Verwerk de adviezen van de Dammeneirs in het ontwerp Slachthuissite | Noordschippersdok | Lobroekdok


Gast

#1

2016-04-11 06:47

Om tot een mooi project te komen waar mensen de kwaliteit van den dam blijven aanvoelen en nieuwe woongelegenheden worden geïntegreerd in bestaand weefsel. Zodat iedereen kan samenleven in een harmonieuse stadswijk met zijn hedendaagse noden als uitdaging. Deze wijk mag niet verpletterd worden door de nood aan woningen en opbrengsten. dat wordt op korte/lange termijn een doodlopend straatje, waar mensen wegtrekken ipv in willen investeren.

Gast

#2

2016-04-11 06:50

Ons plukken kunnen ze wel (LEZ) maar daadwerkelijk iets doen aan het milieu.. vergeet het maar. Nu ook al met de buurt. We zijn zijn gewoon poppetjes die stil gehouden worden en NIETS te vertellen hebben! Zo blijf ik niet in Antwerpen.


Gast

#3

2016-04-11 13:33

Dringende vraag aan het Stadsbestuur om haar burgers en hun inzet ernstig te nemen!!! 't Stad is van iedereen, niet alleen van het Stadsbestuur, maar zeker ook van haar burgers!!

Gast

#4

2016-04-11 14:44

Ik ben opgegroeid op Den Dam. Ik merk dat de huidige bewoners ijveren voor een sociale en gezonde buurt en vind dat zij daar alle steun voor verdienen! Participatie is meer dan alleen mogen komen luisteren, adviezen geven voor beter gebruik van ruimtes en voor een betere samenleving tout court en dan maar moeten slikken dat machthebbers ermee doen wat zij willen!

Gast

#5

2016-04-17 19:20

lijkt me logisch dat de mensen die nu in deze buurt wonen betrokken worden in de ontwikkeling van deze buurt ideaal zou zijn dat er met deze adviezen ook rekening gehouden word