zeg nee tegen azc in Yerseke!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie zeg nee tegen azc in Yerseke!.


Gast

#76

2016-01-22 22:17

Ik heb dit geondertekend omdat zeeland niet het volgende nieuws moet worden waar aanslagen (door IS die tussen de vluchtelingen zit) of verkrachtigen plaats vinden zoals in duitsland.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-01-22 22:47


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-01-22 22:58


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-01-22 22:59



Gast

#80 Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar

2016-01-22 23:00

#46: - Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar 

 Waarom denk jij dat jij dan wel hier hoort? Mensen met zulke vijandige taal hoeven we hier niet. Wie zich niet kan gedragen mag oprotten.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-01-22 23:01



Gast

#82 Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar

2016-01-22 23:15

#80: - Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar 

 Ik ben hier geboren en getogen. Denk dat jij dat niet kan zeggen dus ga aub geen discussie aan waar je niks mee te maken hebt. Beetje mensen lastig vallen die een petitie opzetten om hun dorp te beschermen. 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2016-01-22 23:55



Gast

#84 Re:

2016-01-23 00:00

#7: -  

"is ook veiliger voor de asielzoekers zelf"

 Wat bedoel je daarmee? Is dat een dreigement?


Gast

#85 Re: Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar

2016-01-23 00:13

#83: - Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar 

 Dit is het laatste wat ik er over zeg. Als jij het allemaal zo goed weet moet je in de politiek gaan en geen discussie voeren met bezorgde dorpsbewoners.kun je tegen Geert Wilders uitleggen hoe je er over denkt. Of nog beter vang zelf vluchtelingen op. Dit is gewoon een prachtig dorp met hardwerkende mensen die bang zijn wat er komen gaat. Wat er in Keulen gebeurt is praat jij zeker ook goed? Nou ga maar fijn andere mensen lastig vallen en laat ons met rust. Ik hoop dat mijn kinderen nog op kunnen groeien in een democratisch nl en niet dat ze les krijgen uit de koran maar daar gaat het wel naartoe in dit land.zeker als we alles maar binnen blijven halen amen.

 

 


Gast

#86

2016-01-23 01:14

allemaal tekenen mensen , want doen we dat niet dan lopen de moslims over ons heen , en zij zijn dalijk de baas in ons nederand , zie schilderswijk denhaag , of andere steden , ze zijn een plaag die gestopt moet worden , veiligheid is zorg nummer 1 voor onze kinderen en kleinkinderen ,

Gast

#87

2016-01-23 04:50

Grenzen dicht ,er zijn al veels te veel economische migranten waar de nederlandse belastingbetaler voor op kan draaien - zorg eerst maar eens voor ons eigen volk

Gast

#88 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar

2016-01-23 06:07

#85: - Re: Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar 

 Nee, niemand praat goed wat er in Keulen gebeurd is, maar weet jij wie de daders zijn? Neem dan even contact op met de Duitse justitie; zij zouden het graag van je horen. en als je al zou weten wie de daders zijn, dan weet je toch ook dat dat dus niet de mensen zijn die in Yerseke geplaatst zullen worden. Waarom wil jij die mensen dan wel laten boeten voor misdaden die anderen hebben begaan? Is dat hoe jij zelf ook behandeld wilt worden, dat mensen jou mogen verwijten wat heel iemand anders heel ergens anders gedaan heeft? Waarom vind je het dan wel goed dat jij dat bij deze mensen kunt doen?

Bang zijn voor wat er komen gaat? Heb jij een kristallen bol? Wat gaat er komen dan? Ik kan jou wel vertellen wat er al gebeurd is en dat was niet door asielzoekers. Voor wie moet ik nu bang zijn? Voor mensen die er nog niet zijn, die ik niet ken en waarvan ik nog helemaal niets weet of voor mensen die ik wel ken en die er geen been in zien om dorpsgenoten te intimideren en te bedreigen? Mij lijkt de uitkomst heel duidelijk.

We halen niets naar binnen. Mensen kloppen aan onze deur en vragen om hulp. Het is een goede Nederlandse gewoonte om dan hulp te bieden en niet net te doen alsof je niks hoort. Wij waren toch ook maar wat blij dat er mensen ons kwamen helpen toen wij hulp nodig hadden in 40-45 en in 53? Hadden die ook hun neus voor ons moeten ophalen, ook eerst aan eigen volk moeten denken? Hadden die ook moeten zeggen dat wij het zelf maar moeten opsoppen?

Nederland is een democratie, ja. Dat betekent dus ook dat er naast jouw mening nog andere meningen zijn. Er zijn genoeg mensen in Yerseke die er geen problemen mee hebben om asielzoekers op te vangen. Waarom respecteer je die mening niet? Betekent democratie voor jou dat iedereen naar jouw pijpen danst?

En grappig genoeg komt de koran dan toch weer even om de hoek piepen. Goh.


Gast

#89

2016-01-23 07:14

Laat ze eerst eens voor ons eigenvolk ( vooral de oudere hulpbehoevende mensen) zorgen.
En deze cultuur gaat niet samen met die van ons.

Gast

#90 Re:

2016-01-23 07:21

#51: -  

 Goede argumentatie!

L.

#91 Re:

2016-01-23 07:25

#27: -  

 Ik ben het helemaal mee eens !!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-01-23 07:28



Gast

#93 Re: Re:

2016-01-23 07:32

#72: - Re:  

 Ik ben dit ook met verbazing aan het lezen. Troost me met de gedachte dat het gemiddelde IQ hier wat onder niveau is, ze weten niet beter en je kan ze het niet kwalijk nemen. Ik-gevoel eerst, bang dat ze wat te kort komen en een hoop stemmingmakerij.

Peterus

#94 Re: Re:

2016-01-23 07:43

#78: - Re:  

 En wie ben jij dan wel ?? Jij leest wel heel selectief de krant!!! 

 

Haal die plaat weg voor je kop of kom vanonder die steen. Trek je kop uit het zand!

 

Je bent net zo links als de PZC en veel andere media. Die geven mensen als Jumelet een voetstuk en probeert de rest weg te zetten als domme mensen!!

 

is ze goed gelukt want tegenstanders durven bijna er niet meer voor uit te komen omdat je direct het stempel rascist, hooligan, hitler enz krijgt.

 

open your eyes.


Gast

#95 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar

2016-01-23 07:52

#85: - Re: Re: Re: Re: Re: Kortzichtigheid gemiddelde yesenaar 

 Het is in ieder geval wel duidelijk dat jij het allemaal niet zo goed weet, haha. Wat een slap gelul man. Beetje populistisch meeschreeuwen met de rest. En het is echt niet zo dat alle yesenaeren er hetzelfde over denken, diegene die het meest aan zichzelf denkt heeft de grootste mond.

gast

#96 Re:

2016-01-23 07:52

#53: Me -  

 Dat zal je wel verdiend hebben


Gast

#97 Re: Re:

2016-01-23 07:57

#91: L. - Re:  

 In Nederland zeggen we: ik ben het er helemaal mee eens!!!


Gast

#98 Re: Re: Re:

2016-01-23 08:04

#94: Peterus - Re: Re:  

 Hij klinkt in ieder geval een stuk verstandiger dan jij.


Gast

#99 Re: Re: Re:

2016-01-23 08:10

#94: Peterus - Re: Re:  

 Nou? Vertel dan? Wat zijn die "normen en waarden"? Waarom geef je daar geen antwoord op?

Wie nauwelijks meer voor zijn mening uit durft te komen zijn de voorstanders van een AZC want die worden meteen eieren en vuurwerk bekogeld, vergezeld van de dreiging met méér. En dat is nog de milde voorbode, hier in Yerseke. Elders steekt men al auto's in brand, gooit vuurwerkbommen naar mensen, stenen door ruiten, hangt varkens in bomen, schildert hakenkruizen en wal al niet meer. En dan ga jij me zeggen dat tegenstanders niet meer uit durven te komen voor hun mening?!?

Lees hier, op deze paar pagina's, wie wie uitscheldt, intimideert en bedreigt. Get a grip dude!


Gast

#100

2016-01-23 08:12

Asiel zoekers in Yerseke kan gewoon niet en te meer het wordt hoogtijd dat Europa komaf maakt met de islamisering van ons erfgoed!!!