Albert Heijn Leuven moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Albert Heijn Leuven moet blijven.


Gast

#76

2016-02-23 11:29

omdat deze winkel heel goed is en de enigste kort bij

Gast

#77

2016-02-23 11:46

Albert Heijn is een unieke supermarkt in Leuven; Ik begrijp dat de mededingings-authoriteit toeziet op fusies maar in dit geval is sluiting van een supermarkt niet in het belang van de klant.

Gast

#78

2016-02-23 11:48

AH is vriendelijk voor mijn portemonnee .
Leuven is groter dan de winkel hier in Aarschot, dus, een groter aanbod.

Gast

#79

2016-02-23 11:56

De winkel heeft een geweldig aanbod dat je moeilijk in andere winkels vindt zonder je er blauw aan te betalend. Dan denk ik in de 1e plaats aan Delhaize! Veel te duur en zo zijn er wel genoeg in onze regio. Ik ga met plezier winkelen in de AH van Leuven, die nu niet gek en laat die winkel gewoon bestaan! 


Gast

#80

2016-02-23 12:04

De AH heeft hele fijne, goede producten. Het vlees is bv. veel goedkoper dan in andere supermarkten in Leuven. En er is meer variatie in producten.

Gast

#81

2016-02-23 12:32

Het is het dichstbijzijnde AH voor mensen die in Wavre en omstreeks wonen! Ik hoef geen Delhaize of Carrefour, ik wil Albert Heijn!

Gast

#82

2016-02-23 13:31

Deze AH-winkel is een groot succes voor velen. Een sfeervolle winkel met zoveel goede producten, en nog maar net geopend, mag niet verdwijnen. Het is absurd dat voor het grote geld zo'n beslissing genomen zou kunnen worden.

Gast

#83

2016-02-23 13:48

Eindelijk een winkel gevonden in Leuven met ruime keuze en zeer ruime parking.

Gast

#84

2016-02-23 14:55

Daar zijn leukere dingen te krijgen waar we anders voor naar Nederland moeten rijden en daar geen zin in heb.Ook de vriendelijkheid daar speelt een grote rol.En natuurlijk ook de prijs

Gast

#85

2016-02-23 15:16

Omdat ik vind dat AH een goeie aanwinst is voor de gewone burger en alles vers en prijselijk is en heel vriendelijke mensen die daar werken ik vind dat dat zo moet blijven ik winkel bij AH heel graag

Gast

#86

2016-02-23 15:24

We waren vorig jaar echt blij dat er eindelijk een AH-winkel in Leuven kwam. Op vakanties in Nederland waren we het alternatieve productenaanbod immers erg gaan waarderen. We hebben dan ook geen enkel begrip voor deze beslissing. Hoe wij hier als klant beter van worden, zie ik niet in: een verschraling van het aanbod en verder moeten rijden voor producten die we niet meer willen. Naar de Delhaize zijn we sinds de opening van AH nooit meer geweest. De overheid zou werkgelegenheid en ondernemerschap moeten bevorderen, niet vernietigen. Voor de wijk Tweewaters is het ook een serieuze klap. En ecologisch of duurzaam is het ook niet: gloednieuwe winkels weer helemaal leeghalen en afbreken, en weer meer mensen die de auto nemen om boodschappen te doen omdat er geen winkel in de buurt is. Aan dringende problemen doet de overheid niets, maar bij een non-probleem als dit schieten ze opeens in overdrive. Hemeltergend gewoon!

Veel sterkte aan de getroffen werknemers. Hopelijk vechten de vakbonden even hard voor jullie als twee jaar geleden voor het Delhaize-personeel.


Gast

#87

2016-02-23 15:34

Omdat de luchtkwaliteit in Leuven al slecht genoeg is en er echt niet meer auto's de weg op moeten om hun boodschappen te doen.

Gast

#88

2016-02-23 15:41

AH leuven moet blijven.... ik was eindelijk blij dat er een supermarkt in de buurt was die ook wat meer nederlandse producten aanbied.... Bovendien is het zonde van de hele investering omdat het een gloednieuwe winkel is... Deze sluiten zou pas triestig en weggegooid geld zijn.

Gast

#89

2016-02-23 15:43

Waarom moeten er winkels gesloten worden? om nog minder concurentie te krijgen? Zo dat Delhaise en Carrefour woekerprijzen kunnen aanrekenen?....


Gast

#90

2016-02-23 15:56

omdat onze gloednieuwe wijk met een enorm potentieel, nu reeds en in de nabije toekomst nog meer, grote behoefte heeft aan een dergelijke winkel. Bij sluiting van deze winkel zal een groot aantal mensen terug de auto moeten nemen om boodschappen te doen. Dus, ook op "ecologisch gebied" is een sluiting nefast.

Gast

#91

2016-02-23 16:00

Ik was zo blij met de komst van AH in Leuven. Super lekker eten voor een voordelige prijs! Er zijn ook zoveel andere winkels in de omgeving dat ik niet begrijp dat uitgerekend de AH in Leuven moet sluiten. Er zijn voldoende alternatieven voor mensen die graag bij een andere keten willen winkelen, maar er is maar 1 AH, dus alsjeblieft neem die niet terug weg!

Gast

#92

2016-02-23 16:02

geweldige winkel, veel goede producten dat je nergens anders vindt, budget vriendelijk, verrijking van aanbod

Anonymous

#93

2016-02-23 16:05

Moet blijven, geen enkele winkel in de omtrek

Gast

#94

2016-02-23 16:22

Omdat dit voor ons de dichtsbijzijnde AH winkel is. En er is geen Delhaize in de onmiddellijke omgeving. En ik zou het erg vinden voor de mensen die er werken om hun baan te verliezen. Het personeel is heel vriendlijk en behulpzaam.

Gast

#95

2016-02-23 16:23

Dat (gebrek aan) concurrentie-verhaal is wat mij betreft onzin: sommige producten koop ik bij Delhaize, sommige bij Carrefour, sommige bij Aldi en sommige bij AH... En laat AH nu juist een aantal producten verkopen die ik vanwege lactose-intolerantie nodig heb en nog nergens anders heb kunnen vinden!


Gast

#96

2016-02-23 16:24

Albert Heijn Leuven moet blijven

Anonymous

#97

2016-02-23 16:31

Bij deze vraag ik ook steun voor de petitie in Lokeren! http://www.petities24.com/albert_heijn_lokeren_moet_blijven

Gast

#98

2016-02-23 16:35

Mooie winkel goed bereikbaar vriendelijk personeel. Open op zondag waar heel veel werkende mensen gebruik van maken waarom wel 3 colruyts in leuvense omgeving en 2 Albert heyn winkels die moeten sluiten in Leuven en Boortmeerbeek

Gast

#99

2016-02-23 16:54

Ik heb een Nederlandse vriendin in Leuven wonen, waar zij Tandheelkunde studeert. Zij is gek op de typisch Nederlandse lekkernijen van de AH in Leuven, zoals stroopwafels en drop. Zij zou de AH heel erg missen, als deze zou sluiten!

Anonymous

#100

2016-02-23 16:55

De enige Albert Heijn die samen met Boortmeerbeek goed bereikbaar is voor Vlaams-Brabant, waarom deze vestigingen beide sluiten? Geweldige winkel, ik was er zo blij mee...Vlotte bediening, vlot personeel, goede prijs/kwaliteit