Geef Lot zijn plaats terug in de Fusie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Lot zijn plaats terug in de Fusie.


Gast

#1

2016-02-25 13:43

Ondertekend, want ben Lottenaar van geboorte. 12 jaar geleden terug in Lot gaan wonen. Het is niet meer wat het was... En ik ben terug vertrokken... Jammer, Lot was een supertoffe gemeente in mijn jeugdjaren. Met alle mogelijke winkels. Triest dat het Lot niet meer is.

Gast

#2

2016-02-25 14:07

Je zal meer handtekeningen halen als je een beetje foutlozer en grammaticaal correcter een tekst neerzet. Of is dat ook de fout van Beersel? Toon aan dat een Lottenaar het verdient om aandacht te krijgen.


Gast

#3

2016-02-25 14:26

Hallo,
Zeer goed initiatief! Alleen jammer van de vele taalfouten in de tekst. Zou je deze even kunnen aanpassen?
Bedankt!


Gast

#4

2016-02-25 17:17

Je hebt gelijk, en het word inderdaad tijd dat er eens met de vuist op tafel wordt geslagen.
De hoeveelheid groen die tegenwoordig verdwijnt is misschien nog het pijnlijkst vanal.
En ook het verkeer kunnen we niet blijven slikken, zowel de wegen niet ( buite de zennestraat die vervangen  werd voor COLRUYT ) als de straten. Parking teweinig , en toenemende auto's..
We gaan slechtere tijden tegemoet, dus goed initiatief!!


Ps, haal even de schrijffouten uit uw tekst, net een kind van 10..


Gast

#5 Re:

2016-02-25 18:01

#4: -  

 Beste gast#4, haalt u uit uw tekst ook even de fouten aub?


Gast

#6 Re: Re:

2016-02-25 19:04

#5: - Re:  

 schrijf dan zelf zonder fouten


Gast

#7

2016-02-26 02:24

Omdat ze me persoonlijk aanbelangt en ik volledig akkoord ga met de visie

Gast

#8

2016-02-28 13:55

Is dit een petitie voor steun aan Lot of eentje tegen taalfouten ?  Komaan steun het initiatief en val niet af over een paar taalfouten. De tekst is goed begrijpbaar en daar gaat het om !


Gast

#9 Lot

2016-02-29 10:21

Als Lottenaar begrijp ik heel goed de frustratie van de opsteller van deze petitie.

Wat ik minder begrijp is dat personen die nauwe banden hebben met politieke partijen die momenteel lid

zijn van de meerderheid en dus mede het beleid voeren in de gemeente Beersel deze petitie ondertekenen.

Ze zouden er beter werk van gemaakt hebben in het verleden om onze gemeente Lot niet laten te verloederen

tot wat het nu geworden is.

Hoe hypocriet kan men zijn ?