Steun Matthew Lewis en zijn hond Tobacco

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Matthew Lewis en zijn hond Tobacco.


Gast

#1

2016-06-26 19:21

snap het allemaal niet meer, zo een dure villa staat jaren leeg en dan mag iemand die geen dak boven zijn hoofd heeft daar niet slapen. Maar niet discriminerend bedoelt asielzoekers krijgen meteen een slaapplek en onderhoud in levensvoorziening. ????

Gast

#2 Re:

2016-06-30 16:25

#1: -  asielzoekers krijgen meteen een slaapplek en onderhoud in levensvoorziening. ????

 een terechte opmerking . De schuld word jammer genoeg op hem zelf geschoven omdat er opvang is aangeboden maar hij geen afstand wil nemen van zijn hond.

Het enige wat die man nog heeft niet afgenomen te worden.

Een menswaardig bestaan gaat verder dan enkel een dak boven het hoofd . Het gaat over liefde , genegenheid en vriendschap.

Wat de man al jaren heeft dankzij Tabacco...dat afnemen zou eveneens mensonwaardig zijn.

in caligine culpam gibbo

#3

2016-06-30 17:02

in de gevangenis word er voor zijn gezondheid gezorgd, last van enorme aambeien en darm/maagklachten. Buiten de gevangenis betaalde hij zijn rekeningen niet aan ziekenfonds en klinieken en daarom werd hij niet meer geholpen. Het is niet wat het allemaal lijkt en Tobaco,ocharme dat beest, heeft hij vroeger zelf gestolen van iemand in nederland, de papieren staan nog steeds op die persoon zijn naam. Neen niets is wat het lijkt


Gast

#4

2016-06-30 17:51

Omdat ik Matthew en tabaco ook altijd tegen kom en weet dat ze geen vlieg kwaad doen. Altijd wil hij ook wel zijn hondenkoekjes geven aan mijn blindengeleidehond en hij is ook begaan met aneren mensen. Ik hoop dat deze petitie wat zal uithalen.
wendy peersman
De auteur van deze petitie

#5 Re:

2016-06-30 18:47

#4: -  Altijd wil hij ook wel zijn hondenkoekjes geven aan mijn blindengeleidehond en hij is ook begaan met aneren mensen.

 Zo ken ik hem ook :-) als hij zelf al eens iets kreeg om te eten werd het altijd gedeeld met Tobacco .

wendy peersman
De auteur van deze petitie

#6 Re:

2016-06-30 18:51

#3: in caligine culpam gibbo -   betaalde hij zijn rekeningen niet aan ziekenfonds en klinieken en daarom werd hij niet meer geholpen

 Misschien kende hij ook wel niet anders meer , dan de vrijgevochten vogel zijn en doen alsof de wereld aan zijn voeten lag...Heb er ook het raden naar waarom een mens zich soms gedraagd zoals hij/zij zich gedraagd .

Wie weet zou er met steun en begeleiding andere keuzes gemaakt zijn . Ik ben een 'misschien te' optimistische persoon en kijk naar het nu en naar wat komen kan..

Wie weet dat er een punt komt dat met de juiste begeleiding wel in de toekomst juiste keuzes gemaakt kunnen worden.

Ik keur kraken van panden ook niet goed , maar kijk wel naar omstandigheden en pensen die koten afbreken en vernielen die met een milde straf wegkomen.

Ja , hij heeft nu gezondheids zorg maar als het enkel is dat het uiteindelijke resultaat is dat ie gewoon buiten aan de deur word gezet nadien heeft het allemaal voor niets geweest.


Gast

#7

2016-06-30 20:00

Is nodig er zouden meer van deze goede dingen moeten gebeuren!

Gast

#8

2016-07-01 10:37

a.u.b. help deze man. Liefst zo snel mogelijk !!

Gast

#9

2016-07-02 04:02

Toffe gast

Gast

#10

2016-08-03 21:43

Matthew is altijd even vriendelijk voor iedereen. Hij helpt soms oudere dametjes met hun winkelwagentje. Hij zelf vraagt nooit om een aalmoes, het wordt altijd spontaan door de mensen aangeboden. Hij is op dit ogenblik ziek en ook zijn allerbeste vriend zijn hond Tobbaco. Begrijp niet dat hij geen slaapplaats krijgt van bv. het OCMW. Dat hij zijn hond niet wil wegdoen is te begrijpen, het is zijn metgezel van jaren. Hij is echt een hele beleefde en vriendelijke man.