uitrenvelden Hoogvliet

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie uitrenvelden Hoogvliet.

R.

#26 Re:

2016-03-21 19:41

#18: -  

ahhh wat zielig voor je. Wij niet hondenbezitters willen dat juist niet. iedereen heeft tegenwoordig een hond  maar niemand ruimt hun schijt op. ookal zeggen ze dat dat ze dat wel doen.

Gast

2016-03-21 23:02

Ik ben het eens met het voorstel. Honden hebben dit nodig!!

Gast

2016-03-22 10:56

Ik heb getekend omdat ik zelf een duitse herder heb gehad die nooit eens lekker kon rennen los bedoel ik dan er wordt aan alles gedacht behalve aan onze liefste honden die zoveel liefde geven maar die wij nooit eens kunnen belonen door ze te laten rennen en spelen met hun maatjes voor iedereen zijn er plekken om van alles en nog wat te doen behalve voor onze lieverds maar we mogen wel toren hoge Honden belasting Betalen ja joh kassa toch en we krijgen er niets voor terug.!!!!

Gast

2016-03-22 18:52

Een veldje zou wel leuk zijn, een paar barretjes om mezelf te bezatten ook wel trouwens.
Allergie

#30 Re: Re:

2016-04-05 06:14

#25: R. - Re:  

Helemaal mee eens. Elke park of stuk groen in hoogvliet aan de hond en hondeneigenaar gegeven. Er is geen plek meer voor kinderen om te spelen zonder de hondendrollen te moeten omzeilen. Erg onzinnig deze petittie. En al de hondeneigenaren een omheind stuk willen ook goed. Maar dan hondenbeleid compleet terugdraaien en strenger optreden en boetes uitdelen.

Genoegvrijheidhond

#31 Re:

2016-04-05 06:17

#14: -  

Eens!

Jan

#32 Re:

2016-04-05 06:19

#28: -  

Echt waar? Volgens mij ben je niet op de hoigte van t honden beleid. Meer ruimte voor de hond dan voor kinderen in hoogvliet

Gast

#33 Re: Re: Re:

2016-04-07 19:09

#30: Allergie - Re: Re:  

Beetje overdreven reactie vind je niet? Want er zijn te weinig speeltuinen? Geen kinderboerderij? Wordt niks voor kinderen georganiseerd? Gelukkig wel. 

Misschien handig als je het er niet mee eens bent ook niet te reageren? Het is namelijk geen verplichting. Prima als je het er niet mee eens bent, maar ga dan niet zeuren dat kinderen geen ruimte hebben om te spelen zonder dat ze tot de kruin onder de hondenpoep zitten want dat is echt onzin.

Gast

2016-04-30 14:08

Goed initiatief! Mis het voor onze Beagle-boston terriër van een jaar! Dit is wat hoogvliet nodig heeft!
Nee

#35 Re: Re:

2016-05-02 02:53

DomboAllergie

#36 Re: Re: Re: Re:

2016-05-02 03:04

#33: - Re: Re: Re:  

Ik zeur niet. Reageren mag. Dus doe ik dat ook. Gewoon goed lezen.

Lees eerst het hondenbeleid. Mss is dat te moeilijk voor je. Dus MSS niet reageren als je niet weet waar je het over hebt. 

En nee ik pleit hier niet voor de kinderen want daar is dit niet voor bedoeld.

Niet zo op je teentjes getrapt zijn als iemand t ergens niet mee eens is. Het kan en t mag. Dus kom vooral niet vertellen wat ik dien te doen.