Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#5951

2016-01-16 21:06

Te zot voor woorden.

Gast

#5952

2016-01-16 21:06

Mark Rutte zei dat wij (Nederland) in oorlog zijn met IS. Volgens mij valt Friesland nog steeds onder Nederland. Verdere uitleg overbodig.

Gast

#5953 Re:

2016-01-16 21:06

#5936: -  

 onnozele hals


Gast

#5954

2016-01-16 21:07

Als het al bewezen kan worden, is het nooit moord.
Het is hooguit preventieve zelfverdediging.

Gast

#5955

2016-01-16 21:07

Nederland staat achter deze held! waren er maar meer van deze helden.

Gast

#5956

2016-01-16 21:07

Omdat het belachelijk is dat hij gearresteerd is.

Gast

#5957

2016-01-16 21:07

Sodemieter op met die achterlijkheid bij justitie. De Syrië-ganger die aan de IS kant mee vocht man rekenen op een liefdevolle opvang in Nederland en de nederlander die aan de goede kant meevecht kan de bak in?!

Get your shit together nederland....

Gast

#5958

2016-01-16 21:07

Wow! Wat een lef heeft Jitse! Stoere vent.

Gast

#5959

2016-01-16 21:07

Die man moet niet vervolgd worden maar behoort een medaille te krijgen

Gast

#5960

2016-01-16 21:07

Deze man is een held!!!
Hoe durven ze hem te vervolgen. Hij moet een lintje krijgen. Hij heeft levens gered.
Waar is Rutte nu met de uitspraak : We zijn in oorlog met IS.

Gast

#5961

2016-01-16 21:08

Ik wil boerkavrij blijven en de baas over mijn eigen lichaam zijn.


Gast

#5962

2016-01-16 21:08

Omdat het belachelijk is dat deze held aangehouden is voor een goede daad die hij gedaan heeft

Gast

#5963

2016-01-16 21:08

Volgens onze minister president zijn we in oorlog met ISIS en is het in mijn ogen gerechtvaardigd om de mensen te helpen/verdedigen tegen onze vijand toch meneer Rutte?

In mijn ogen verdient deze man een medaille.
Ik hoop dat dhr. Knoopsluiting zich hier mee gaat bemoeien.

Gast

#5964

2016-01-16 21:08

Deze man is een held. Hij wil tegen ISIS strijden terwijl hier allemaal gezonde jonge mannen heen vluchten die voor hun eigen land zouden moeten vechten.

Gast

#5965

2016-01-16 21:08

Als militair heb ik alle begrip voor zijn standpunt zeker omdat hij dit vrijwillig en vanuit een innerlijk gevoel doet om iets te doen tegen IS.
DIEP RESPECT VOOR VETERAAN JITSE AKSE

#5966 Re: DIEP RESPECT VOOR VOOR VETERAAN JISTE

2016-01-16 21:08

#2366:  Helemaal Superr Top geschreven  wand het word tijd dat wij  arabiche gaan leren  dan hoor en lees je nog eens nog wat  Immigranten komen alleen voor Europese uitkeringen, niemand is van plan om te gaan werken of iets te leren’ - ‘Het enige wat ze hebben te bieden is hun haat en verachting’

Helaas kan ik deze ervaringen alleen maar beamen .

 

Heb geruime tijd Nederlandse les gegeven aan moslims , die westerlingen verachten en christenen haten ..heel verontrustend dat onze stupide en blinde regeringen het Paard van Troje binnen halen en hun burgers in ernstig gevaar brengen !

 

Undercover in migrantentrein: Enkel gepraat over roven en verkrachten in naam van Allah

Een blonde vrouw die perfect Arabisch spreekt en de Koran goed kent reisde undercover mee in een trein die volgepakt met moslim migranten van Hongarije via Oostenrijk naar Duitsland werd gestuurd. Voor een Hongaarse TV-programma getuigde ze dat de zogenaamde ‘vluchtelingen’ voor 90% uit jonge en middelbare mannen bestaan die maar over één ding met elkaar praten: hoe ze in de naam van Allah zouden gaan beroven en verkrachten.


 

 


Aida Bolevár ging met een gewone trein van Boedapest naar Wenen die door migranten werd bestormd. Beelden van precies deze volgepakte trein werden in heel Europa door de reguliere media getoond, maar wat er zich aan boord afspeelde werd zorgvuldig weggelaten.


‘Ik heb 5 jaar in Arabische landen gewoond,’ vertelde Bolevár. ‘Ik spreek vloeiend Arabisch, ken de Koran van binnen en van buiten en daarom is het simpelweg onmogelijk van mij te zeggen dat ik iets tegen andere naties en religies zou hebben.’


Schreeuwende, scheldende en urinerende massa


‘Ik was in Boedapest om vrienden te bezoeken. Toen ik (voor mijn terugreis) op het Keleti station (Budapest Oost) kwam, was ik geschokt door wat ik zag. Massa’s Arabieren, smerig, ongewassen en luidruchtig, die weigerden mij toegang tot het station te geven. Ze riepen allerlei beledigingen in mijn richting en probeerden mij bagage af te pakken. Omdat ik zoals ik al zei perfect Arabisch spreek kon ik ieder woord verstaan.’


‘Toen ik eindelijk op mijn trein wachtte zag ik wat er op het station gebeurde. Die mensen deden zonder schaamte hun behoefte, gewoon waar ze stonden. De vrouwen schreeuwden om zich heen, ze werden door hun mannen geslagen, niet door de politie, die hen niet één keer aanraakte.’


‘Kinderen blèrden, er was een enorme afvalberg. De mensen kenden niet één Europese taal, maakten lawaai en schreeuwden, en alles waar ze aan konden denken was het stelen van de bagage van de reizigers en hen allerlei obsceniteiten toebrullen.’


90% gezonde jonge mannen


‘90% waren mannen tussen de 18 en 45, volkomen gezonde mannen, die van tijd tot tijd wildvreemde kinderen grepen en zich door het gewoel heen vochten, waarbij ze de kinderen als schild gebruikten.’


‘Vier personen met kaartjes kwamen in mijn coupé. Wij ging met z’n vijven zitten, de rest van de wagons waren volkomen leeg. Binnen enkele minuten gebeurde er iets onvoorstelbaars: een massaal geschreeuw, de ruiten barstten – de situatie was verschrikkelijk. Als een zwarte wolk stortte een mensenmassa over ons heen. Er was ruzie, er waren vechtpartijen en andere afschuwelijke dingen.’


Enkel gepraat over beroven en verkrachten


‘Het kwam tot een hoogtepunt toen deze massa heel ontspannen met elkaar ging zitten praten en overlegden of ze ons zouden beroven of niet. Immers, beroven zou Allah bevallen omdat wij ongelovigen waren. Wat mij betreft was ik zonder twijfel rijp om verkracht te worden omdat ik niet als een zedige vrouw gekleed was, geen hijab droeg en dus geen moslim en daarom slecht was.’


‘Het enige wat ze hebben te bieden is hun haat en verachting’


‘Toen stopte de trein. In het Duits en Engels werd omgeroepen dat de trein niet verder ging. Mijn vier medereizigers en ik, die kaartjes hadden, vochten ons een weg door de Arabische massa heen. Vervolgens wilden ze ons niet laten gaan en praten erover of ze ons zouden gijzelen.’


‘Afgezien van hun haat en hun absolute verachting hebben ze de Europeanen niets te bieden.’


‘Na te zijn gestopt werd de trein volkomen bestormd. Er verschenen nog meer illegalen die eten, brood, appels en allerlei koekjes hadden, wat ze allemaal op de vloer gooiden en vertrapten. Ze riepen steeds weer: GELD! Geef ons geld! Ze grepen mensen vast en probeerden waardevolle spullen te stelen. Ze pakten hun bagage, lieten hen er niet door, duwden en scholden hen uit.’


‘Ze willen niet werken en alleen Europese uitkeringen’


‘Al deze immigranten willen enkel Europese uitkeringen. Niet één van hen is van plan om een beroep te leren of zich ergens mee bezig te houden. Dus waarom was men zo verrast over die aanslag in de Thalys? Deze mensen zijn precies dezelfde die Europa in naam van tolerantie opneemt. Voordat we hen toelaten stel ik voor dat wij eerst Arabisch leren, zodat we begrijpen en zien dat zij ons in ons gezicht toelachen, maar achter onze rug op ons spugen. Ik heb dat met mijn eigen ogen gezien.’ (1)

GEEF PASPOORT TERUG , HOU DEZE MAN DIE WEL BALLEN HEEFT NIET VAST EN ZET HEM OOK NIET VAST  VERVOLG HEM NIET DEZE VETERAAN HIJ HEEFT MET ZIJN EIGEN LEVEN  MENSEN GERED  DOOR DAT ONKRUID TE VERDELGEN , GEEF DEZE VETERAAN EEN  HUIS  INGERICHT ALLES ER OP EN ERAAN , DEN HAAG IK WEET DAT JULLIE ER NIET BLIJ MEE ZIJN OMDAT JULLIE GEEN BALLEN HEBBEN EN LUISTEREN NIET NAAR HET VOLK WAT HET VOLK WIL  !!! EN GEEF DEZE MAN GELD OM E LEVEN EN ALS JULLIE EEN BEETJE HART HEBBEN  EEN PRACHTIG MOOI STANBEELD MET TEKST ER OP  ZIJN NAAM EN ER OP ZETTEN WAAROM HIJ GESTREDEN HEEFT  EN DAT DEZE VETERAAN EEN HELD IS  IK WENS IN IEDER GEVAL VETERAAN  JITSKE HEEL VEEL STERKTE EN KRACHT  TOE  EN IK ALS BURGERTJE VROUKE HEB DIEP RESPECT VOOR WAT JIJ GEDAAN HEB. EN ALS ER WEER EEN VRAAG KOMT  VAN DE KAMER  WIL IK DIE GRAAG BEANTWOORDEN  DAT ALS JULLIE JE  UNIFORM  AAN HEBBEN  JA  DURF JE DAN WEL NAAST  DEZE VETERAAN TE ZITTEN , JA DAT DURF IK   NEE JE BENT DAN NIET VEILIG  VOOR  DE IS  DAT BEN IK WEL WAND WORD ER EEN TRAM OP GEBLAZEN  IK WEET ZEKER DAT JIJ OF WELKE VERTERAAN IETS HAD GEMERKT WAT NIET KLOPTEN  EN HAD MIJ IN VEILIGHEID GEBRACHT  ZOVER JE HAD KUNNEN DOEN ANDERS  HADDEN WE ALLEMAAL GEGAAN DAT WORD ER BESPROKEN IN DEN HAAG DAT KAN EEN KIND NOG BEDENKEN  DEZE HELE CRIMMINELE ZOOI  NEP  KABINET  WAND WE KRIJGEN NIET ALLES TE HOREN  ALLES WOR VERDOEZELD  BEHALVE  DAT ZE JOU OP HEBBEN GEPAKT  OP VOLLE TOEREN  MAG JE MAG IN DE BELANGSTELLING STAAN HEB JE VERDIEND ZOLANG HETY MAAR POSITIE  BLIJFT EN  GEEN  LEUGENS WORDEN VERTELD   !!!! ik hoop dat het  voor jou  een beetje te doen is op het moment   wens je veel kracht toe  en dat je gauw  alles  op dde rit heb maar niets vast zitten of  dat je veroordeeld word   dan vind ik toch hoe ziek ik ook ben  met me COPD  dat alle Nederlaners toch op moeten gaan staan om jou  vrij te krijgen en  wel met de mededeling  dat jij  mensen heb gered  van die Issis  onkruid zooi   wand die boven genoemde clips heb ik ook gezien  maar nog veel meer !!! DIEP RESPECT VOOR JOU MAAR OOK JE MEDE VETERANEN  HEB IK RESPECT VOOR WAT JULLIE HEBBEN GEDAAN TOEN JULLIE UIT GEZONDEN WERDEN ,VOOR DE VREDE  EN JULLIE HEBBEN JE MISSI VOLTOOIT  MAAR HEBBEN ER WEL  JULLIE LEVEN VOOR GEGEVEN    door de staat  en als dank Hebben JULLIE GEKREGEN EEN SCHOP ONDER JULLIE REED  VAN DE STAAT   in Plaats  van  Respect  of wat dan ook  Dus ik zeg NIET VERVOLGEN   PASPOORD TERUG   EN LAAT DEZE MAN  IN ZIJN WAAARDEN HEB ER RESPECT VOOR   !!!  


Gast

#5967

2016-01-16 21:09

Koerden zijn de meest effectieve bestrijders van de IS, een organisatie diemeen bedreiging is voor joden, christenen en alle niet-moslims wereldwijd. In plaats van het vervolgen en straffen van jihadisten, wordt deze held gestraft.Inderdaad de wereld op zijn kop!

Gast

#5968

2016-01-16 21:09

Geen commentaar, speekt voor zich. Ieder weldenkend mens kan niet anders als het hier mee eens zijn!

Gast

#5969

2016-01-16 21:09

Dat behoeft geen uitleg en is vanzelfsprekend!

Gast

#5970

2016-01-16 21:09

Terrorisme moet op alle fronten worden uitgebannen!

Gast

#5971

2016-01-16 21:09

Het enthousiasme waarmee het OM een strijder aanpakt tegen de IS staat in schril contrast tegen het niet optreden tegen de tientallen teruggekeerde IS strijders in ons land. Waarvan er 0,00 gearresteerd zijn of hun paspoort moesten inleveren zover ik weet. Beetje raar qua rechtsgevoel. En oja, nul bewijslast behalve een eigen verklaring in de media.

Gast

#5972

2016-01-16 21:09

Zooooo oneerlijk...de regering stuurt onze jongens erheen..hij gaat op eigen houtje en zou gestraft worden !!!!...rutte zegt toch we zijn in oorlog !!!

Gast

#5973

2016-01-16 21:09

Deze man verdiend een lintje, het is een held! Te gek voor woorden dat hij vervolgd wordt, de wereld op zijn kop hoewel ik in Nederland werkelijk nergens meer van opkijk.

Gast

#5974

2016-01-16 21:09

Het is de wereld op z'n kop als we de vijanden van onze samenleving niet mogen bestrijden

Gast

#5975

2016-01-16 21:10

Hij heeft gelijk