Hondenweide Sint-Jansteen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hondenweide Sint-Jansteen.


Gast

#1

2016-03-30 08:54

Wil losloopgebied en speelgebied met andere honden voor misha

Gast

#2

2016-03-30 10:47

Ik zou het ook fijn vinden indien mogelijk dat het een afgesloten terrein is zodat ik ook mijn hond daar los kan laten lopen. B.v een wei die helemaal omheind is zodat ze zeker niet weg kunnen.

Gast

#3

2016-03-30 10:48

Wij betalen voor het houden van een huisdier..waar dat geld aan besteed word is mij niet duidelijk...van dat budget kunnen ze in ieder dorp en Hulst zelf vast wel een honden uitlaat plaats creëren. Vele honden en hondenbezitters blij.

Gast

#4

2016-03-30 11:17

Omdat het erg leuk is voor honden om lekker los te kunnen lopen en spelen met andere honden zonder overlast voor andere mensen

Gast

#5

2016-03-30 11:50

Omdat ik hoop dat het lukt ik zelf ben erook ruim 2 jaar mee bezig geweest in hulst en toen zou er 1 komen bij de rontonde begin van de handelstraat maar de mensen waren er daar op tegen jammer genoeg . .

Gast

#6

2016-03-30 17:29

Wij komen zelf veel in het waterwingebied met een altijd aangelijnde hond en we hebben regelmatig last van loslopende, niet luisterende, en soms agressieve honden en hun niet luisterende baasjes. Nu kan iedereen zijn hond laten loslopen zonder dat iemand er last van heeft.

Gast

#7

2016-03-30 18:36

Wij hebben zelf ook 2 schatten van honden en het zou idd makkelijk zijn moest het afgesloten zijn en onze honden eens los kunnen lopen

Gast

#8 Klagen over los lopende honden !!!

2016-04-06 14:41

Is heel begrijpelijk maar wij als honden bezitters betalen inderdaad hondenbelasting daarvan zouden ze uiteraard meer aandacht kunnen betekenen voor de honden bezitters.

Zo zijn we allemaal bij zowel bezitters als geen als geen dieren bezitters  !!!