Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman


Gast

#6026

2016-02-05 18:11

Reinier van Zutphen vind ik een dominante, arrogante, egoïstische man, die toch vooral veel te zeggen wil hebben. Reinier betekend raadgever van het leger, dat laat de man ook zien in zijn houding op foto's. Mij schenkt hij geen enkel vertrouwen. Hij straalt, nogmaals, dominantie en arrogantie uit. De rust en empathie die dhr. Dullaert uitstraalt is een welkom voor kinderen en hun ouders/verzorgers. Hij heeft zich bewezen, dubbel en dwars. En hoe arrogant kun je dan zijn deze man als oud vuil aan de kant te zetten.

Gast

#6027

2016-02-05 18:28

Omdat de reden waarom volstrekt duister is voor mij.

Gast

#6028

2016-02-05 18:31

Het wordt steeds duidelijker dat de motieven onzuiver zijn. Hij heeft kakraktermoord gepleegd. En dat is dan de ombudsman-chef. Wat een baas zeg.! Overigens heeft hij ook nog ns een uitstraling van (een) NUL! Sorry hoor. Ik begrijp niet hoe deze man nog gehandhaafd kan worden......

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-02-05 18:38



Gast

#6030

2016-02-05 18:48

De petitiie heb ik ondertekend omdat de lobby van Jeugdzorg Nederland dreigt te winnen. Reinier van Zutphen is door de knieen gegaan voor de druk van een organisatie die het zeker niet nauw neemt met de belangen van de kinderen. Door leugens en bedrog worden de rechters gemanipuleerd. Nu ze in Marc Dullaert een gedegen "tegenstander" hebben gevonden, wordt de macht van Jeugdzorg enigszins ingedamd. Het het schaamteloze vertoning dat Marc Dullaert op deze wijze de mond wordt gesnoerd. Nederland wordt eens wakker!

Gast

#6031

2016-02-05 18:49

Marc Dullaert heeft zich meer dan bewezen in zijn functioneren als Kinderombudsman. Daarnaast heeft hij stijl en wekt hij vertrouwen. Dat zijn onmisbare eigenschappen voor een ombudsman. Van Zutphen heeft de laatste weken voldoende bewezen die eigenschappen volledig te missen. Hij zou moeten vertrekken. Onbegrijpelijk dat hem dit tijdens de besloten hoorzitting deze week niet duidelijk is gemaakt.

Gast

#6032

2016-02-05 18:51

Dullaert heeft al bewezen veel bij te dragen als kinderombudsman. Van Zutphen heeft nog niet veel laten zien, blijkt communicatief een ramp en wekt de indruk een groter ego te hebben dan passend bij zijn bijdrage als ombudsman. Beroept zich op regels terwijl hij geacht wordt scherp te zijn op de bedoeling.

Gast

#6033

2016-02-05 18:58

Ik onderteken deze petitie omdat vanwege het volkomen belachelijke gedrag van Reinier van Zutphen.
Deze kloothommel moet aan de kant gezet worden en niet een man als Marc Dullaert die zich duidelijk bewezen heeft in het verleden.

Gast

#6034

2016-02-05 19:14

Omdat de nationale ombudsman zich gedraagt als een regent; wat een treurig op treden. Omdat Dullaert zijn werk uitstekend doet.

Gast

#6035

2016-02-05 19:15

Bij zulke belangrijke zaken mag het niet om ego's van volwassenen gaan, maar moeten de rechten van kinderen door de juiste man behardigd worden. Marc Dullaert dus.

Gast

#6036

2016-02-05 19:20

Wij hebben gesproken met de kinderombutsman wegens geen passend onderwijs. Hij luisterd, neemt de tijd is een Eerlijke en oprechte man. Hij heeft veel werk verricht. Dus Marc moet blijven!


Gast

#6037

2016-02-05 19:21

Een ombudsman moet er per definitie voor het volk zijn. En het volk spreekt nu duidelijk de voorkeur uit voor Marc Dullaert als kinderombudsman maar dat lapt de zogenaamde ombudsman aan zijn laars. Dit is niet echt het signaal dat je van een persoon in die positie wilt horen.

Gast

#6038

2016-02-05 19:28

Omdat ik in Hr.Dullaert wel geloof en v.Zutphen NIET!

Gast

#6040

2016-02-05 19:39

deze petitie door mij onderteken omdat;
!. De zittende kinderombudsman lijkt mij een capabel en sympathiek man  met zeer goede contactuele eigenschappen.
2. Ik mij zeer gestoord heb aan de arrogante houding tijdens een TV-intervieuw met de heer Van Zutphen. Mag wat mij betreft afgelost worden.


Gast

#6041

2016-02-05 19:40

Marc Dullaert heeft de laatste 5 jar heel goed werk gedaan voor de rechten van kinderen in Nederland. Ik zou het op prijs stellen als hij een nieuwe periode kan gaan invullen als kinderombudsn!

Gast

#6042

2016-02-05 19:48

Marc Dullaert heeft de meest onbeschermde en bedreigde groep burgers van ons land, de mishandelde kinderen, publiekelijk en politiek eindelijk een stem gegeven,
Hun realiteit is zeer beangstigend en resulteerde, tot zijn aantreden, vaak in het maatschappij breed wegkijken om zo geen verantwoording te hoeven nemen en te kunnen volstaan met het amper vervolgen10% van de daders.
Hij neemt de verantwoording wel en mobiliseert de maatschappij en Om die reden wordt hem het zwijgen opgelegd.
Dit gebeurt vele deskundigen die ook de rechten vh kind in hun werk nastreven , alleen in stilte worden ze eruit gewerkt ! ook voor hen, en mij, is hij in zijn positie en kritische insteek van groot belang om dit vol te blijven houden!

Gast

#6043

2016-02-05 19:53

Omdat ik vind de de huidige kinderombudsman moet blijven en de ombudsman moet opstappen met zijn achterlijke uitspraken

Gast

#6044 Ron

2016-02-05 20:05

Zoveel steunbetuigingen en handtekeningen maar wie pikt dit nu op? 


Gast

#6045

2016-02-05 20:10

Omdat ik van mening ben dat hij rechten van kinderen, zeker gezien de veranderende jeugdzorg, kritisch bewaakt. Ik heb vertrouwen in Marc Dullaert en hij heeft zich al bewezen.

Gast

#6046

2016-02-05 20:11

Het is heel belangrijk dat er een eigen ambassadeur voor kinderen is. En dhr. dullaert heeft bewezen hier heel actief in te zijn. Rechten van kinderen moeten niet ondergesneeuwd worden.

Gast

#6047

2016-02-05 20:13

Omdat er geen enkele reden is dat hij gedwongen moet opstappen, behalve dan die genante verborgen agenda van de huidige nationale ombudsman die het ambt te schande maakt!

Gast

#6048

2016-02-05 20:18

Omdat Marc Dullaert staat waarvoor hij staat en zelfs nu hij zeer onterecht aan de kant geschoven en natuurlijk gekwetst is toch nog aanbiedt om aan te blijven tot er een nieuwe kinderombudsman is. Hij is geweldig. Waarom gaat de nieuwe nationale ombudsman niet weg. Marc Dullaerts kan beide functies wel uitoefenen. Ik denk dat je van de nieuwe nationale ombudsman weinig steun kan verwachten omdat hij zich aan alle ambtelijke regeltjes houdt en hij lijkt me niet eerlijk. Hij is juist ombudsman om te proberen de regeltjes te omzeilen ten gunste van de mensen die om hulp vragen.

Gast

#6049

2016-02-05 20:19

Ik vind dat menr. Dullaert de inspanningen verricht die bij de functie horen. Hij heeft al veel zaken tot een politieke bespreking gebracht, ogen geopend en kinderen bestaansrecht gegeven. Hij leunt niet achterover zoals vele anderen hun geld zonder schroom denken te kunnen verdienen.

Gast

#6050 Re:

2016-02-05 20:20

#6006: -  

 Mee eens