zeg nee tegen azc in Yerseke!

Quoted post

Gast

#99 Re: Re: Re:

2016-01-23 08:10

#94: Peterus - Re: Re:  

Nou? Vertel dan? Wat zijn die "normen en waarden"? Waarom geef je daar geen antwoord op?

Wie nauwelijks meer voor zijn mening uit durft te komen zijn de voorstanders van een AZC want die worden meteen eieren en vuurwerk bekogeld, vergezeld van de dreiging met méér. En dat is nog de milde voorbode, hier in Yerseke. Elders steekt men al auto's in brand, gooit vuurwerkbommen naar mensen, stenen door ruiten, hangt varkens in bomen, schildert hakenkruizen en wal al niet meer. En dan ga jij me zeggen dat tegenstanders niet meer uit durven te komen voor hun mening?!?

Lees hier, op deze paar pagina's, wie wie uitscheldt, intimideert en bedreigt. Get a grip dude!

Reacties

peterus

#119 Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 12:30:07

#99: - Re: Re: Re:  

ik neem aan dat je een Nederlandse opvoeding gehad heb dus dan hoef ik je niks te vertellen over Nederlandse normen en waarden. De voornamelijk mannelijke vluchtelingen zien een vrouw als een stuk stront!! Ook jouw vrouw. Of je dochter...

Dit gaat ook niet 1,2 3 veranderen want ze komen in asiel proces wat jaren gaat duren. Ze raken gefrustreerd omdat ze niks mogen en beginnen eisen te stellen. Zie berichten over zelfmoord, zelf verminking enz. Linkse knuffelaars zoals jij gaan hier aan toegeven en mijn angst is dat ze langzaam maar zeker alles naar hun hand gaan zetten. 

p.s. begin nu niet over mensen van de kerk die hun kinderen misbruiken of iets dergelijks want dat vindt ik zelf ook verschrikkelijk