Geen verplicht rookverbod

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen verplicht rookverbod.


Gast

#401

2011-07-21 22:21

moet het hele uitgaansleven kapot of zo......Laat mensen gewoon roken,de hele gezelligheid is er vanaf. De enen staat buiten en de ander binnen......
draakje

#402 helemaal mee eens.

2011-07-21 22:21


Gast

#403

2011-07-23 11:38

Waar gaat het met onze vrijheid naar toe? VRIJHEID!!! Denken de politici nu echt dat wij kleine kleutertjes zijn? Moeten ze nu werkelijk bij alles wat we doen ons handje vasthouden en ons zeggen wat we wel en niet mogen doen? Big brother is watching YOU!!! Denken ze nu echt dat we geen normbesef meer hebben? Ik ben er mij ten volle van bewust dat niet-rokers moeten beschermd worden, maar om dan maar direkt de rokers als paria en de grote misdadigers van onze maatschappij te beschouwen vind ik toch een brug te ver. Vooral daar er genoeg drankgelegenheden zijn waar niet mag gerookt worden!!! Moeten de rokers nu ook naar het Europees Hof om aan te tonen dat ze gediscrimineerd worden??? Mss wel, net zoals de holebis, vreemdelingen, sans papiers, vluchtelingen, enz. Van mij mag er desnoods een enorme sticker op de deur van't café, waar op staat: OPGEPAST, hier wordt gerookt! Maar laat ons aub nog een klein beetje VRIJHEID!

Gast

#404

2011-07-27 13:03

We escaped a great danger: they wanted to start the attack in autumn 2011, even against our children "preventively" . (and of course they do not mention with a word any side (main) effects: this kind of products that switch off the pleasure center in brains usally lead to suicides, murders, street rage and school shootings) http://prescriptions.blogs.nyt​imes.com/2011/07/18/antismokin​g-vaccine-fails-in-late-trial/ The point is not whether it "works" or not the point is, the point is that the ONLY aim of tobacco prohibition and Big Pharma is to switch all healthy persons and children on their deadly pills and vaccines. WAKE UP" and visit FB Group: Smokers Rights - Ban ZYBAN - Forbid CHAMPIX and the anti-smokers vaccines". FB: Vaccines kill; the truth about vaccines ; Stop mass vaccinations in Canada ; No vaccines for me ; Inside vaccines; Informed citizens against vaccinations ; dr mercola ; Universal of resistance to mandatory vaccinations; etc... etc... And AUSTRIAN SMOKERS RIGHTS Movement : www.raucherbeweygung.eu (click onto the UK Flag) STOP THIS MASS MURDER.

Gast

#405

2011-07-29 11:26

Zeer goed bezig , laat ons verder betogen

Gast

#406

2011-07-30 21:44

Laat één ieder voor zichzelf uitmaken wat goed of slecht is voor hem/haar.We leven toch niet meer in het Nazi-tijdperk?

Gast

#407

2011-07-31 12:55

volledig afschaffen die troep
dat ze zich bezig houden met serieuse zaken

Gast

#408

2011-08-02 10:51

Een goed idee om een petitie op te starten tegen het rookverbod. Laat de cafébazen zelf beslissen of ze een rookvrij café willen uitbaten of niet. De niet rokers hebben dan nog altijd zelf de keuze of ze daar iets willen gaan drinken of niet. Lang leve de democratie maar van democratie is er niet veel te merken met hun rookverbod. Laat iedereen toch gewoon zelf de keuze maken ipv het op te leggen zoals in een dictatuur.

Gast

#409

2011-08-04 15:36

Ik heb 2 cafe's en heb sinds het rookverbod een daling van 20 percent op mijn omzet.Dank u vadertje staat.

Gast

#410

2011-08-04 21:26

De verkoop van bier in de gekoelde toog van de krantenwinkel in Brussel-Zuid is spectaculair gestegen sinds het rookverbod in de cafés. Dus een ramp voor de caféuitbaters en ook een ramp voor de brouwerijen, want er is alleen Leffe en Jupiler in blik te verkrijgen.
Leve de wegwerpmaatschappij.

Gast

#411

2011-08-05 12:04

Waar blijven de niet-rokers die zogezegd massaal onze zaken kwamen bezoeken??

Gast

#412

2011-08-08 10:01

Geef de mensen toch een beetje vrijheid.

Gast

#413

2011-08-11 18:59

Sinds rookverbod geen gezelligheid meer in cafe's, ga zelf bijna niet meer op cafe daar ik geen zin heb om
als een onnozelaar buiten te staan in weer en wind.
Weerom iets dat onze vrijheid beperkt, wat is het volgende ? Horeca zal volledig in handen komen van
ketens, gevolg onpersoonlijk en ongezellig !

Gast

#414

2011-08-14 17:31

laat ons zelf beslissen

Gast

#415

2011-08-15 10:13

Doorsnee klant heeft 4 consumpties per uur, nu 2 consumpties en 2 sigaretten buiten per uur dat is 50 procent minder omzet

Gast

#416

2011-08-16 21:32

Laat de gewone cafeetjes hun klanten behouden,neem hen niet alles af,want dit is GROTE BROODROOF.Als dit zo verder gaat moeten we straks nog vragen wanneer we naar het toilet mogen.Dan noemen ze België een vrij land.Hoe kunnen we als belgen ,het kleine landje,die ook nog eens en altijd zijn steen moet bijdragen,voor grotere landen.Waar is de regering aub.mee bezig.Laat eens iedereen zijn goesting doen en neem niet de cafébazen die het al moeilijk hebben,hun boterham uit de mond.

Gast

#417

2011-08-16 22:07

Laat iedereen eens doen wat ze willen,wie niet rook moet dan niet in een caféetje gaan waar wel gerookt mag worden.

Gast

#418

2011-08-16 22:11

Dat de politiekers zich met ernstige zaken bezig houden,ze kunnen nog geen regering maken,waar bemoeien ze zich dan mee
facebook
Gast

#419

2011-08-17 11:08

waar om van my moge ze die af schiete met zyn rook verbod diekomt zeker niet buite de stank en zo als verkeer auto s fabrieken dat moete wy ook binne slike dat hy daar eens op in gaat dat is een groter vergif dan een sigaret rook verbod daar is hy tege waar om dat is tog goed voor de staat het is al zo ver dat amerika al zo inde schuld zit en al de rest


Gast

#420

2011-08-24 19:17

Iedere zaakvoerder zou moeten kunnen kiezen wat hij in zijn zaak wil doen

Gast

#421

2011-08-24 22:08

Als uitbater van een klein drankcafé zie ik de toekomst heel somber in, als ik niet vroeger failliet ga dan stop ik met pijn in het hart op het einde van het jaar. Ik heb nu reeds een omzetdaling van ongeveer 23%, moet ik mijn prijzen opslaan of er ineens maar de brui aan geven? Ik weet het ook niet. Wat ik wel weet is dat een bende wereldvreemde pipo's beslist heeft om mijn jeugddroom kapot te maken, een investering van 55000€ die al voor 60% afbetaald is... Wat met mijn zeer goed werkende (verplicht bij openen) rookafzuiging van 7000€ die opeens nutteloos is? Ik kan nog enkele pagina's doorgaan maar alvast veel succes met jullie terechte actie.

Gast

#422

2011-08-29 14:32

dat ze het verkeer en de luchtvervuiling maar eens aan banden leggen !

Gast

#423

2011-08-29 14:36

Eigen BAAS in EIGEN zaak !!

Gast

#424

2011-08-29 14:40

in plaats van de café)cultuur te schaden en de mensen te ambeteren zouden ze beter eens overeen komen in dat parlement en de mensen ZELF laten kiezen !

Gast

#425

2011-08-29 14:45

stop het rookverbod , een versoepeling zoals in Holland !