op kop, weer verbaasd waarom zoveel jonge, uit het goede hout gesneden leerkrachten het onderwijs vroegtijdig (moeten) verlaten. Arm Vlaanderen!

Gast

#12

2016-06-30 15:56

als oma betrokken bij het schooltje en de kleuters en juffen

Gast

#13

2016-06-30 19:45

Mijn dochtertje keek er al naar uit om volgend jaar als "geeltje" naar de klas van juf Sare te mogen gaan. Niemand kan begrijpen dat deze prachtige juf klavertje 3 moet verlaten (net als juf Pascale). het was een pakkend beeld om vanmiddag zoveel kindjes te zien huilen rond hun juf bij het afscheid. klavertje 3 is een klein schooltje met een hecht team dat super samenwerkt om de kindjes een leuke tijd te bezorgen. de juffen kregen één voor één het volledige vertrouwen van onze kindjes... ik begrijp niet dat hier dan 2 superjuffen plaats moeten maken voor 2 nieuwe juffen voor onze kleuters enkel omdat ze niet vast benoemd zijn.


Gast

#14

2016-06-30 21:42

Ik weet hoeveel tijd ze ook thuis steekt om de kinderen een optimale ontwikkeling te geven!
An en Karen

#15

2016-07-01 07:01

Wij hadden het voorrecht om vorig jaar eens op bezoek te mogen komen in de klas van juf Sare. Het was hartverwarmend om haar en de kinderen samen bezig te zien. Haar vrolijkheid en enthousiasme in combinatie met haar lieve en zorgende houding naar de kinderen maken haar de ideale kleuterjuf. Het zou zonde zijn voor de school, de ouders en de kindjes om iemand met zoveel talent te moeten laten gaan. Ook voor juf Sare is dit niet wat ze verdient. Wij duimen alvast voor een goede afloop. 


Gast

#16 Re:

2016-07-01 14:23

#1: -  

 Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"


Gast

#17 Re:

2016-07-01 14:24

#15: An en Karen -  

  Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"


Gast

#18 Re:

2016-07-01 14:28

#2: -  

   Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"

 


Gast

#19 Re:

2016-07-01 14:47

#5: -  

 

Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"

 


Gast

#20 Re:

2016-07-01 15:17

#14: -  

 Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"


Gast

#21 Re:

2016-07-01 15:18

#11: -  

 Als je ons nog wil steunen sluit je even aan bij onze facebook groep : "Juf Sare Moet blijven!!!!!"