Verkeersveilig Bottelare, het kan!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Verkeersveilig Bottelare, het kan!.


Gast

#1 Sint-Annastraat

2016-06-14 18:40

Hallo,

Wij wonen in de Sint-Annastraat, dagelijks ergeren we ons enorm aan de snelheid waarbij sommige bestuurders hier voorbij rijden, terwijl dit "zone 30" is. Ook bussen van "De Lijn" rijden hier als zot voorbij. Eigenlijk vind ik het ongelofelijk dat zelf na verschillende meldingen zowel bij de politie als bij het gemeentebestuur, deze situatie onveranderd is gebleven. Moet er dan echt iets erg gebeuren voordien??

Waarschijnlijk zijn we niet alleen, of toch?

Dan is het nu misschien het moment om er iets aan te doen.

Groeten,

François


Gast

#2

2016-07-04 13:38

Ik neem aan dat ook de Rood Beeldekenstraat hierin mee betrokken is? Vaak rijden wagens te snel, behalve aan de vluchtheuvels (!), te dicht bij voetgangers of fietsers ... en er is ook geen trottoir.

Gast

#3

2016-09-15 19:22

Ook wij willen graag een mooie en veilige dorpskern voor ons prachtige dorp!

Gast

#4

2016-10-20 07:31

voetpaden naar school zijn gevaarlijk en ik ben al dikwijls nat gespoten door de passerende wagens ,de wagens rijden zonder pardon op het voetpad kant school tot alberd 1 plein

Gast

#5

2016-10-20 15:54

voor een betere veiligheid van fietsers en voetgangers


Gast

#6 Koningin Astridlaan

2016-10-21 14:08

Wij wonen op amper 800m van basisschool de visitatie maar geen haar op ons hoofd denkt eraan ons kind te voet of met de fiets naar school te laten gaan. levensgevaarlijke situaties. De wegversmallingen hebben weinig invloed. De straat schreeuwt om agressieve vluchtheuvels. Het type waar je tegen 10 per uur over rijdt wil je je auto sparen. Helaas komen die er niet omdat er koers moet kunnen doorgaan in de straat. Te gek voor woorden. Oplossing: Maak de straat eenrichtingsverkeer (enkel via poelstraat) met een mooi breed fietspad.