Ik hoor je niet!

Ik hoor je niet! / Mededelingen / Eindstand: 14.116 handtekeningen / Opmerkingen


Gast

#1

2016-04-20 09:55

Of je er over zeurt bij je kapper, of je gaat met een camera en twee dozen steunbetuigingen naar het mediapark, het zal geen verschil maken.
In Hilversum is het enorme vraagstuk bij zowel directeuren, programmamakers en geluidstechnici (voor zover als die vakcategorie nog niet geheel is wegbezuinigd) over-en overbekend.
Maar uit hun monden zullen wij, kijkers/luisteraars dat zeker niet horen.
' Indrukwekkend ', aldus de heer Hagoort : drinkt een glas, doet een plas en alles blijft zoals het was.
Niet om aan te horen.
De arrogante houding van beleidsmakers in het Gooi e.o is , neem het mij maar niet kwalijk: net zo misselijkmakend als alle bijgeluid in bijna alle tv -en radioprogramma's.
Geen enkele compassie, geen greintje begrip, dan wel mededogen.
Ik heb gezegd.
Luistervink

#2 Re:

2016-04-22 07:33

#1: -  

 Volledig mee eens, de belofte dat het wordt overhandigd is nietszeggend, zal tot niets leiden, maar intussen wel weer grote gaten in de grond plassen van de inbreng van het luistervolk.

 


Gast

#3

2016-04-22 12:04

De eerste stap is gezet,nu afwachten wat de omroepen hiermee doen! Ben al met Npo bezig geweesd ook over onduidelijk ondertiteling,
Maar afschuiven op provder,ed

Gast

#4

2016-04-22 15:41

Het is gewoon niet te doen vooral als je hersen beschadiging hebt op gelopen dan word televisie kijken niet meer leuk een kleine oplossing word al tegenwoordig alles opnemen en later kijken maar dat is toch niet de bedoeling van televisie en dan nog al die licht flitsen en van bod naar her gaan met het beeld ook goed voor de hersenen niet dus we zetten ook vaak de tv dan maar weer uit

Gast

#5

2016-08-10 11:18

Ik heb het idee dat de arrogante tv bonzen opdracht gegeven hebben na de petitie, om er nog een tandje bij te zetten.
Knetter harde hardrock "muziek " met gillende gitaren moeten de meest saaie programma's boeiend maken ???
Weg zappen en nooit meer terug komen is mijn advies.