Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#3726

2016-01-16 17:40

Het is een beetje vreemd......Rutte zegt we zijn in oorlog maar we mogen niets doen......
Alle lof voor degene die daar vechten voor de Vrijheid van een mens

Gast

#3727

2016-01-16 17:40

onrechtvaardigheid

Gast

#3728

2016-01-16 17:41

Omdat deze man een held is we moeten er voor zorgen dat alle ISsers uit worden geroeit weg ermee. Hulde aan Jitse.
een zot

#3729 Re:

2016-01-16 17:41

#14: -  

 De Nederlandse politiek kan zich niet schamen ,want ze horen gewoon in een inrichting thuis.

 Van zotten kan je dit verwachten toch?


Gast

#3730

2016-01-16 17:41

omdat ik gerechtigheid wil,

Gast

#3731

2016-01-16 17:41

Hij staat aan de goede kant, een juiste keuze, geen overheidsbemoienis.

Gast

#3732

2016-01-16 17:41

Ik heb dit ondertekend omdat IS strijders zo veel mensen vermoorden over de hele wereld en nu is er 1 persoon die het opneemt voor de Koerden andere mensen dus zodat zei veilig zijn in eigen land maar onze regering dat blijkbaar anders ziet en ze liever allemaal hier heen laat komen met alle gevolgen van dien. Ik denk dat onze premier Parijs al weer vergeten is en alle opstanden in vluchtelingenkampen er bij . Wat een idioten zeg in den haag

Gast

#3733

2016-01-16 17:42

Omdat ik het onterecht vind dat hij berecht wordt voor het verdelgen van onkruid.

Gast

#3734

2016-01-16 17:42

Het recht moet zegevieren
Waren er nog maar meer van dit soort mensen
RESPECT

Gast

#3735

2016-01-16 17:42

Omdat ik die man wil steunen.....moet niet gekker worden hier bah kl.te land ...

Gast

#3736

2016-01-16 17:42

Het is te gek om te worden gestraft voor het bestrijden van 's werelds grootste vijand

Gast

#3737

2016-01-16 17:42

Deze man doet wat dit kabinet nalaat.

Gast

#3738

2016-01-16 17:42

ik begin steeds meer te walgen van dit land! Als Rutte zegt dat een IS strijder die vanuit NL naar Syrië reist daar mag sneuvelen valt heel politiek correct Nederland over hem heen maar Jitse is één van de weinigen die iets durft te ondernemen tegen die barbaren van IS en dat wordt afgestraft, want in de 'wet' staat nou eenmaal dat je geen mensen mag vermoorden? Dan heb ik nieuws, in een oorlog trekt niemand zich wat aan van wetten en regeltjes.

 


Gast

#3739

2016-01-16 17:43

Voorkomen is beter dan genezen.

Gast

#3740

2016-01-16 17:43

Waarom heb ik deze petitie ondertekend ! ?
Wat een domme vraag. Maar niet zo dom als een man te willen straffen omdat hij de waarden waar zovelen al hun leven voor gaven wou helpen beschermen!
Hoe is het in Godsnaam mogelijk????? Wetten domweg volgen omdat het zo geschreven staat zonder naar de realiteit van vandaag de dag te kijken, dat is pas crimineel!!


Gast

#3741

2016-01-16 17:44

Voor mij is hij een held en verdient hij een onderscheiding!!

Gast

#3742

2016-01-16 17:44

Eindelijk een dappere Nederlander, die (in navolging van Geert Wilders, die althans politiek/maatschappelijk schandelijk genoeg nog op kosten van de Nederlandse belastingbetaler 24 uur/dag beveiliging krijgt) het lef heeft openbaar zich tegen de haat- en discriminatie verspreidende Islam en zijn verplichte moslim volgelingen te keren! De naïeve en onwetend gehouden westerse burgers zijn door hun (gekozen) "Judas-achtige pro-Islam "Regeringsleiders" voor "olie" en extra "kiesvee" verkocht aan de wrede- en Middeleeuws patriarchale vrouwenhaters met hun achterlijke (woestijn)stammencultuur, waar één van hen zich tot "profeet van Allah" uitriep! ("Führer!") Deze schreef zijn privé ideeën in zijn wetboek "Koran" en dwong elke overwonnen stam zijn wetten levenslang naar de letter op te volgen. Elke kritische volgeling moest worden vermoord en alle vrouwen dienden uitsluitend als (gedwongen) productiemiddel van zijn "kanonnenvlees" tot wereldoverheersing!
Dit wordt dagelijks bewezen door (Koran voorgeschreven) terroristische aanslagen op alle (niet) moslims. Hun "burgeroorlogen" (Soennieten tegen Sjiieten) zijn gecreëerd om een "vluchtelingenstroom van moslims" op gang te brengen (met opzet) naar Noordwest Europa, omdat deze landen "zich in het verleden hebben verplicht om vluchtelingen op te vangen en op hun kosten te helpen"! Daarmee heeft de Islam hun "5de Colonne" aan islamitisch kanonnenvlees met ruim zeventig miljoen in Europa laten vestigen en "klaar voor de overname"! (Hitler begon WO II in 1939 met minder!)
En ... Politiek Links- en Christelijk Europa gelooft nog steeds dat de moslims hier tot integratie (zelfs assimilatie) zullen komen! Hoewel het tegendeel al eeuwen en tot nu is bewezen, gaan ze door met hun "zelfmoord politiek" van "toegeven aan de Islam agressie" op elk gebied!
Zij volgens daarmee dezelfde heilloze weg, als in de tien jaren tijdens de opkomst van Nazi-Duitsland, haar openlijke Joden haat en oorlogsretoriek. Ook toen werd het (Nederlandse) volk door de eigen laffe regeringsleiders "in slaap gesust".
De massale aanranding/verkrachting van vrouwen is vergelijkbaar met de openlijke "pogroms" op Joodse meisjes en vrouwen! (Kijken hoe ver je al kunt gaan bij en met die bange suffers!) En ... de Duitse politie in Keulen keek toe ! Schande! Den Haag zegt en doet ook niets!
Wanneer komt Nederland eindelijk eens in opstand tegen de Islam en zeker tegen eigen hoog verraders in Den Haag, die zich willen blijven "verschuilen" achter art. 1 van onze (al jaren overleefde) Grondwet! "Vrijheid van Godsdienst". (Het kan en mag toch niet zo zijn, dat binnen een "Godsdienst-vereniging" wetten, normen en waarden worden gehanteerd, die totaal strijdig zijn met onze huidige burgerlijke cultuur, wetten, normen en waarden?
De Islam (sekte) past op geen enkele wijze in onze westerse cultuur! Zij stelt zelfs in geschrift, woord en daad dat "alle niet moslims door hen vermoord moeten worden!"
Alleen deze ene Koranwet is al voldoende om deze sekteleden uit onze samenleving te weren!
Onze politici zijn met hun puur electoraal opportunisme om de Islam massaal ons (puur ondemocratisch!) op te dringen (NB "cultuur verrijking!) de grootste vijand van onze Nederlandse burgers en vrouwen! WEG MET HEN ! Stem PVV (Uw enige beschermer tegen het duivelse kwaad van de wrede haat- en discriminatie verspreidende Islam ! (Alle verstandige vrouwen hadden dit al jaren terug kunnen inzien en op de PVV gaan stemmen! ... Misschien doen ze het pas, als hun buurvrouw, zusje, (klein)dochter of zij zelf worden verkracht ! )
Tot nu toe gedraagt Nederland zich uiterst laf, naïef, onwetend, ongeïnteresseerd , slaafs Gezagsgetrouw en nationaal suïcidaal ! Net zoals de Europese Joden tot vlak voor 1940 "dachten" dat het met de Nazi's nog wel mee zou vallen! Wij doen precies het zelfde t.a.v. de Islam hier.
Ruim vijftien jaar geleden stelde Khadaffi al, dat "De Islam helemaal niet Europa met het zwaard hoefde te veroveren! Dat gingen ze doen via de buiken van hun moslima's en .. het democratisch kiesstelsel van westerse landen.
En dat doen ze ! (Overal in de wereld!)
NB: Overbevolking is de grootste (en komende) ramp in (onze) wereld!
De westerse wereld leeft nu (daardoor) als in de nadagen van het "beschaafde" Romeinse Rijk. Een zelfde vorm van politiek decadentie liet zich onbeschermd overlopen door de relatief "onbeschaafde" invallende Germaanse horden vanuit het oosten!
" l' Histoire se répète ! vrees ik.

Gast

#3743

2016-01-16 17:44

Omdat Justitie niet het recht heeft om iemand te veroordelen die Nederland wilt beschermen voor UITSCHOT

Gast

#3744

2016-01-16 17:44

Omdat ik het achterlijk vind dat een iemand die voor IS gevochten heeft een reintegratiecursus krijgt en iemand die deze terroristen bevochten heeft veroordeeld wordt voor moord en als crimineel gezien wordt.

Gast

#3745

2016-01-16 17:44

Slaat nergens op.. uitroeien dat volk..

Gast

#3746

2016-01-16 17:45

Ik vind ons land hartstikke hypocriet. Een schijtland is het. Aan de ene kant zijn wij in oorlog met IS, die heel Syrië uitmoordt, terroristische aanslagen plegen, en als hier iemand , een held, in mijn ogen, op reageert, wordt hij vervolgd. Wat een ongelooflijk achterlijke situatie. Die man verdient een medaille !!!!!!!!

Gast

#3747

2016-01-16 17:45

steun jitse omdat hij wel ballen heeft en de staat niet

Gast

#3748

2016-01-16 17:45

Was het niet onze eigen minister president die de oorlog aan IS verklaarde ???

Deze man is een held en verdient een lintje .


Gast

#3749

2016-01-16 17:45

Het is toch asociaal dat ze hem op pakken laat de regering zelf de ballen hebben om er wat aan te Doen.

Gast

#3750

2016-01-16 17:46

Nog plaats mag die mij gelijk bellen